Criminal Case: Supernatural Investigations 2.38.2 Android + Mod


بازی اندروید, پازل و فکری, 846 2021-09-13 01:45:14

Criminal Case: Supernatural Investigations v2.38.2 + Mod – بازی “پرونده های جنایی: تحقیقات ماوراءالطبیعه” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (طلا و انرژی بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Criminal Case: Supernatural Investigations – پرونده های جنایی: تحقیقات ماوراءالطبیعه یک بازی بسیار زیبا، خوش ساخت و به شدت سرگرم کننده در سبک بازی های ماجرایی با عناصر پازلی و معمایی است که به وسیله استودیوی فرانسوی Pretty Simple به شکل رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای عرضه شده است. بازی Criminal Case: Supernatural Investigations یکی از بازی های هفت گانه مجموعه Criminal Case به شمار می رود. اندروید همزمان با انتشار این بازی در گوگل پلی آن را بررسی کرده و در اسرع وقت آن را جهت دانلود به صورت تست شده و رایگان خدمت شما عزیزان معرف کرده است. قابل ذکر است که اندروید اولین وب سایت ایرانی منتشر کننده این بازی در سطح وب است و شما می توانید برای اولین بار در ایران این بازی را از سرورهای سریع اندروید دریافت کنید. بازی Criminal Case: Supernatural Investigations مثل دیگر بازی های این مجموعه، ساختاری بسیار جذاب و دوست داشتنی در قالب یک بازی معمایی از نوع Point and Click دارد. ماهیت اصلی این بازی که یک عنوان کاملاً داستانی و ماجراجویانه است، معمایی، جنایی و ماجرایی است. شما در این بازی در نقش یک تیم تحقیقاتی هستید که برای مأموریت هایی خاص و مرموز اعزام شده اند.

 

Criminal Case: Supernatural Investigations

 

در Criminal Case: Supernatural Investigations شما به عنوان رهبر یک گروه ویژه از تیم تحقیقات ماوراءالطبیعه هستید که به تازگی به آن ها خبر رسیده که تعدادی قتل زنجیره ای و مرتبط به هم در حال رخ دادن در نقاط مختلفی از شهر است. نشانه ها و سرنخ های به دست آمده حاکی از آن است که این قتل ها توسط یک شخص یا یک تیم صورت گرفته و هنوز کسی هدف قاتل را نمی داند. به خاطر شرایط عجیب و غیرواقعی که در این قتل ها پیش آمده، کارشناسان معتقد هستند که این قتل های زنجیره ای توسط یک قاتل معمولی صورت نگرفته و شاید نیرویی ماورایی در این جنایت ها نقش داشته است. از طرف دیگر به نظر می رسد این قتل ها توسط یک نفر صورت نگرفته و احتمالاً یک گروه جنایت کار در پشت این قضایا هستند. کارآگاه های معمولی نتوانستند این پرونده جنایی را حل کنند و به همین خاطر از شما که یک گروه تحقیقاتی حرفه ای در زمینه صحنه های جرم ماوراءالطبیعه هستید درخواست کمک کردند. شما باید در Criminal Case: Supernatural Investigations مهارت های کارآگاهی خود را به نمایش گذاشته و سعی کنید قاتلین را پیدا کنید. برای این کار شما در مراحلی مختلف به صحنه های جرم مختلفی می روید و می بایست با بررسی و آنالیز دقیق صحنه های جرم، آثار، سرنخ ها و مدارکی که ممکن است قاتلین یا مقتولین آن ها را در آن جا قرار داده باشند را پیدا کنید تا بتوانید از این راه قاتل یا قاتلین را پیدا کنید. سبک کلی بازی پرونده های جنایی: تحقیقات ماوراءالطبیعه به شکل بازی های Point and Click و Hidden Objects دنبال می شود و شما باید در طول هر مرحله، آیتم هایی مخفی را پیدا کرده و پازل هایی متفاوت را حل کنید تا به سرنخ های بیشتری دست پیدا کنید. این بازی زیبا و سرگرم کننده یک عنوان بسیار خوش ساخت با طراحی های دستی و نقاشی شده است که انجام آن برای طرفداران بازی های کارآگاهی به شدت توصیه می شود. همینک می توانید این بازی را به صورت رایگان و تست شده از سرورهای اندروید دانلود کنید و حسابی لذت ببرید.

توجه : مقدار طلای شما بیش از 100 میلیون است ؛ کاری به عدد نمایشی نداشته باشید ؛ به فروشگاه بروید و خرید کنید تا عملکرد سکه نامحدود را درک کنید.