Cooking Simulator Mobile 1.102 - بازی شبیه ساز آشپزی اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 4883 2021-07-17 19:45:28

Cooking Simulator Mobile v1.102 + Mod – بازی حرفه ای “شبیه ساز آشپزی” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (الماس بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Cooking Simulator Mobile – شبیه ساز آشپزی که با نام کامل Cooking Simulator Mobile: Kitchen & Cooking Game در گوگل پلی عرضه شده است، یک بازی فوق العاده حرفه ای و یک شبیه ساز کم نظیر از آشپزی و رستوران داری است که به شکل رایگان تولید و به وسیله استودیوی PlayWay SA کشور لهستان در دسترس کاربران اندرویدی در سطح جهان قرار گرفته است. اندروید این بازی را درست همزمان با انتشار در گوگل پلی تهیه و بررسی کرده است و آن را همراه با یک نسخه مود شده و همچنین فایل دیتا آماده سازی کرده است و شما عزیزان به ویژه علاقه مندان به بازی های سبک آشپزی را به دانلود یک بازی کاملاً متفاوت دعوت می کند. همانطور که می دانید تا به امروز صدها و شاید هزاران بازی در سبک آشپزی و مدیریت رستوران عرضه شده است که محوریت اصلی همگی آن ها کارتونی بودن و دو بعدی بودنشان است و از این نظر می توان گفت که این بازی ها در نهایت شباهت بسیار زیادی به هم دارند. اما استودیوی PlayWay SA با ساخت و طراحی بازی Cooking Simulator Mobile: Kitchen & Cooking Game قواعد بازی را تغییر داده و این بار یک عنوان بسیار طبیعی، واقع گرایانه و کاملاً منحصر به فرد را به گیمرهای موبایلی ارائه کرده است. این بازی تجربه ای کاملاً متفاوت و جدید را برای شما به ارمغان آورده است.

 

Cooking Simulator Mobile: Kitchen & Cooking Game

 

در بازی Cooking Simulator Mobile: Kitchen & Cooking Game برخلاف اغلب بازی های همین سبک که در یک مکان ثابت دنبال می شود و نما در حالت سوم شخص است، این بار شما دقیقاً در نقش یک آشپز از نمای اول شخص هستید و می توانید در نقاط مختلف آشپزخانه حرکت کنید و درست مثل یک بازی سبک VR همه کارهای مربوط به آشپزی را انجام دهید. برای مثال می توانید با قدم زدن به سمت شلف مربوط به مواد اولیه، چیزهایی که می خواهید را بردارید و داخل ظرف قرار دهید. سپس به سمت میز مخصوص برای قطعه قطعه کردن آن ها یا میکس کردنشان بروید و در نهایت می توانید به سمت گاز قدم بردارید و غذای خود را روی قابلمه یا ماهیتابه بپزید یا سرخ کنید. شما حتی می توانید نوع قطعات و برش های مواد اولیه را نیز خودتان به صورت دستی ایجاد کنید. از دیگر ویژگی های بازی Cooking Simulator Mobile: Kitchen & Cooking Game می توان به امکان آنلاک کردن دستورپخت های جدید، مدیریت آشپزخانه و رستوران و امکان شخصی سازی و سفارشی کردن آن ها اشاره کرد. در مجموع باید گفت که در این بازی شما درست مثل یک سرآشپز واقعی کارهای زیادی دارید و دست شما برای انجام آن ها باز است. تمام این اتفاقات و ویژگی های بازی در قالب یک طراحی کاملاً سه بعدی با گرافیک مناسب دنبال می شود. شما می توانید به صورت آزادانه به اطراف حرکت کنید و با آیتم ها تعامل برقرار کنید و حسابی خودتان را سرگرم کنید و به یک سرآشپز واقعی و حرفه ای تبدیل شوید! توصیه می کنیم اگر از دوست داران بازی های مدیریتی و آشپزی هستید Cooking Simulator Mobile: Kitchen & Cooking Game را از دست ندهید و همین حالا آن را از سرورهای اندروید دانلود کنید. سازنده بازی با ارائه یک ویدئوی تریلر خوب، به خوبی بازیکنان را با سبک و سیاق گیم پلی و گرافیکی بازی آشنا کرده است. شما هم می توانید این ویدئو را از بخش مربوطه در زیر دانلود باکس اندروید مشاهده کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.nesalisgames.cookingsimulatormobile را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل