دانلود Idle Fish Aquarium 1.7.9 - بازی آکواریوم ماهی ها اندروید + مود 


بازی اندروید, استراتژیک, 3145 2021-04-30 06:45:21

Idle Fish Aquarium v1.7.9 + Mod – بازی استراتژیک جالب آکواریوم ماهی ها اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Idle Fish Aquarium – آکواریوم ماهی ها عنوان یک بازی در ژانر استراتژیک است که توسط استودیو بازی سازی Vivid Games S.A برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی یاد شده پیش از این هم بازی های خوبی برای گیمر ها منتشر کرده است و کارنامه خوبی در مارکت اندروید دارد. Idle Fish Aquarium هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که با ارائه یک گیم پلی ساده، تجربه مفرح و سرگرم کننده ای را برای شما به ارمغان می آورد. بازی Idle Fish Aquarium در سبک آیدل است. با اینکه بازی های سبک آیدل در ژانر استراتژیک معرفی می شوند، در واقع آنچنان هم استراتژیکی نیستند. تمام این بازی ها بر یک اصل استوار هستند: لم دادن و لذت بردن از بازی! بنابراین اگر شما هم از آن دسته از گیمر هایی هستید که نه هیجان بازی های اکشن می خواهید و نه چالش بازی های پازل و فکری، Idle Fish Aquarium می تواند دقیقاً همان بازی ای باشد که می خواستید. در این بازی می توانید حتی زمانی که از بازی خارج هم می شوید به بازی کردن ادامه دهید. بله، درست شنیدید، مکانیزم های گیم پلی این بازی به شما اجازه می دهند حتی به صورت منفعل هم در بازی پیش روی کنید! در ابتدای بازی هدف شما این است که امپراطوری آکواریومی خودتان را بنا کنید. در اقیانوس کوچک موبایلی شما ماهی های با مزه ای وجود دارند که باید بتوانید از آنها برای امپراطوری آکواریومی خودتان استفاده کنید. در ابتدا چند نوع ماهی معمولی در اختیارتان قرار می گیرد اما در ادامه می توانید با استفاده از پاداش هایی که دریافت می کنید انواع و اقسام ماهی ها را آنلاک کنید و برای امپراطوری آکواریومی خودتان استفاده کنید.

 

Idle Fish Aquarium

 

علاوه بر ماهی ها، شما در بازی Idle Fish Aquarium به جلبک هایی هم دسترسی خواهید داشت. این جلبک ها اکسیژن ایجاد می کنند و ماهی ها آنها را جمع آوری می کنند. سپس ماهی ها اکسیژن های جمع آوری شده را از طریق درگاه ها وارد کارخانه تولید کپسول های اکسیژن می کنند. بعد از آن شما می توانید از طریق این کپسول ها به کسب درآمد بپردازید. بدیهی است که هرچه بتوانید کپسول بیشتری تولید کنید، می توانید درآمد بیشتری داشته باشید. در نهایت هم می توانید از درآمد های خود برای آنلاک کردن ماهی ها و جلبک های بیشتر و آنلاک کردن آیتم های دیگر بازی استفاده کنید و به این طریق پیشرفت کنید و درآمد خود را چندین برابر کنید. گونه های ماهی ها و آکواریوم ها و جلبک ها بسیار متنوع و گوناگون هستند و عمق زیادی به بازی می بخشند. مکانیزم های گیم پلی بسیار ساده هستند و تنها به ضربه زدن روی صفحه نمایش دستگاه تان خلاصه می شوند. لیست کار هایی که می توانید در بازی انجام دهید بسیار زیاد است و وقت زیادی را از شما می گیرد اما مطمئناً ارزش وقت گذاشتن را دارد و نتیجه وقت گذاشتن تان در پیشروی شما نمایان می شود. روند بازی سرعت خوبی دارد و اصلاً کسل کننده و ملالت آور نیست. گرافیک بازی زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری محیط های مخلتف جهان بازی و انیمیشن ها و افکت ها بسیار عالی و حرفه ای کار شده است. صداگذاری ها چیز خاصی نیستند که بخواهیم راجع به آن صحبت کنیم که با توجه به نوع بازی کاملاً قابل درک است اما در هر حال این بخش از بازی هم خوب کار شده است و جذابیت های بازی را چند برابر کرده است.  Idle Fish Aquarium توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و با بیش از 1.000.000 دانلود مورد استقبال همگان قرار بگیرد و بدون شک می تواند بازی فوق العاده ای برای اوقات فراغت تان باشد. از این رو، تیم اندروید قصد دارد این بازی را در دو نسخه اصلی و مود شده در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی شما مقداری پول بدست بیاورید تا بتوانید خرید انجام دهید، بعد می بینید پول بجای کم شدن، زیاد می شود.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل