Genshin Impact 2.8.0 - بازی ماجرایی گرافیکی نیروی گنشین اندروید


بازی اندروید, اکشن, 4588 2022-07-14 19:45:11

Genshin Impact v2.8.0 – بازی ماجرایی و نقش آفرینی حجیم “نیروی گنشین” برای اندروید
یک بازی بسیار گرافیکی و خوش ساخت دیگر از کمپانی miHoYo Limited
تست شده با اجرای آنلاین

Genshin Impact – نیروی گنشین یک بازی خوش ساخت، حجیم و به شدت گرافیکی و حرفه ای است که در نگاه اول بیشتر از اینکه یک بازی موبایلی معمولی به نظر برسد، یک بازی تکامل یافته کنسولی به نظر می رسد. این بازی به وسیله شرکت بازی سازی معتبر چینی miHoYo Limited در قالب یک بازی رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است اما این بازی دارای قابلیت پرداخت درون برنامه ای است. این شرکت قبل از اینکه این بازی را برای سیستم عامل اندروید عرضه کند، آن را در قالب یک بازی کامپیوتری برای پلتفرم ویندوز منتشر کرده بود و به دنبال درخواست های زیاد مخاطبین، تصمیم گرفت تا نسخه پورت شده آن را برای سیستم عامل های موبایلی نیز منتشر کند. نکته قابل توجه در این مسئله این است که نسخه اندرویدی بازی Genshin Impact تقریباً با شباهتی بسیار زیاد از نظر گرافیک و گیم پلی با نسخه اورجینال طراحی و بازسازی شده است تا دقیقاً همان حس و حال نسخه اصلی در موبایل ها و تبلت های اندرویدی نیز مشهود باشد. بازی نیروی گنشین یک بازی جهان باز است که با تلفیق خارق العاده ای از سبک های ماجرایی (Adventure) ، اکشن (Action) و نقش آفرینی (Role playing) یک بازی چندمنظوره و تکامل یافته به نظر می رسد. این بازی با حال و هوای شخصیت های مانگا و قهرمانان افسانه ای آسیای شرقی ساخته شده است و از نظر تم و درون مایه های داستانی، این بازی یک عنوان شناخته شده خواهد بود. استودیوی miHoYo Limited پیش از این با ارائه یک بازی مشابه دیگر به نام Honkai Impact به طور جدی وارد حوزه ساخت بازی های موبایلی جهان باز شده بود.

 

Genshin-Impact

 

بازی Genshin Impact با داستانی جالب طراحی شده است. شما در نقش چند خواهر و برادر هستید که از یک دنیای دیگر به زمین فرستاده شده اید. درواقع این کار به منظور تبعید کردن شما صورت گرفته است و مسئول این مورد یک خدای ناشناس است که شما را از خواهر و برادرانتان جدا کرده و هر کدام را در نقطه ای از یک سیاره قرار می دهد. از حالا، داستان ماجراجویانه و اسرارآمیز شما با این شخصیت ها شروع می شود و شما باید در دنیایی که در عین فوق العاده بودن و زیبا بودن، جایی خطرناک و مخاطره آمیز برای بقاء است، تلاش کنید که در سفری که در پیش دارید، موفق عمل کرده و با دشمنان زیادی مقابله کنید. هدف اصلی شما پیدا کردن گمشده های خود و ملحق شدن به آن ها است تا با کمک یکدیگر این سفر عجیب و پرماجرا را دنبال کنید و دلایل اتفاقاتی که افتاده را کشف کنید و در نهایت راهی برای بازگشت به دنیای خود پیدا کنید. بازی Genshin Impact یک بازی سوم شخص است که در دنیایی کاملاً Open World رخ می دهد. شما می توانید در نقش شخصیت های متنوع که هر کدام خصوصیت ها و مهارت های مخصوص به خود را دارند بازی را انجام دهید و مراحل آن را پشت سر بگذارید. در طول مراحل بازی شما قادر هستید تا از سلاح های مختلف، آیتم های جانبی و امتیازها و جوایز مخفی در بازی استفاده کنید و اقدام به شخصی سازی و سفارشی کردن شخصیت های خود کنید. بازی Genshin Impact گرافیک بسیار بالایی دارد و طراحی های آن فانتزی و کاملاً سه بعدی هستند. بخش زیادی از طراحی های گرافیکی بازی در افکت های بصری خلاصه می شود. به جز آن، گیم پلی بازی به خاطر جزئیات بالا و سبک جالب و حرفه ای، باعث شده تا این عنوان یک بازی حرفه ای به نظر برسد. از نظر داستانی هم باید گفت که بازی نیروی گنشین دارای خط داستانی نسبتاً طولانی تری در مقایسه با دیگر بازی های موبایلی است و همه این موارد منجر شده اند تا حجم نهایی این بازی زیادتر از مقدار انتظار باشد. بازی Genshin Impact یکی از حجیم ترین و سنگین ترین بازی های موبایلی است که تا به امروز برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. اندروید این بازی جذاب و هیجان انگیز را به درخواست شما عزیزان تهیه و برای دانلود عرضه کرده است.

نکات تکمیلی:

  1. بازی فقط برروی دستگاه های ARM64 نصب می شود.
  2. بازی برای اجرا به اینترنت نیاز دارد. در صورتی که موفق به اتصال به سرورهای بازی نشدید، آی پی خود را تغییر داده و مجدداً تلاش کنید.
  3. دیتای مورد نیاز بازی در اجرای اولیه دریافت می شود و ممکن است این دیتا تا 10 گیگابایت حجم داشته باشد!
  4. هیچ نسخه مود شده ای با قابلیت هایی نظیر پول بی نهایت، جان بی نهایت و … برای این بازی وجود ندارد.
  5. به خاطر حجم بالا و گرافیک زیاد، توصیه می کنیم که این بازی را فقط روی دستگاه های با قدرت پردازشی بالا نصب و اجرا کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل