Bus Simulator Indonesia 3.7 - شبیه سازی اتوبوس در اندونزی + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 2872 2022-08-11 01:30:34

Bus Simulator Indonesia v3.7 + Mod – بازی شبیه سازی اتوبوس در اندونزی مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان اتوبوس و راننده بدون کم شدن پول) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Bus Simulator Indonesia – شبیه سازی اتوبوس در اندونزی عنوان یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Maleo برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. ژانر شبیه سازی یکی از ژانر های پر طرفدار بازی های موبایلی است اما بازی هایی شبیه سازی اتوبوس از جمله بازی هایی هستند که در این ژانر پرطرفدار کمتر به آنها پرداخته شده است. همانطور که از نامش پیداست، Bus Simulator Indonesia یک بازی شبیه سازی اتوبوس در کشور اندونزی است. این بازی یکی از موفق ترین و خوش ساخت ترین بازی های شبیه سازی اتوبوس حال حاضر مارکت اندروید است و اگر شما هم عاشق اتوبوس و رانندگی در جاده هستید پیشنهاد می کنیم حتماً Bus Simulator Indonesia را امتحان کنید. این بازی توانسته است در مدت بسیار کوتاهی بیش از 10.000.000 بار در مارکت اندروید دانلود شود و مورد استقبال گیمر ها از سراسر جهان قرار بگیرد. علاوه بر این، این بازی بازخورد های مثبت بسیار زیادی هم داشته است و گیمر ها از آن به عنوان “بهترین بازی شبیه سازی اتوبوس” یاد می کنند. کاری که در این بازی باید انجام دهید بسیار ساده است و احتمالاً خودتان هم تا کنون حدس زده اید که باید چه کار کنید. شما به عنوان یک راننده اتوبوس نقش آفرینی می کنید که وظیفه دارد مسافران را از ایستگاه های مختلف شهری سوار کند و در مقصد شان پیاده کند. وظایف شما در بازی در همین چند سطر خلاصه می شود اما درجه سختی بازی چالش اصلی شما به حساب می آید. مراحل ابتدایی بازی ساده تر هستند و هر چه بیشتر در بازی پیش روی کنید مراحل دشوار تر می شوند و با چالش های بیشتری در خصوص مسافران مواجه خواهید شد.

 

Bus Simulator Indonesia

 

مطابق معمول بازی های مشابه، با انجام دادن وظایف تان در بازی Bus Simulator Indonesia امتیاز و پاداش دریافت خواهید کرد. در ادامه هم می توانید از این امتیاز ها و پاداش ها استفاده کنید و اتوبوس خود را شخصی سازی کنید و یا آن را ارتقاء دهید و حتی اتوبوس جدید خریداری کنید. گرافیک سه بعدی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری محیط های مختلف جهان بازی بسیار واقعگرایانه و کاملاً بر اساس محیط های واقعی شهر های اندونزی ساخته شده است. همچنین، سیستم آب و هوایی بازی هم بسیار جالب است و امکان تجربه بازی در شرایط مختلف آب و هوایی بارانی، آفتابی، ابری، و غیره را برای شما به ارمغان می آورد. صداگذاری ها فوق العاده هستند و با به وجود آوردن یک اتمسفر عالی، جذابیت های بازی را چندین برابر می کنند. کنترل های بازی هم بسیار آسان، ریسپانسیو، ساده، و به راحتی قابل یادگیری می باشند و قابل تحسین هستند. شایان ذکر است، برای انجام این بازی نیازی به اتصال به اینترنت ندارید اما اگر بخواهید وارد لیدربورد گوگل پلی شوید و تورنومنت های جهانی بازی را هم امتحان کنید می توانید به اینترنت متصل شوید و با دیگر ها برای کسب عنوان های برتر به رقابت بپردازید. روی هم رفته می توانیم نمره خوبی برای این بازی در نظر بگیریم و باید بگوییم اگر شما هم از آن دسته از گیمر هایی هستید که از بازی های بزن بکش، بزن بزن، شوتر جهنمی، و این دست ژانر ها خسته شده اید و دنبال یک بازی کژوال و آرامش بخش برای پر کردن اوقات فراغت تان می گردید Bus Simulator Indonesia دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید. Bus Simulator Indonesia توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و تیم اندروید قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید این بازی را از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : ویژگی مود در دومین اجرا در دسترس است [یکبار بازی را اجرا کنید و ببندید و مجددا اجرا کنید]

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.maleo.bussimulatorid را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل