دانلود Harvest Moon: Mad Dash 1.0.1 - بازی ماه برداشت اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 561 2021-04-30 04:30:37

Harvest Moon: Mad Dash v1.0.1 – بازی ماجرایی و مدیریتی “ماه برداشت” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Harvest Moon: Mad Dash – ماه برداشت محصول: مد دش نام یکی دیگر از بازی های عرضه شده از مجموعه محبوب Harvest Moon است که بعد از انتشار قسمت اول یعنی HARVEST MOON:Seeds Of Memories تولید و با قیمت 4.99 دلار تهیه و برای فروش عرضه شده است. این بازی به وسیله استودیوی آمریکایی Natsume Inc تولید و توسعه داده شده است. اندروید مفتخر است که اعلام کند باری دیگر اقدام به تهیه، بررسی و انتشار یک بازی دیگر برای اولین بار در ایران کرده و آخرین نسخه خریداری شده و کامل آن را برای دانلود فراهم سازی کرده است تا بازیکنان بتوانند یک بازی ماجرایی و پازلی جذاب و قیمتی را به صورت رایگان و بدون دغدغه روی دستگاه اندرویدی خود تجربه کنند. به نقل از سازنده بازی Harvest Moon: Mad Dash این عنوان یک بازی Fast-Paced Action می باشد که با سبک بازی های مدیریتی و کشاورزی (Farming) سبکی منحصر به فرد به عنوان Fast-paced Farming Frenzy ایجاد کرده است! این بازی به طور کل یک عنوان مدیریتی به حساب می آید و با اینکه در Harvest Moon: Mad Dash شخصیت پردازی های متعددی انجام شده است، اما تمرکز اصلی این بازی روی ماجرا و داستان آن نیست و باید گفت که اولویت اصلی سازندگان در مورد این بازی ارائه یک گیم پلی سرگرم کننده در سبک مدیریتی و پازلی می باشد. با اقتباس از بزرگترین بازی های عرضه شده در این سبک، Harvest Moon: Mad Dash عنوانی بسیار خوش ساخت است که در آن شما در نقش گروهی از کشاورزان هستید که یک زمین زراعی و یک مکان برای پرورش حیوانات اهلی دارند.

 

Harvest Moon: Mad Dash

 

در بازی Harvest Moon: Mad Dash شما باید مثل هر بازی سبک کشاورزی دیگر به کاشت و برداشت محصولات گیاهان غذایی، پرورش حیوانات و مسائلی از این قبیل بپردازید. اما در این بازی قرار است این کارها را در قالب یک گیم پلی پازلی انجام دهید! به جز سبک و سیاق پازلی، شما چالش های دیگری نیز دارید که باعث می شوند تا در مجموع این بازی تفاوت زیادی با عناوین مشابه داشته باشید. برای مثال ممکن است در حین انجام مراحل مواد مذاب به سراغ شما بی آیند یا حیواناتی وحشی مثل گزارها به مزرعه شما حمله ور شوند! هدف اصلی شما در Harvest Moon: Mad Dash تلاش برای بازسازی این مزرعه می باشد. برای این کار مأموریت های متعددی به شما محول می شود که شما باید آن ها را به بهترین شکل ممکن و در زمانی سریع انجام دهید. تصمیم گیری های سریع در این بازی بسیار مهم هستند و به همین خاطر است که این بازی در سبک Fast-paced عرضه شده است. در طول بازی می توانید از مهارت ها و نیروهای ویژه ای برای آنلاک کردن بخش ها یا پیش بردن فرآیندهای مراحل استفاده کنید. گیم پلی بازی مکانیزم خاصی دارد که برای آشنایی کامل با آن باید چند دقیقه ای در بازی وقت بگذرانید تا بتوانید آن را یاد بگیرید. به جز مزرعه که بخش اصلی بازی است، شما در طول این بازی می توانید به لوکیشن های متنوع دیگری مثل ساحل، دنیای زیرزمینی یا سرزمین آسمانی بروید! در مجموع می توان بازی Harvest Moon: Mad Dash را یک عنوان خوش ساخت و بسیار سرگرم کننده دانست. اگر قسمت قبلی را تجربه کردید و می خواهید قسمت دوم این سری از بازی ها را نیز امتحان کنید همین حالا می توانید آخرین نسخه پولی و خریداری شده این بازی را به صورت تست شده از اندروید دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v1.0.1 :

* برای این نسخه از بازی تغییراتی ذکر نشده است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.natsume.hmmd_android را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل