One Punch - LIMITED EDITION 2.4.36 - بازی آرکید-اکشن اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 700 2021-04-30 13:45:19

One Punch – LIMITED EDITION 2.4.36 + Mod – بازی آرکید و سرگرم کننده “یک مشت” برای اندروید
نسخه اصلی + نسخه مود (طلا بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

One Punch – LIMITED EDITION – یک مشت: نسخه محدود یک بازی فوق العاده زیبا و بسیار زیبا با اقتباس از عناوین کلاسیک پیکسلی در سبک آرکید و اکشن است که از سوی استودیوی خلاق و خوش ذوق SPRING GAMES کشور کره جنوبی توسعه داده شده است. این بازی در دو نسخه رایگان (Free) و پولی (LIMITED EDITION) با قیمت 1.99 دلار عرضه شده است. اندروید همزمان با انتشار نسخه جدید این بازی، نسخه پولی و خریداری شده آن را تهیه و همراه با نسخه ای مود شده از آن جهت دانلود به صورت رایگان ارائه کرده است. شایان ذکر است که اندروید اولین وب سایت ایرانی است که این بازی را خدمت شما عزیزان معرفی می کند. One Punch – LIMITED EDITION یک بازی به شدت جذاب و سرگرم کننده است که اگرچه سبک و سیاقی خیلی ساده دارد، اما ایده کلی بازی در عین سادگی فوق العاده سرگرم کننده و همچنین به نوبه خود چالش برانگیز است. در این بازی که سبک اصلی آن آرکید است، شما در یک گیم پلی سراسر هیجان انگیز و اکشن، وظیفه دارید تا در نقش مبارزانی حرفه ای و ماهر در رقابت هایی رزمی شرکت کنید. اما حریف رو به روی شما قرار نیست یک مبارز دیگر باشد؛ بلکه حریف شما پانچ بگ یا همان کیسه های مشت زنی هستند که در شکل و شمایل گوناگونی قابل انتخاب هستند.

 

One Punch - LIMITED EDITION

 

در One Punch – LIMITED EDITION کار شما این است که قهرمان مورد نظر خود را انتخاب کنید و در مراحل اصلی بازی که رقیب اصلی شما زمان است شرکت کنید. کار شما این است که در سریع ترین زمان ممکن ضرباتی را به پانچ بگ ها بزنید. با هر ضربه جای این پانچ بگ عوض می شود و شما باید درست به همان مقدار که با آن فاصله دارید خودتان را به آن نزدیک کرده و مجدداً شروع به ضربه زدن کنید. فراموش نکنید که باید این کار را سریع و در عین حال با دقت انجام دهید چرا که اگر زیاد طولش دهید، تایمر بازی تمام شده و اگر امتیاز کافی را به دست نیاورده باشید بازنده می شوید. اما چالش اصلی One Punch – LIMITED EDITION چیزی فراتر از زمان است. در هر مرحله از بازی همانطور که گفته شد بعد از هر ضربه به پانچ بگ جای آن عوض می شود. شما اگر دقیقاً در کنار این پانچ بگ قرار نداشته باشید و اقدام به ضربه زدن کنید بازیکن شما به خاطر اینکه ضربه ای روی هوا و بی هدف می زند بازنده می شود. از طرف دیگر، اگر به پانچ بگ چسبیده باشید و باز هم حرکت کنید چنین اتفاق مشابهی برای شما می افتد. کلیت بازی با دو دکلمه اصلی دنبال می شود. یک دکمه مربوط به ضربه و دکمه دوم مربوط به حرکت است. هرموقع از کیسه مشت زنی فاصله گرفتید فقط دکمه مربوط به حرکت را به تعداد مشخص شده بزنید. جهت حرکت و جهت ضربات به صورت خودکار انتخاب می شود. بنابراین تنها کار شما ایجاد تعادل بین این دو دکمه و ساخت کومبوهای طولانی است. با امتیازهای به دست آمده در بازی می توانید چیزهای مختلف مثل شخصیت ها و قهرمانان، پانچ بگ های مختلف و افکت های گوناگون را آنلاک کنید. این بازی جذاب و بسیار زیبا با گرافیک پیکسلی و رترو مانند و با صداگذاری ها و موسیقی های کلاسیک خود دقیقاً حس و حالی نوستالژیک از بازی های آرکید دهه 80 و 90 را برای شما بازسازی می کند. همینک می توانید بازی One Punch – LIMITED EDITION را به صورت تست شده در دو نسخه معمولی و مود شده از اندروید دانلود کنید. این بازی با کسب امتیاز عالی 4.7 از 5.0 به شدت در بین هواداران این سبک بازی ها محبوب شده است.

نکته: بازی One Punch دارای یک بخش آنلاین PvP است که به خاطر کرک شدن نسخه پولی این بخش قابل دسترس نیست. اما بخش آفلاین بازی به صورت Guest Login به صورت آفلاین قابل اجرا است.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل