دانلود Death Come True 1.3 - بازی ماجرایی-تعاملی "مرگ حقیقی" اندروید +


بازی اندروید, پازل و فکری, 714 2020-07-14 01:45:29

Death Come True v1.3 – بازی ماجراجویانه و تعاملی “مرگ حقیقی” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 16.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Death Come True – مرگ حقیقی یک بازی بسیار زیبا و جذاب از دسته بازی های ماجرایی در سبک تعاملی (Interactive Movie Game) است که به وسیله استودیوی ژاپنی IzanagiGames, Inc. تهیه و توسعه داده شده است. این بازی با قیمت بالای 16.99 دلار در گوگل پلی به انتشار رسیده و جزو گران قیمت ترین بازی های سبک تعاملی است. وب سایت اندروید همزمان با انتشار این بازی در گوگل پلی، نسخه خریداری شده آن را به درخواست شما عزیزان تهیه کرده و بعد از بررسی های لازم آن را جهت دانلود به صورت تست شده و رایگان منتشر نموده است تا شما عزیزان بتوانید یک بازی سینمایی جالب را به صورت رایگان روی دستگاه خود تجربه کنید. اگر پیش از این نیز با دیگر بازی های سبک تعاملی که در اندروید منتشر کرده بودیم آشنا باشید، حتماً می دانید که این سبک از بازی ها که سبکی جدید و متفاوت از بازی های ویدئویی به حساب می روند چقدر جذاب و متفاوت هستند! در حقیقت یک بازی تعاملی، یک فیلم سینمایی داستانی و غالباً هیجان انگیز است که درست مثل هر فیلم سینمایی دیگری یک داستان اصلی و چندین شخصیت دارد. چیزی که این فیلم سینمایی را به یک بازی تبدیل می کند، توانایی شما برای ایفای نقش به عنوان شخصیت اصلی داستان است. داستان بازی به صورت خطی دنبال می شود اما در خیلی از مواقع این داستان نیاز به تصمیم گیری های شخصیت اصلی بازی یا همان پروتاگونیست دارد. مسئولیت این تصمیم گیری ها با شما خواهد بود! بدیهی ست که انتخاب های شما یعنی تغییر روند داستان مطابق با خواسته های شما!

 

Death Come True

 

در بازی Death Come True که حقیقتاً یکی از برترین آثار عرضه شده در سبک بازی های تعاملی تا به امروز بوده است، شما در نقش پسری جوان به نام Makoto Karaki هستید. داستان بازی از یک هتل مجلل در جایی از کشور ژاپن شروع می شود. این پسر جوان در یک اتاق بزرگ از این هتل روی تخت خوابیده است که صدای تلفن او را بیدار می کند. پشت تلفن نگهبان هتل است که به او می گوید اگر مشکلی برایتان پیش آمده به اینجا مراجعه کنید تا مشکل را برایتان حل کنید. Makoto Karaki که تعجب کرده است، خیلی ناگهانی متوجه می شود که در یک هتل است در حالی که هیچ چیز به یاد نمی آورد! اولین چیزی که او بعد از کمی جستجو پیدا می کند، زنی جوان در این اتاق است که دستانش بسته شده است و سپس کسی درب اصلی اتاق را می زند. از حالا داستان اصلی شروع می شود و شما باید با انتخاب های خود از میان چند گزینه داستان بازی را جلو ببرید. فراموش نکنید که اغلب این انتخاب ها ممکن است به کشته شدن شخصیت اصلی بازی منجر شود. بنابراین شاید بهتر باشد در بازی Death Come True خودتان را واقعاً جای شخصیت اصلی بازی قرار دهید و انتخاب های درستی داشته باشید. بازی با زبان اصلی ژاپنی منتشر شده اما زیرنویس ها و آیتم های انتخابی بازی به زبان انگلیسی هستند. اندروید از علاقه مندان به فیلم های سینمایی در ژانر جنایی و دوست داران بازی های سبک ماجراجویانه و داستانی دعوت می کند تا این بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده را از دست ندهند و همین حالا آخرین نسخه خریداری شده آن را از سرورهای سایت دانلود کنند.

توجه : بازی فقط و فقط برروی دستگاه های با پردازنده ARM64 نصب می شود.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی jp.co.izanagigames.deathcometrue را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.