Mini Warriors 2 0.8.0.30 - بازی کارتی "رزمندگان کوچک 2" اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 550 2020-07-06 19:30:16

Mini Warriors 2 – Idle Arena v0.8.0.30 – بازی استراتژیکی و کارتی “رزمندگان کوچک 2” برای اندروید
دومین قسمت از سری بازی های محبوب و پرطرفدار Mini Warriors
تست شده با اجرای آنلاین

Mini Warriors 2 – Idle Arena – رزمندگان کوچک 2: میدان نبرد نام قسمت دوم از سری بازی های Mini Warriors در سبک استراتژیکی و کارتی می باشد که بعد از موفقیت های به دست آمده از قسمت اول تولید و به شکل رایگان با قابلیت خرید درون برنامه ای به انتشار رسید. اندروید همزمان با انتشار این بازی در گوگل پلی و به درخواست شما عزیزان آخرین نسخه Mini Warriors 2 – Idle Arena را تهیه و خدمت شما همراهان گرامی عرضه می نماید. قسمت اول توسط استودیوی Triniti Interactive ساخته و پرداخته شد ولی مسئولیت ساخت و انتشار قسمت دوم بر عهده یک استودیوی دیگر به نام HK HERO ENTERTAINMENT CO.,LIMITED گذاشته شد. این تغییر در استودیوی بازی سازی باعث نشده که ماهیت اصلی این مجموعه نیز دچار تغییرات زیادی شود. طبق داستان بازی Mini Warriors 2 – Idle Arena، بعد از اینکه نیروهای قهرمان توانستند نیروهای شیطانی را شکست دهند و آرامش نسبی را به سرزمین های خود بازگردانند، دیری نمی گذرد که ارتش تاریکی یک بار دیگر به قاره Panop که همه ساکنین آن انسان های بامزه و کوچک هستند حمله می کند. شما باید به سرعت دست به کار شده و از 4 قبیله و نژاد مختلف که در این سرزمین ها زندگی می کنند، یک ارتش بسازید و برای مقابله با دشمنانی که حالا با قدرتی بیشتر از قبل برای نابودی این سرزمین ها آمده اند آماده شوید. این کار آسان نخواهد بود پس بهتر است نیروهای خود را سریع و مؤثر آماده کنید تا بتوانید در نبرد پیش رو از خودتان مقاومت نشان دهید.

 

Mini Warriors 2 - Idle Arena

 

در بازی Mini Warriors 2 – Idle Arena دشمنان شما در اطراف سرزمین های انسان ها سیاه چاله های مرگبار بزرگی ساخته اند که پایگاه اصلی آن ها می باشد. شما می بایست با حمله به این سیاه چاله ها و غلبه بر نیروهای دشمن، آن ها را تضعیف کنید. در مجموع بیش از 80 قهرمان مختلف از 4 گروه متفاوت در این بازی طراحی شده اند که هر کدام ویژگی های خاصی دارند. برای اینکه بتوانید تأثیرپذیری نیروهای خود را علیه دشمنان زیاد کنید، می بایست به صورت استراتژیکی و تاکتیکال، از نیروهای مختلف در یک گروه استفاده کنید و از ویژگی های متفاوتی که آن ها دارند برای پیشبرد اهداف خود بهره بگیرید. Mini Warriors 2 – Idle Arena دارای یک بخش اصلی و مرحله ای (داستانی) است که در آن هدف اصلی شما مبارزه برای نجات دادن قاره Panop می باشد. اما این بازی بخش های دیگری نیز دارد که مهم ترین آن ها بخش چالش برانگیز Rougelike و بخش رقابتی و آنلاین PvP می باشد. یکی از نکات قابل توجه در طراحی Mini Warriors 2 – Idle Arena امکان اجرای بازی به هر دو شکل عمودی (Portrait) و افقی (Landscape) می باشد. همچنین باید گفت که در ساخت این بازی از قابلیت های عناوین Idle و Clicker نیز استفاده شده است. شما می توانید بازی را ببندید و چند ساعت بعد آن را باز کنید تا مقدار قابل توجهی منابع به بازی اضافه شده باشد. البته این بخش فقط برای قسمت انفرادی بازی قابل استفاده است. بازی Mini Warriors 2 – Idle Arena اگرچه طراحی های گرافیکی خاصی ندارد اما گیم پلی مهیج و غنی آن می تواند مدت ها شما را سرگرم کند. همینک می توانید آخرین نسخه این بازی را از اندروید به رایگان دانلود کنید.

نکته: برای بازی Mini Warriors 2 – Idle Arena نسخه مود شده ای عرضه نشده است و احتمالاً این بازی قابل هک شدن نیست. اما در صورتی که نسخه مود شده سالمی از آن منتشر شود، لینک دانلود آن به جعبه دانلود اضافه خواهد شد.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.herogame.gplay.miniwarriors2.idle.arena را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل