دانلود Persian Nights 2 1.0 - بازی ماجرایی-پازلی "شب های ایرانی 2" اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 524 2021-04-30 14:30:29

Persian Nights 2 v1.0 – بازی ماجراجویانه و معمایی “شب های ایرانی 2” برای اندروید
نسخه خریداری شده (Full) و کامل بازی با قیمت 7.99 دلار تقدیم به شما
امکان اجرا به صورت آفلاین

Persian Nights 2 – شب های ایرانی 2 که با عنوان کامل Persian Nights 2: The Moonlight Veil عرضه شده است، دومین بازی از مجموعه بازی های Persian Nights محصولی از استودیوی مطرح و معتبر لهستانی Artifex Mundi است که بعد از چندسال پس از عرضه قسمت اول ساخته و با شباهت های زیادی به قسمت اول ساخته و منتشر شد. بازی Persian Nights 2: The Moonlight Veil مثل خیلی دیگر از بازی های استودیوی Artifex Mundi در دو نسخه رایگان و پولی عرضه شده است. نسخه رایگان بازی نسخه ای محدود از بازی است که فقط شامل چند بخش از مراحل ابتدایی می شود و شما برای اینکه بتوانید داستان کامل بازی را تجربه کنید مجبور خواهید شد تا نسخه پولی آن را خریداری کنید. اما نسخه پولی بازی که نسخه کامل و Full است با قیمت 7.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده است و اندروید به محض انتشار آن، بعد از بررسی و تست های مختلف این بازی را به شکل خریداری شده و کرک شده تهیه کرده است تا شما عزیزان بتوانید به راحتی بازی شب های ایرانی 2 را به صورت کامل روی دستگاه اندرویدی خود نصب و اجرا کنید. استودیوی Artifex Mundi به ساخت بازی های معمایی و ماجرایی مشهور است و تا کنون ده ها بازی مختلف در این سبک عرضه کرده است. این شرکت به صورت انحصاری روی چنین بازی هایی فعایت دارد و سری بازی های Persian Nights یکی از مجموعه های خوش ساخت این بازی است که همانطور که از نامش پیداست، در رابطه با افسانه های سرزمین پارس (ایران) است.

 

Persian Nights 2: The Moonlight Veil

 

در بازی Persian Nights 2: The Moonlight Veil شاهد یک داستان پیچیده و خاص هستیم که نسبت به دیگر بازی های این استودیو پیچیدگی بیشتری دارد. داستان در زمان ایران باستان رخ می دهد. جایی که افسانه ای قدیمی در آن بازگو می شود. طبق این افسانه، هر یک سال یک بار نور ماه (مهتاب) به سمت خاموشی می رود و در این روز به خصوص، انجمنی که موسوم به انجمن جادوگری است دیگر حق استفاده از طلسم ها را ندارند. اما این بار شرایط متفاوت تر است. نیرویی عجیب و ناشناس با شروع این رخداد نمایان شده و منجر می شود تا اتفاقات عجیبی بی افتند. شما در نقش شخصیت اصلی بازی هستید که خواهرش در همین هرج و مرج ناپدید می شود. حالا شما باید سعی کنید تا گمشده خود را پیدا کنید و راز پشت پرده این اتفاقات را کشف کنید. بازی Persian Nights 2: The Moonlight Veil کلیتی ماجراجویانه دارد اما بازیکنان با حل کردن پازل ها و معماها این داستان را دنبال خواهند کرد. اغلب این پازل ها به نوع بازی های Hidden Object مربوط می شوند و در خیلی از مراحل بازی شما می بایست با پیدا کردن آیتم های مخفی و استفاده از آن ها در جای مناسب پازل ها را حل کنید. به جز این نیز انواع پازل های فکری دیگر در بازی طراحی شده اند. بازی Persian Nights 2: The Moonlight Veil یک عنوان بسیار سرگرم کننده و جالب است که در آن به تاریخ باستانی سرزمین پارس و ایران اشاره شده و از این نظر نیز می توان این بازی را یک انتخاب جالب برای بازیکنان ایرانی دانست. اندروید شما را دعوت به دانلود نسخه کامل و پولی این بازی به صورت خریداری شده می کند.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.artifexmundi.persiannights2.gp.full را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.