دانلود Alien Zone Raid 2.0.7 - بازی اکشن "یورش به بیگانگان" اندروید + 4 مود


بازی اندروید, اکشن, 6291 2018-04-06 04:00:29

Alien Zone Raid v2.0.7 + Mod – بازی هیجان انگیز و محبوب یورش به بیگانگان اندروید
نسخه معمولی + 4 نسخه مود با ویژگی های ذکر شده
تست شده برروی اندروید 5 با اجرای آفلاین

Alien Zone Raid بازی محبوب و هیجان انگیز در سبک بازی های ARPG [اکشن/نقش آفرینی] از استودیوی Hummingbird Mobile Games برای اندروید است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به این لحظه هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب نماید. بازی داستانِ یک ایستگاه فضایی آلوده به بیگانگان و یک دختر جنگجو و بی باک که قرار است ناجی دنیا باشد را دنبال می کند. اگر از گیمرهای قدیمی باشید، با دیدن اسکرین شات های بازی Alien Zone صد در صد ذهنتان به سمت شاهکار نینتندو یعنی فرنچایز متروید پرایم رفته؛ بازی هایی که در آن ها زنی به نام ساموس آران نقش پروتاگونیست داستان را ایفا می کرد! اتمسفر Alien Zone Plus اگرچه فضایی مشابه عناوین متروید را برایتان تداعی می کند (و این را باید نکته مثبت بازی قلمداد کنیم)، اما از نظر گیم پلی کاملا با آن تفاوت دارد، این بازی یک اکشن نقش آفرینی است، یعنی به غیر از سنگرگیری و تیراندازی، باید حواستان به انتخاب هایی که در طول بازی می کنید و ارتقای قدرت کاراکترتان هم باشد! بازی در مجموع 22 مرحله در استیج های متفاوت دارد که هدف در تمامی آن ها تقریبا یکسان است: یک فضایی را هم زنده نگذارید!

 

دانلود Alien Zone Raid - بازی اکشن "یورش به بیگانگان" اندروید + 4 مود

 

برای ایجاد تنوع در بازی Alien Zone Raid، تعداد نسبتا زیادی اسلحه و قدرت برای کاراکتر اصلی در نظر گرفته شده که تلاش برای آزاد کردنشان می تواند مدت ها سرگرمتان کند. هر چند گرافیک بازی را هم باید جز نکات مثبت بازی قلمداد کنیم که می تواند شما را پای بازی میخکوب کند. Alien Zone Plus با گرافیکی در حد و اندازه کنسول های دستی، گیم پلی مملو از تنوع و اتمسفر گیرایش مطمئنا می تواند یکی از سرگرمی های محبوبتان در موبایل باشد، به شرط آنکه دل و جرأت روبرو شدن با بیگانگان ناقص الخلقه ای که به طور ناگهانی غافلگیرتان می کنند را داشته باشید! هم اکنون ما در اندروید نسخه معمولی و مود بازی را برای دانلود قرار داده ایم که می توانید جدیدترین و آخرین نسخه ان را به صورت رایگان و با لینک رایگان از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود نمایید.

قبل از دانلود نسخه های مود بازی توجه داشته باشید : نسخه مود به روت بودن دستگاه شما و نرم افزار لاکی پچر نیاز دارد (در برنامه لاکی پچر باید گزینه patch را بزنید.)

تغییرات نسخه ی v2.0.7 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات .