Crying Suns 2.1.2 - بازی استراتژیکی متفاوت "ستارگان گریان" اندروید + مود


بازی اندروید, استراتژیک, 810 2020-11-02 20:30:21

Crying Suns v2.1.2 + Mod– بازی استراتژیکی و خاص “ستارگان گریان” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 11.99 دلار تقدیم به شما
امکان اجرا به صورت آفلاین

Crying Suns – ستارگان گریان یک بازی استراتژیکی جالب، متفاوت و بسیار خوش ساخت از استودیوی آمریکایی Humble Bundle برای دستگاه های اندرویدی است که ابتدا در سپتامبر 2019 برای پلتفرم PC و Mac عرضه شده بود و حالا بعد از نزدیک به یک سال، بالاخره نسخه موبایلی آن نیز توسعه یافت و برای بازیکنان اندرویدی سراسر جهان به انتشار رسید. Crying Suns با قیمت تقریباً زیاد 11.99 دلار در گوگل پلی جهت خریداری و دانلود ارائه شده است اما شما می توانید آخرین نسخه این بازی را به صورت خریداری شده و تست شده از اندروید دانلود کنید و روی دیوایس اندرویدی تان نصب و اجرا کنید. قابل ذکر است که اندروید اولین وب سایت ایرانی در سطح وب است که برای اولین بار این بازی را برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسانده است. بازی Crying Suns همانطور که گفته شد یک بازی در سبک استراتژی است که ماهیتی جالب و خیلی خاص دارد. شاید در اولین برخورد با این بازی گیج شده و خیلی با آن ارتباط برقرار نکنید. دلیل این مسئله این است که بازی Crying Suns یک عنوان خاص برای مخاطبینی خاص است. برخلاف ظاهر ساده ای که این بازی دارد، اما از نظر داستانی، گیم پلی و مراحل باید گفت که بازی ستارگان گریان به اندازه کافی غنی و حرفه ای طراحی شده است که بتوان آن را جزو بازی های پرمیوم حساب کرد.

 

Crying Suns

 

داستان Crying Suns که به نوعی اقتباسی از سری فیلم های سینمایی Star Wars یا همان جنگ ستارگان است، در مورد فرمانده یک سفینه فضایی با خدمه و نیروهای نظامی اش است که در کهکشان در حال گشت و گذار در یک امپراطوری فضایی سقوط کرده می باشد. اما این امپراطوری آنطور که فکر می کنید نیست چرا که این منطقه بزرگ حالا به منطقه ای جنگی تبدیل شده و گروه های متفاوتی سعی می کنند تا با نفوذ به آن و غارت باقی مانده های آن، قدرت کسب کنند. بازی Crying Suns یک عنوان کاملاً تاکتیکال است که در آن شما باید با توجه به شرایطی که در هر مرحله از بازی وجود دارد، تصمیمات متنوعی بگیرید. به ادعای سازنده بازی، Crying Suns دارای 300 مرحله است. تمام مراحل بازی به شکل مأموریت های داستانی دنبال می شود که در 6 بخش کلی خلاصه شده است. برای اینکه بتوانید در این بازی عملکرد خوبی داشته باشید بهتر است با سبک و سیاق بازی های تاکتیکال آشنا باشید. بازی ستارگان گریان دقیقاً برعکس ظاهر ساده و گرافیک پیش پا افتاده ای که دارد، در بخش گیم پلی حسابی چالش برانگیز و حرفه ای طراحی شده است. استایل گرافیکی بازی از نوع طراحی های پیکسلی و رترو است. اما نکته جالب این طراحی اینجاست که اگرچه طراحی های بازی ساده و جزئیات گرافیکی در آن ها خیلی کمتر از چیزی که باید است، اما سازنده بازی می گوید این بازی برای اجرا شدن به دستگاه هایی با پردازشگرهای گرافیکی نسبتاً قدرتمند نیاز دارد. به گفته استودیوی Humble Bundle حداقل گرافیک های مورد نیاز مدل های Adreno 530 و یا Mali T760 می باشند که البته نمی توان گفت که گرافیک های ضعیف تر از این مدل ها قابلیت اجرای بازی را ندارند. در ادامه می توانید این بازی را به صورت خریداری شده از سرورهای اندروید دانلود کنید. جالب است بدانید که این بازی چند روز پس از انتشار، با کسب امتیاز 4.8 از 5.0 حسابی در بین هوادارانش محبوب شده است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.altshift.cryingsuns را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل