Idle Fitness Gym Tycoon 1.6.1 - مدیریت باشگاه بدنسازی اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 1277 2021-04-30 06:45:23

Idle Fitness Gym Tycoon v1.6.1 + Mod – بازی تفننی و شبیه سازی “مدیریت باشگاه بدنسازی” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین (نیاز به اینترنت برای لاگین کردن)

Idle Fitness Gym Tycoon – مدیریت باشگاه بدنسازی که نام کامل آن Idle Fitness Gym Tycoon – Workout Simulator Game می باشد، یک بازی جالب و بسیار سرگرم کننده از دسته بازی های سبک شبیه سازی (Simulation) است که به صورت رایگان از سوی استودیوی Codigames عرضه شده است. این استودیو تخصص زیادی در ساخت و انتشار بازی های سبک Idle و Tycoon دارد و تا کنون بازی های جذاب و پرمخاطبی مثل  Idle Theme Park Tycoon – Recreation Game ، Empires of Sand TD ، Idle Supermarket Tycoon – Tiny Shop Game و بازی محبوب Hotel Empire Tycoon را تولید و عرضه نموده است. همانطور که دیدید، پیش از این این استودیو بازی هایی در رابطه با مدیریت سوپرمارکت و یا مدیریت هتل عرضه کرده بود و حالا بازی که در این مطلب از وب سایت اندروید قصد معرفی آن را داریم، یک بازی در رابطه با مدیریت و توسعه یک باشگاه بدنسازی و سالن ورزشی است. در Idle Fitness Gym Tycoon – Workout Simulator Game شما قرار است در نقش صاحب اصلی یک مجموعه بزرگ ورزشی، یک باشگاه بدنسازی و تناسب اندام را توسعه داده و به بهترین شکل ممکن آن را گسترش دهید. از شروع بازی، شما می توانید با کمک بخش آموزشی چیزهای مختلفی که در روند کلی بازی تأثیر دارند را شناسایی کرده و هر کدام را به خوبی بشناسید تا بتوانید از آن ها برای گسترش کسب و کار خود استفاده کنید.

 

Idle Fitness Gym Tycoon - Workout Simulator Game

 

در Idle Fitness Gym Tycoon – Workout Simulator Game با شروع بازی مشتریان به سمت باشگاه شما می آیند. هر مشتری برای وارد شدن نیاز به ثبت نام دارد که این کار توسط یک سیستم خودکار صورت می پذیرد و اولین درآمد شما در این بخش خلاصه می شود. بعد از اینکه مشتریان وارد باشگاه شدند، اولین کاری که می کنند این است که به سمت رخت کن و لاکرها بروند و لباس های مخصوص ورزش خود را بپوشند. پس اولین چیزی که شما باید برای آن ها فراهم کنید، تعداد کافی لاکر برای مشتریان است. بعد از آن، مشتریان به سمت سالن رفته و از دستگاه های ورزشی و تناسب اندام استفاده می کنند. اگر تعداد دستگاه های شما کم باشد، دیگر مشتریان در صف می ایستند تا نوبشان شود و این کار باعث می شود تا رضایت کلی آن ها کاهش یابد. همچنین اگر دستگاه های شما به روز نباشند، میزان درآمد شما هم از آن ها کمتر و کمتر می شود. در Idle Fitness Gym Tycoon – Workout Simulator Game می توانید انواع و اقسام دستگاه های بدنسازی را در سالن خود به کار ببرید و با ارتقاء چند ده مرحله ای هرکدام، آن ها را به روز کرده و باشگاه خود را مجهز به آخرین و مدرن ترین دستگاه های روز کنید. شما همچنین قادر هستید تا با راه اندازی یک بوفه، اقدام به فروش محصولات مختلف به مشتریان کرده و از همین راه درآمدزایی کنید. نمای بازی Idle Fitness Gym Tycoon – Workout Simulator Game از بالا است و شما می توانید کل مجموعه را به خوبی تحت نظر داشته باشید. رسیدگی به بخش های مختلف در این بازی زیبا می تواند چالشی بسیار هیجان انگیز برای علاقه مندان به بازی های سبک کلیکر و Tycoon باشد. پس اگر یکی از این بازیکنان هستید، معطل نکنید و همین حالا آخرین نسخه این بازی را از اندروید دانلود کنید. گفتنی است که Idle Fitness Gym Tycoon – Workout Simulator Game بیشتر از 5 میلیون بار در گوگل پلی دانلود داشته و موفق به کسب امتیاز 4.5 از 5.0 نیز شده است.

نکته: در هر بار اجرای بازی، برای لود شدن اطلاعات و لاگین شدن حساب کاربری نیاز به اینترنت است. بعد از اینکه وارد بازی شدید می توانید اینترنت خود را قطع کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل