Butchero 7.6.00 - بازی اکشن فانتزی "سرزمین مرگ" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 974 2021-07-03 19:45:09

Butchero v7.6.00 + Mod – بازی اکشن و فانتزی “سرزمین مرگ” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (کشتن دشمنان با یک ضربه) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Butchero – سرزمین مرگ بازی اکشن و سرگرم کننده ای از استودیوی GreenPixel Ltd کشور قبرس می باشد و به شکل کاملاً رایگان با دارا بودن قابلیت پرداخت و خرید درون برنامه ای عرضه شده و در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. اندروید بنا به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته تا این بازی را تهیه و به همراه نسخه مود شده انحصاری اش به عنوان اولین وب سایت ایرانی برای دانلود به صورت رایگان منتشر نماید. بازی Butchero اولین پروژه رسمی این استودیوی تازه وارد است اما باید گفت به عنوان اولین پروژه، این بازی ساختاری مناسب و خوش ساخت دارد. البته نکته حائز اهمیت اینجاست که توسعه دهندگان جوان فعال در این استودیو برای ساخت بازی خود ترجیح دادند تا از بازی های دیگری مثل Archero در ساخت و طراحی الگو بگیرند و نه فقط گرافیک، گیم پلی و تم آن را، بلکه حتی نام بازی را نیز از این عنوان تقلید کنند. با تمام این تفاسیر باید اذعان داشت که Butchero جذاب و سرگرم کننده است و گیم پلی روان و گرافیک فانتزی به کار رفته در آن می تواند برای هر کسی دلپذیر و دوست داشتنی باشد. این بازی حتی از نظر داستانی هم چیز خیلی انحصاری و شاخصی ندارد و درست مثل هزاران بازی دیگر که ماجراهای نبرد بین قهرمانان و شیاطین را روایت می کنند، در این بازی هم شما چنین داستانی را تجربه می کنید.

 

Butchero

 

در بازی Butchero شما باید به عنوان قهرمانانی مختلف ایفای نقش کنید و در سرزمینی مرگبار و افسانه ای به نام Butchero (سرزمین مرگ یا سرزمین شیطان) به سراغ نبرد با شیاطین مختلف و هیولاهای غول آسا می روند. در طول مراحل بازی شما به لوکیشن های مختلفی مثل سیاه چاله، جنگل، غار و … خواهید رفت. مکان هایی که با نیروهای شیطان در شکل و شمایل مختلف پر شده است. شما باید با پاکسازی تمام این مکان ها از شیاطین به بخش های بعدی بروید و به همین صورت دشمنان را پشت هم نابود کنید. سبک بازی تلفیقی از عناوین مختلف مثل RPG و Rougelike می باشد که در قالب یک بازی Action Fast-Paced و حتی Hack n Slash تهیه شده است. شما می توانید از مهارت های مختلف، نیروهای ویژه و البته دو نوع قهرمان متفاوت برای مبارزه با دشمنان استفاده کنید. یکی از این قهرمانان از راه دور و دیگری از راه نزدیک به دشمنان حمله می کنند و شما می توانید در ابتدای بازی گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. بعد از به پایان رساندن هر مرحله، شما یک جایزه مخصوص و یک نیروی خاص دریافت می کنید که می تواند با توجه به انتخاب شما متفاوت باشد. انجام بازی خیلی راحت است و می توان فقط با یک انگشت بازی را انجام داد. برای انجام بازی کافیست انگشت خود را روی هر جایی از صفحه گذاشته و به سمت اطراف بکشانید تا شخصیت بازی نیز به آن سمت حرکت کند. حملات قهرمان ها به صورت خودکار انجام می شود و شما فقط باید آن ها را حرکت داده و از دست حملات دشمنان فرار کنید. Butchero همینک به همراه یک نسخه مود شده از اندروید قابل دریافت می باشد.

نکات مهم:

نسخه مود شده بازی را فقط به صورت آفلاین اجرا کنید. در غیر این صورت پیغام های متعدد برای به روزرسانی بازی دریافت کرده و ممکن است بازی با ناپایداری رو به رو شده و ویژگی مود نیز از بین برود.
ویژگی نسخه مود «کشتن دشمنان با یک ضربه» می باشد. نسخه مود شده بهتری برای این بازی عرضه نشده است. لطفاً از پرسیدن سؤال در این باره خودداری کنید.