Blast Bots 0.3.0.1 - بازی اکشن آنلاین و رقابتی "ربات های انفجاری" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 655 2020-06-20 01:30:26

Blast Bots v0.3.0.1 – بازی اکشن و جذاب “ربات های انفجاری” برای اندروید به همراه دیتا
یک بازی رقابتی آنلاین و بسیار هیجان انگیز در سبک اکشن و تیراندازی سوم شخص
تست شده با اجرای آنلاین

Blast Bots – ربات های انفجاری یک بازی فوق العاده زیبا و بسیار هیجان انگیز در سبک اکشن از نوع بازی های سوم شخص شوتر (TPS) است که به صورت رایگان در گوگل پلی به انتشار رسیده و در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. این بازی با نام کامل Blast Bots – Blast your enemies in PvP shooter! عرضه شده است و مسئولیت ساخت و انتشار آن بر عهده استودیوی قبرسی KEYSTORM HOLDINGS LTD بوده است. اندروید یک بار دیگر و همزمان با انتشار این بازی در گوگل پلی، به عنوان اولین وب سایت ایرانی اقدام به تهیه و بررسی این بازی کرد و در سریع ترین زمان ممکن آن را جهت دانلود به صورت رایگان و تست شده فراهم سازی کرده است. Blast Bots – Blast your enemies in PvP shooter از جمله معدود بازی هایی است که کاملاً رایگان می باشد. در این بازی برخلاف اغلب بازی های مشابه هیچ خبری از پرداخت های درون برنامه ای و امکان خرید سلاح ها و آیتم های بازی با پول واقعی نیست. حداقل برای شروع، سازندگان چنین سیاستی نداشته و تصمیم گرفتند تا این بازی را در رایگان ترین حالت ممکن ارائه کنند. این بازی با اقتباس از عناوین معتبری مثل Respawnables ساخته و توسعه داده شده است و باید گفت که الگوبرداری های صورت گرفته در این بازی صرفاً یک ایده برداری ساده هستند و کلیت بازی و ماهیت آن یک عنوان کاملاً متفاوت و از قضا انحصاری است که در دیگر بازی های مشابه کمتر دیده شده است.

 

Blast Bots - Blast your enemies in PvP shooter

 

در Blast Bots – Blast your enemies in PvP shooter شما به دنیای ربات ها سفر می کنید. دنیایی خشن که در آن بازیکنان آنلاین از سراسر دنیا در نقش ربات ها در یک نقشه گرد هم آمده و به صورت تیمی با یکدیگر به رقابت می پردازند. سبک اصلی بازی ها به صورت Team Deathmatch است. در بازی های تیم دثمچ تعدادی بازیکن که به صورت مساوی در دو گروه تقسیم شده اند رو به روی یکدیگر قرار می گیرند. هر بازیکنی که بتواند بیشتر دشمنان را نابود کند امتیازهای مربوطه را به جمع کلی امتیازهای تیم خود اضافه می کند و بعد از پایان زمان مشخص شده در بازی، تیمی برنده بازی است که بیشترین کشتار و کمترین مرگ را داشته است. بازیکنان در این نوع بازی ها در صورتی که کشته شوند بعد از چند لحظه مجدداً به بازی بار می گردند. سبک بازی Blast Bots – Blast your enemies in PvP shooter به صورت سوم شخص است و شما می توانید با کمک کنترلر سمت چپ بازیکن را حرکت داده و با کنترلر سمت راست هدف بگیرید. تیراندازی به صورت خودکار انجام می شود ولی شما باید هدف را روی دشمنان متمرکز کنید. با کسب پول های داخل بازی می توانید آیتم های بهتر خریداری کرده و ربات خود را ارتقاء دهید. این بازی زیبا با گرافیک سه بعدی و زیبا اما حجم نه چندان زیاد و هچنین طراحی های بهینه شده، یک بازی بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز و رقابتی می باشد که می تواند حسابی توجه طرفداران بازی های اکشن و اول شخص شوتر را به خود جلب کند. اندروید مفتخر است که برای اولین بار در ایران این بازی را برای دانلود به صورت تست شده ارائه کرده است. می توانید همین حالا آخرین نسخه Blast Bots – Blast your enemies in PvP shooter را از بخش دانلود باکس دانلود کنید و حسابی لذت ببرید! برای آشنایی بیشتر با بازی هم توصیه می کنیم نگاهی به تصاویر اسکرین شات و یا ویدئوی تریلر معرفی بازی بی اندازید.

توجه:

1 – بازی فقط و فقط بر روی دستگاه های با پردازنده ARM64 نصب می شود
2 – در حال حاضر برای اجرای بازی و اتصال به سرورها هیچ نیازی به تغییر IP و استفاده از V P N نیست و کاربران ایرانی می توانند به راحتی وارد بازی شده و به سرورهای بازی متصل شوند. با این حال اگر در آینده موفق به اتصال به بازی نشدید، ابتدا IP خود را تغییر دهید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.unrealgame.tpshooter را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.