Chrono Legend 1.0.18 - بازی اکشن-نقش آفرینی "افسانه کرونو" اندروید + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 565 2020-06-16 01:30:30

Chrono Legend v1.0.18 – بازی اکشن و نقش محور “افسانه کرونو” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 0.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Chrono Legend – افسانه کرونو یک بازی جالب و سرگرم کننده با سبکی خاص و جدید است که در دسته بازی های اکشن قرار گرفته و با قیمت 1 دلار به وسیله استودیوی مالزیایی Xhinobi برای دستگاه های اندرویدی به انتشار رسیده است. اندروید به درخواست شما و برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به تهیه نسخه پولی بازی به شکل خریداری شده کرده و آن را برای دانلود به صورت رایگان ارائه کرده است تا شما دوستان بدون دغدغه و به آسانی آن را دانلود و روی موبایل یا تبلت اندرویدی تان نصب و تجربه کنید. Chrono Legend با ترکیب دو سبک اصلی از دو دسته متفاوت یک بازی جدید ارائه کرده است. در این بازی که در نگاه اول صرفاً یک بازی ساده و نقش آفرینی به نظر می رسد، شما در نقش قهرمانان داستان در دنیایی فانتزی برای مقابله با دشمنان عجیب و غریب انتخاب شده اید. دو سبک اصلی که پیش تر اشاره شد، یکی سبک RPG و دیگری سبک Tower Defense می باشد. معمولاً در دیگر بازی های مشابه فقط یکی از این دو سبک اولویت اصلی دارند اما در Chrono Legend شما هم باید با شخصیت اصلی بازی به صورت دستی به دشمنان حمله کنید و هم با کمک برج های دفاعی جلوی نفوذ آن ها را بگیرید. درست مثل تمام بازی های سبک TD در افسانه کرونو هم شما می توانید به ارتقاء ساختمان ها و برج های دفاعی بپردازید.

 

Chrono Legend

 

بازی Chrono Legend با طراحی های کاملاً سه بعدی عرضه شده است. اگرچه گرافیک بازی آنقدرها هم زیاد نیست، اما جزئیات خوبی داشته و از آن بهتر، روی طراحی عناصر محیطی دقت زیادی به کار گرفته شده است. شما در نقش قهرمان اصلی داستان، می بایست در یک گیم پلی سوم شخص RPG با المان های Hack n Slash به سمت دشمنان حرکت کرده و با سلاح خود آن ها را نابود کنید. شما می توانید از آیتم های گوناگونی برای این منظور کمک بگیرید و همچنین از مهارت ها و نیروهای ویژه برای مقابله با دشمنان استفاده کنید. در طرف مقابل اما دشمنان شما نیز سرسخت بوده و به این راحتی ها تسلیم نمی شوند. به ویژه که در پایان بعضی از مراحل باید با رئیس های بزرگ و خطرناک بازی رو به رو شوید و برای نابود کردن آن ها به چالش کشیده شوید. فراموش نکنید که اولویت اصلی شما نابود کردن هرچه سریع تر دشمنان است قبل از اینکه آن ها بتوانند از مرزهای شما عبور کنند. بنابراین سعی کنید از برج های دفاعی به درستی استفاده کنید و در کنار آن، مهارت های مبارزه ای خود را نیز به کار بگیرید تا موفق عمل کنید. به قهرمان داستان کمک کنید تا این ماجراجویی پرخطر را با موفقیت پشت سر بگذارد و این سرزمین را از دست دشمنان و شیاطین نجات دهد! بازی Chrono Legend همینک به صورت خریداری شده از اندروید آماده دریافت است. برای آشنایی با افسانه کرونو می توانید ویدئوی تریلر آن را ببینید و تصاویر اسکرین شات آن را مشاهده کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.xhinobi.clegend را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.