دانلود Might and Magic 4.40 - بازی نقش آفرینی "قدرت و جادو" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 641 2021-02-11 20:30:36

Might and Magic – Battle RPG 2020 v4.40 – بازی نقش آفرینی  قدرت و جادو: محافظان عنصری اندروید
یک بازی اکشن – نقش محور دوست داشتنی و محبوب
تست شده با اجرای آنلاین

سری بازی های معروف Might & Magic که با نام اختصاری M&M نیز در دنیای بازی های موبایلی شناخته می شوند، مجموعه ای از بازی های آنلاین استودیوی قدرتمند Ubisoft کشور فرانسه در سبک بازی های نقش آفرینی (Role Playing) است. بازی Might and Magic – Battle RPG 2020 نسخه ای دیگر از این سری بازی هاست که در اوایل سال 2019 به صورت رسمی معرفی و منتشر شد. سبک این بازی به صورت fast-paced یا قدم برداری سریع و به اصطلاح سبک بازی های نوبتی مثل بازی معروف Clash Royale است. در حقیقت شما در این بازی که بخش اصلی آن به صورت رقابت های آنلاین دو نفره برگزار می شود، باید تیم خود را از بین قهرمانانی که از قبل تهیه کرده اید آماده کنید و وارد رقابت شوید. سپس باید به نوبت و با هر نوبت یک حمله علیه مهره های حریف ترتیب دهید. بدیهی است که استفاده از قهرمانان قوی تر و ارتقاء یافته، آسیب بیشتری در این حملات به رقبای شما خواهد زد. با توجه به این مسائل، می توان گفت که این بازی ترکیبی از سبک بازی های fast-paced و استراتژیکی است و نیاز به مدیریت قهرمانان دارد. Might & Magic نام یک دنیای خیالی است که در آن فقط قهرمانان بزرگ و افسانه ای وجود دارند. شما نیز باید با ساخت و شخصی سازی قهرمانان خود، پا به این دنیای رقابتی و فانتزی گذاشته و در رقابت های مختلف شرکت کرده و امتیاز کسب کنید. در کنار قهرمانان، موجودات افسانه ای زیادی نیز در طول بازی دیده می شوند که بهره گیری از آن ها می تواند به کسب موفقیت هرچه بیشتر شما کمک کند. یکی از بخش های جذاب بازی، بخش ارتقاء شخصیت ها است ؛ شما می توانید تا چندین مرحله قهرمانان خود به ارتقاء داده و قدرت و توانایی های آن ها را افزایش دهید! همچنین بخش دیگری در این بازی وجود دارد که امکان عضویت در یک گروه را برای بازیکنان فراهم کرده است ؛ شما می توانید با کمک دوستان خود، در رقابت های گروهی نیز شرکت کنید!

برخی از ویژگی های بازی نقش محور Might and Magic – Battle RPG 2020 اندروید :

  • گرافیک و طراحی های عالی و سه بعدی
  • سفر به یک دنیای فانتزی و پر از موجودات عجیب و غریب
  • وجود بیش از 500 نوع قهرمان
  • قابلیت ایجاد اتحادهای موسوم به Guild Raids با دیگر اعضای بازی
  • رقابت های تنگاتنگ و نفس گیر آنلاین در سبک استراتژی و نقش آفرینی
  • امکان ارتقاء شخصیت ها و قهرمانان بازی تا چندین سطح
  • قابلیت شخصی سازی و ایجاد قهرمانان با گزینه های زیاد
  • امکان انتخاب از بین سه گروه مختلف Materia, Chimera و Anima
  • قابلیت استفاده از نیروها و مهارت های ویژه در حین مبارزات

بازی Might and Magic – Battle RPG 2020 همچنین با پشتیبانی از فرآیند AR Mode می تواند قهرمانان بازی را به صورت سه بعدی به نمایش در بیاورد ؛ البته باید گفت این قابلیت فقط در دستگاه های خاصی که از این ویژگی پشتیبانی کنند قابل استفاده است. این بازی زیبا و مبارزه ای با امتیاز 4.1 از 5.0 و بیشتر از 1 میلیون دانلود در گوگل پلی، این روزها یکی از بازی های محبوب سبک RPG به حساب می آید. در صورت تمایل برای دانلود این بازی، در ادامه لینک های دانلود را پیدا کرده و نسخه کامل این بازی را از اندروید دریافت کنید.

توجه : نسخه های جدید بازی هک نمیشود – در صورت آماده شدن نسخه مود برای دانلود عرضه می شود.

 

Might & Magic Elemental Guardians

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.ubisoft.runeguard را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل