Battle Cow Unleashed 0.6.3 - بازی اکشن "گاو مبارز" اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 643 2020-06-13 19:30:33

Battle Cow Unleashed v0.6.3 + Mod – بازی اکشن جالب و محبوب گاو مبارز اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Battle Cow Unleashed – گاو مبارز عنوان یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Hashbyte Studio & Crowdler برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. این بازی در حقیقت اولین بازی استودیو بازی سازی Hashbyte Studio & Crowdler است که در ابتدا به صورت تفریحی ساخته شد و در ادامه به مارکت اندروید عرضه شد و توانست موفقت نسبتاً خوبی به دست بیاورد. البته مدت زیادی از عرضه این بازی نمی گذرد و تا به اینجای کار از بازخورد هایی که دریافت کرده مشخص است که پتانسیل بالایی دارد. Battle Cow Unleashed یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده است که در گیم پلی خودش از المان های مختلفی استفاده می کند. در واقع ترکیب المان های شوتر، بزن بزن (یا بهتر اس بگوییم بزن در رو)، و مخفی کاری به خوبی در گیم پلی بازی خودشان را نشان می دهند. علی رغم اینکه این بازی در ژانر اکشن است، Battle Cow Unleashed بیشتر خودش را به عنوان یک بازی اکشن کژوال معرفی می کند. همانطور که از نام بازی پیداست، خط داستانی اصلی بازی روایتگر ماجرای گاو های مبارز است. از قرار معلوم تعدادی مزرعه دار حیوانات دیگر را زندانی کرده اند و حالا گاو ها اسلحه برداشته اند تا با مزرعه داران مبارزه کنند و دوستان شان را آزاد کنند. ارائه شده در یک جهان بسیار دوست داشتنی و کارتونی، Battle Cow Unleashed از همان ابتدا شما را یاد انیمیشن “رئیس مزرعه” می اندازد. اقتباس هایی که این بازی از انیمیشن “رئیس مزرعه” گرفته است در سرتاسر بازی مشاهده می شود. با این تفاوت که در اینجا دیگر نیاز نیست قایم باشک بازی در بیاورید و با اعتماد به نفس رو در روی مزرعه داران قد علم می کنید.

 

Battle Cow Unleashed

 

مکانیزم های بازی Battle Cow Unleashed بسیار ساده هستند. در هر مرحله یک ماموریت دارید که باید آن را انجام دهید تا بتوانید به مرحله بعدی صعود کنید و این ماموریت همان آزاد کردن حیوانات دیگر است. برای اینکه بتوانید قفس حیوانات را باز کنید به یک کلید احتیاج دارید که این کلید ها در هر مرحله مخفی شده اند و شما باید آنها را پیدا کنید. البته برای عبور از هر مرحله به مرحله دیگر، دشمنان و یک باس قدرتمند هم در انتظار تان هستند. دشمنان تقریباً به راحتی کشته می شوند و قدرت آنها قابل مقایسه با قدرت کاراکتر اصلی نیست اما باس فایت های بازی یک مبارزه تمام عیار هستند و شما را با یک چالش درست و حسابی مواجه می کنند. روی هم رفته باید گفت این بازی از آن دسته بازی هایی است که در همان چند دقیقه اول عاشقش خواهید شد. گرافیک بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری جهان بازی و کاراکتر های آن به صورت کارتونی است. کنترل ها بسیار ساده هستند اما ممکن است در ابتدا به جهت عدم آشنایی با بازی کمی دچار مشکل شوید اما در ادامه و پس از چند بار آزمون و خطا به راحتی می توانید آنها را یاد بگیرید و مزرعه داران را قلع و قمع کنید و حیوانات دیگر را آزاد کنید. صداگذاری ها هم در نوع خود کم نظیر هستند و اتمسفر هیجان انگیز بازی را جذاب تر می کنند. Battle Cow Unleashed  توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و تیم اندروید قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی این بازی را به همراه نسخه مود شده اش و فایل دیتا از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه v0.6.3 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی crowdler.hashbytestudio.battlecowunleashed را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.