Merge World Above 13.0.12225 - بازی پازلی "سرزمین آسمانی" اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 934 2021-12-05 21:30:34

Merge World Above v13.0.12225 – بازی ماجرایی و داستانی “رویای درخشان 3” برای اندروید
یک بازی ترکیبی بسیار جالب و سرگرم کننده از استودیوی My.com B.V
تست شده با اجرای آنلاین

Merge World Above – سرزمین آسمانی که نام کاملش Merge World Above: Merge games Puzzle Dragon می باشد، یکی دیگر از بازی های سبک پازلی و تفننی از استودیوی هلندی My.com B.V. سازنده آثاری همچون Frontline Guard: WW2 Online Shooter ، Jungle Clash ، Armored Warfare: Assault ، LAST DAY ALIVE ، Hustle Castle: Fantasy Kingdom و American Dad! Apocalypse Soon می باشد که مثل دیگر بازی های همین توسعه دهنده به صورت رایگان تولید و منتشر شده است و آخرین نسخه آن همینک برای اولین بار در ایران توسط اندروید معرفی و منتشر می شود. Merge World Above: Merge games Puzzle Dragon همانگونه که از نامش پیداست یک بازی از نوع عناوین Merge یا ترکیب و ادغام آیتم ها می باشد که اخیراً محبوبیت زیادی بین بازیکنان موبایلی پیدا کرده اند. بازی هایی مثل Merge Tower Bots ، Merge Town ، Merge Magic و Merge Dragons بعضی از محبوب ترین عناوین ساخته شده در این سبک هستند. سبک Merge یکی از زیرمجموعه های سبک اصلی پازلی می باشد و کلیت آن به ادغام کردن آیتم های مشابه و ساخت آیتم های جدید می باشد. بازی Merge World Above: Merge games Puzzle Dragon با الگوبرداری از Merge Dragons یک عنوان جدید و منحصر به فرد و البته تکامل یافته ارائه داده است که می تواند به نوبه خود بسیار سرگرم کننده و مهیج باشد. ویژگی های جالبی در ساخت و توسعه این بازی به کار برده شده است که نشان از خلاقیت همیشگی استودیوی My.com B.V است.

 

Merge-World-Above

 

در Merge World Above: Merge games Puzzle Dragon شما به یک دنیای خیالی که در آسمان ها و روی ابرها بنا شده است می روید. شما باید این سرزمین را با ترکیب آیتم های مشابه گسترش دهید. این آیتم ها گل و گیاه ها می باشند. برای مثال می توانید با ترکیب غنچه ها یک گل زیبا بسازید و با ترکیب گل ها یک گیاه بزرگ تر بسازید. نکته اصلی بازی این است که شما می بایست حداقل 3 آیتم مشابه را کنار یکدیگر قرار دهید که از این نظر این بازی با عناوین Match 3 شباهت های زیادی پیدا کرده است. در هر مرحله از بازی، یک نقشه با ده ها خانه مربع شکل و به اصطلاح Grid در رو به روی شما قرار می گیرد و شما باید آیتم هایی که روی هر کدام از این خانه ها است را پیدا کرده و به دیگر آیتم ها نزدیک کنید. هرچه تعداد حرکات شما کمتر باشد می توانید امتیاز بیشتری دریافت کنید. این بخش اول از بازی است اما در بخش دوم بازی Merge World Above: Merge games Puzzle Dragon می بایست اقدام به پرورش اژدها کنید! این مورد نیز با ترکیب مواردی مختلف صورت می پذیرد. با پیش روی در بازی می توانید با پازل های سخت تری رو به رو شده و بیش از پیش به چالش کشیده شوید. طبق داستان بازی، وظیفه شما پرورش اژدهایان و ساخت یک امپراطوری آسمانی برای مقابله با اژدهایان شیطانی می باشد. این بازی زیبا همینک به صورت تست شده از اندروید قابل دریافت است. قابل ذکر است که این بازی تا به امروز توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را به دست بیاورد.

نکته: در حال حاضر نسخه مود شده سالمی برای این بازی وجود ندارد و از جایی که بازی برای اجرا به اینترنت نیاز دارد، احتمال اینکه نسخه مود شده بدون مشکل برای این بازی عرضه شود کم می باشد.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.my.world.above را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.