Paragon: InfinityWave 2.05 - بازی اکشن گرافیکی "پاراگون" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 934 2022-06-27 02:45:10

Paragon: InfinityWave v2.05 + Mod – بازی اکشن هیجان انگیز “پاراگون” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Paragon: InfinityWave – پاراگون: موج حملات بی پایان بازی جالب و خوش ساختی در سبک اکشن از استودیوی کره ای Nuker برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی است که به صورت رایگان تولید و توسعه یافته و در دسترس کاربران سراسر جهان قرار گرفته است. اندروید همزمان با انتشار این بازی و بعد از بررسی های لازم، آخرین نسخه نهایی و کامل آن را تهیه و به صورت تست شده در اختیار شما دوستان قرار می دهد. Paragon: InfinityWave یک بازی سرتاسر هیجان و بسیار اکشن می باشد که از نوع بازی های سوم شخص شوتر (TPS) است. در این بازی شما به یک دنیای فانتزی و خیالی که به نظر می رسد در یک سیاره دیگر می باشد سفر می کنید. دنیایی که در آینده پذیرای شما و موجوداتی خطرناک و هیولا مانند است. شما در نقش شخصیت اصلی بازی که یک سرباز سایبری و پیشرفته است می باشید. نام این شخصیت Paragon Wraith است که به نوعی نام مستعار او به حساب می رود. سبک و سیاق بازی به ویژه شخصیت اصلی بازی و شکل و شمایل آن دقیقاً از روی سری بازی های Crysis الگوبرداری شده است. این بازی توسط موتور بازی سازی نسل جدید Unreal Engine 4.25 ساخته و توسعه داده شده و به همین خاطر این بازی گرافیک حرفه ای و پرجزئیاتی دارد.

 

Paragon: InfinityWave

 

در بازی Paragon: InfinityWave که سبک اصلی آن در سبک Survival Action است، شما می بایست در مقابل موج حملات دشمنان مقاومت کنید. شما در مکانی حضور دارید که از طریق ورودی های مختلف به یکدیگر متصل هستند و استراتژی صحیح این است که از طریق این ورودی ها به صورت مستمر جای خود را عوض کنید. با شروع بازی و شروع از موج حمله (Wave) شما باید دشمنانی که به سمت شما حمله می کنند را با کمک سلاحی که در دست دارید از بین ببرید تا آن موج حمله با موفقیت پشت سر گذاشته شود. با پیش روی در بازی، موج حملات بعدی سخت تر و سنگین تر خواهند شد و چالش شما در هر مرحله بیشتر و بیشتر می شود چرا که در هر موج جدید، به تعداد دشمنان افزوده می شود. در طرف مقابل شما هم می توانید با خرید و ارتقاء تجهیزات، برای رویارویی با موج های حملات بعدی آماده شوید. در بازی Paragon: InfinityWave می توانید با کمک کنترلرهای مجازی و البته خوش ترکیب بازی، به صورت آزادانه به اطراف حرکت کنید و با هدف گرفتن روی دشمنان آن ها را نابود کنید. با اینکه نقشه بازی به صورت Open World نیست، اما موانع و سکوهای متعددی در آن وجود دارند که شما قادر هستید تا پشت آن ها پنهان شده و یا در مسیرهای مختلف رفت و آمد کنید. سازنده بازی Paragon: InfinityWave با ارائه یک گیم پلی تریلر جالب، ویژگی های بازی را به نمایش گذاشته است. شما می توانید این ویدئو را از بخش مربوطه ببینید تا با سبک بازی آشنا شوید. سپس در صورت تمایل می توانید آخرین نسخه این بازی را به همراه یک نسخه مود شده از اندروید دریافت کنید.

توجه : بازی فقط و فقط برروی دستگاه های با پردازنده arm64-v8a نصب می شود.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.nuker.paragonwave را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل