Sky Gamblers: Storm Raiders 2 1.0.0 - بازی"قماربازان آسمان 2" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 608 2021-04-30 19:30:40

Sky Gamblers: Storm Raiders 2 v1.0.0 – بازی آرکید و گرافیکی “قماربازان آسمان 2” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما
امکان اجرا به صورت آفلاین و آنلاین

Sky Gamblers: Storm Raiders 2 – قماربازان آسمان: طوفان سواران 2 نسخه دوم از سری بازی های محبوب و فوق العاده زیبای Sky Gamblers: Storm Raiders می باشد که به وسیله استودیوی مطرح و معتبر Atypical Games کشور رومانی تولید و با قیمت 4.99 دلار برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی به انتشار رسیده است. اندروید با افتخار اعلام می کند تنها چندساعت بعد از انتشار این بازی در گوگل پلی، نسخه خریداری شده و تست شده آن را به عنوان اولین وب سایت در بین تمام سایت های ایرانی برای دانلود به صورت رایگان خدمت شما دوستان عزیز ارائه می کند. استودیوی خوش نام Atypical Games پیش از با ساخت عناوین معروفی همچون Radiation City ، Radiation Island و Escape from Chernobyl محبوبیت زیادی پیدا کرده بود اما باید گفت که مجموعه ی Sky Gamblers محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های ساخته شده توسط این شرکت بازی سازی به شمار می روند. بعد از اینکه استودیوی Atypical توانست با ساخت قسمت اول بازی Sky Gamblers: Storm Raiders محبوبیت زیادی به دست بیاورد، تصمیم گرفت تا یک نسخه دیگر از این بازی را نیز بسازد. بعد از مدت ها تلاش، بالاخره در ژوئن 2020 قسمت دوم نیز به انتشار رسید. قسمت دوم از نظر ویژگی های کلی شباهت زیادی به قسمت اول دارد اما تفاوت ها و بهینه سازی های متعددی در آن صورت گرفته تا بتوان گفت که قسمت دوم نسخه ای تکامل یافته برای قسمت اول می باشد.

 

Sky Gamblers: Storm Raiders 2

 

در بازی Sky Gamblers: Storm Raiders 2 یک بار دیگر شما باید در نقش خلبان های حرفه ای در طول جنگ جهانی دوم به صحنه جنگ در آسمان ها بپیوندید و در مقابل دیگر خلبانان ماهر، در نبردهایی بسیار نفس گیر شرکت کنید. بازی Sky Gamblers: Storm Raiders 2 دو بخش اصلی آفلاین (انفرادی) و آنلاین (چندنفره) دارد. بخش چندنفره حالا بیش از پیش پیشرفته شده و بخش های جدیدی به آن اضافه شده است. در این بخش می توانید در انواع مدهای مختلف مثل Survival, Last Man Standing, Last Team Standing, Free Flight, Free for All, Team Match, Capture the Flag و Defend the Base در رقابت های آنلاین شرکت کنید و حسابی سرگرم شوید. از جمله جذابیت های غیرقابل چشم پوشی بازی Sky Gamblers: Storm Raiders 2 گرافیک مثال زدنی و بسیار عالی آن می باشد! گرافیک به کار رفته در این بازی جزئیات خارق العاده ای دارد و کلیت آن بسیار شبیه به بازی های گرافیکی کنسولی است. طراحی جزئیات محیطی مثل نمای شهرها، نورپردازی ها و افکت های مختلف مثل انفجارها به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند و این گرافیک بالا باعث شده تا حجم نهایی بازی بیشتر از 1 گیگابایت باشد. در کنار این گرافیک مجذوب کننده، گیم پلی داینامیک و بسیار حرفه ای بازی یکی دیگر از مزایای بسیار مهیج Sky Gamblers: Storm Raiders 2 می باشد. پس باید گفت که اگر از علاقه مندان به بازی های هواپیمایی و جنگی هستید، بازی قماربازان آسمان: طوفان سواران 2 همان چیزی است که شما به دنبالش هستید. این بازی فوق العاده دوست داشتنی و جذاب همینک به صورت تست شده همراه با دیتای کامل آن از سرورهای اندروید آماده دانلود می باشد.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.atypicalgames.sgsr2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل