Car Restoration 3D 2.1 - بازی شبیه سازی "تعمیرگاه ماشین" اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 4145 2021-03-10 20:31:47

Car Restoration 3D v2.1 + Mod – بازی شبیه سازی جالب تعمیرگاه ماشین اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Car Restoration 3D – تعمیرگاه ماشین عنوان یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Rollic Games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی یاد شده پیش از این هم ده ها بازی برای گیمر ها ارائه کرده که از میان آنها می توانیم به Go Knots 3D اشاره کنیم. همانطور که نامش پیشنهاد می کند، Car Restoration 3D یک بازی است که در آن به تعمیر ماشین ها می پردازید. شما یک تعمیرگاه اختصاصی دارید و باید سعی کنید به بهترین نحو ماشین ها را تعمیر کنید. این بازی جذاب و سرگرم کننده با در اختیار گذاشتن انواع و اقسام امکانات، شما را قادر می سازد تا بتوانید ماشین های قدیمی و از مد افتاده و یا ماشین هایی که جدید هستند و کمی خراب شده اند را خریداری کنید و مثل دنیای واقعی آنها را تعمیر کنید و حسابی به آنها سر و شکل دهید و سپس با قیمت بالاتر به فروش برسانید و کسب درآمد کنید. به لطف طراحی عالی مراحل و بخش های مختلف بازی، تنوع و گوناگونی بسیار زیادی در این بازی وجود دارد که مشابه آن را در هیچ بازی دیگری مشاهده نخواهید کرد. تبدیل ماشین های کارکرده و از کار افتاده به ماشین های نو و کلکسیونی جذاب ترین کار در بازی Car Restoration 3D است که هر گیمر عشق به ماشینی را شیفته خود می کند.

 

Car Restoration 3D

 

در بازی Car Restoration 3D می توانید ماشین ها را بشورید، بدنه ماشین ها را بتونه کنید، ماشین ها را رنگ آمیزی کنید، به تعمیر قسمت های مختلف ماشین ها بپردازید، قطعات موتور ماشین ها را تعویض کنید، روغن کاری، تعویض لاستیک ها، پر کردن باک بنزین، و بسیاری کار های دیگر را انجام دهید که در طول بازی بیشتر با آنها آشنا خواهید شد. برای تمام این کار ها هم ابزار مورد نیاز شامل آچار های مخصوص، ابزار رنگ آمیزی، رنگ های مختلف، وسایل تمیزکاری و شست و شو، چرخ دستی، و سایر ابزار های دیگر جهت ارائه خدمات برای ماشین ها در اختیار تان قرار خواهد گرفت. البته این ابزار در ابتدا محدود هستند و در ادامه که ماشین ها را به فروش می رسانید و کسب درآمد می کنید می توانید به فروشگاه بازی مراجعه کرده و امکانات و ابزار های بیشتر و بهتری را برای خودتان خریداری کنید. روی هم رفته این بازی بسیار فوق العاده است و محتوای آن بسیار غنی و سرگرم کننده است. تنوع ابزار، ماشین ها، فعالیت های بازی، نحوه تعامل، و به طور کلی تمام المان ها خلاقیت سازندگان را به نمایش می گذارد و تجربه بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد. Car Restoration 3D توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و با بیش از 1.000.000 دانلود مورد استقبال گیمر ها از سراسر جهان قرار بگیرد. به همین دلیل هم تیم اندروید قصد دارد این بازی اعتیاد آور را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید نسخه اصلی این بازی را به همراه نسخه مود شده اش و فایل دیتا از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.tiplaystudio.CarRestoration3D را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .