Recontact Istanbul:Eyes Of Sky 1.4.0 - ریکانتکت: استانبول + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 824 2020-06-02 02:45:08

Recontact Istanbul:Eyes Of Sky v1.4.0 + Mod – بازی معمایی “ریکانتکت: استانبول” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل

Recontact Istanbul:Eyes Of Sky – ریکانتکت استانبول: چشمان آسمان عنوان دومین قسمت از فرانچایز Recontact از شرکت بازی سازی Recontact Digital Arts می باشد که بعد از موفقیت قسمت اول تولید و با ویژگی ها و خصوصیت های بهتری عرضه شد. Recontact Istanbul:Eyes Of Sky به صورت رایگان توسعه داده شده است اما دارای قابلیت پرداخت درون برنامه ای می باشد. اندروید با افتخار برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و بررسی این بازی می کند و آخرین نسخه رسمی اش را برای دانلود به صورت تست شده عرضه می نماید تا باری دیگر علاقه مندان به بازی های پازلی، معمایی و ماجرایی را به وجد بیاورد. بازی Recontact Istanbul:Eyes Of Sky در دسته عناوین پازل (Puzzle) عرضه شده است و سبک اصلی آن یک بازی تعاملی است. در این عنوان که با الگوبرداری از بازی های موفقی همچون Simulacra ، Hijacker Jack و یا She Sees Red ساخته شده است، شما یک ماجراجویی کاملاً معمایی در ژانر جنایی را در قالب یک بازی تعاملی دنبال می کنید. سبک این گونه بازی ها که طی چند سال اخیر شاهد عرضه شدن آن ها هستیم به صورت تلفیقی از یک فیلم سینمایی و یک بازی است. برخلاف همه بازی های ویدئویی، تمام صحنه های موجود در بازی های این سبک که به نام Cinematographic Mobile Game شناخته می شوند از صحنه های واقعی فیلمبرداری شده با دوربین های واقعی تهیه می شوند.

 

Recontact Istanbul:Eyes Of Sky

 

در حقیقت با انجام بازی Recontact Istanbul:Eyes Of Sky گویی که شما در حال دیدن یک فیلم سینمایی هستید و تنها تفاوت اصلی آن با یک فیلم واقعی این است که شما نقش اصلی آن می باشید و این تصمیمات شماست که داستان این فیلم را شکل می دهد. استودیوی Recontact Digital Arts مدعی شده که ایده این گونه بازی ها در موبایل های امروزی با معرفی مجموعه Recontact شکل گرفته است اما نمی توان صحت این ادعا را تأیید کرد. با این حال باید گفت که این بازی ساختاری مناسب و بسیار حرفه ای دارد. در قسمت اول از این مجموعه یک داستان پلیسی و جنایی در شهر لندن رخ می داد و حالا در قسمت دوم که به نسب قسمت قبل تلاش، انرژی و زمان بیشتری برای ساختش گذاشته شده، یک داستان جنایی در شهر استانبول ترکیه اتفاق می افتد. شما در نقش شخصیت اصلی بازی که یک کارآگاه ویژه است، مسئول پرونده ای از یک قتل مرموز هستید و می بایست سعی کنید با روش های مختلف و انجام پازل ها و پیدا کردن سرنخ های بیشتر، این پرونده را حل کرده و قاتل را پیدا کنید. بخش اعظمی از بازی با چک کردن دوربین های مداربسته دنبال می شود اما نکته اصلی اینجاست که این شما هستید که در حال چک کردن این دوربین ها است یا این قاتل مرموز است که در حال چک کردن شخصیت اصلی یعنی این کارآگاه است. بازی Recontact Istanbul:Eyes Of Sky کاملاً تعاملی بوده و درست مثل دیگر بازی ها این سبک، این تصمیمات و انتخاب های شما هستند که مسیر داستانی بازی را شکل می دهند. اگر تا به حال چنین بازی هایی را تجربه نکرده اید، شدیداً توصیه می کنیم که Recontact Istanbul:Eyes Of Sky را از دست ندهید و در ادامه آخرین نسخه آن را به صورت تست شده و رایگان از اندروید دریافت کنید تا یک سبک منحصر به فرد و واقعی از یک بازی تمام عیار و پازلی را تجربه کنید!

تغییرات نسخه ی v1.4.0 :

* رفع باگ ها و مشکلات بازی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.recontactgame.eyesofsky را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.