My Diggy Dog 2 1.4.16 - بازی آرکید-ماجرایی "سگ حفار من 2" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 805 2022-03-08 03:30:12

My Diggy Dog 2 v1.4.16 + Mod – بازی سرگرم کننده و آرکید “سگ حفار من 2” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

My Diggy Dog 2 – سگ حفار من 2 نام دومین بازی از مجموعه My Diggy Dog می باشد که به خاطر محبوبیت و شهرت قسمت اول ساخته و تولید شد. این بازی مثل قسمت اول توسط استودیوی روسی King Bird Games توسعه یافته و به صورت رایگان در گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است. بنا به درخواست شما عزیزان، این بار هم همزمان با انتشار قسمت دوم از این سری بازی ها در گوگل پلی آن را تهیه کردیم و به همراه یک نسخه مود شده در اندروید جهت دانلود عرضه کرده ایم. بازی My Diggy Dog 2 به نوعی دنباله قسمت اول می باشد. در این بازی شما همچنان در نقش همان شخصیت های اصلی به ویژه سگ ماجراجوی این داستان می باشید. کریستوفر و کلارا یک زوج ماجراجو و باستان شناس هستند که با سفر به دور دنیا و یافتن مکان هایی باستانی، به دنبال کشف گنج های قدیمی می باشند. آن ها در طول سفرهایشان با یک سگ بامزه آشنا شده و نام او را Marty می گذارند. مارتی یک سگ بازیگوش و باهوش است که مثل همین زوج علاقه زیادی به گشت و گذار و ماجراجویی دارد. مارتی همچنین توانایی خاصی در کندن و حفاری کردن زمین دارد و به همین خاطر بهترین کمک برای کریستوفر و کلارا است تا با کمک او، بتوانند زمین را حفاری کرده و گنج های باستانی را پیدا کنند! اما یک روز وقتی این گروه به دنبال یک شیء باستانی و با ارزش به نام قلب فضا (Heart of Space) بودند، کلارا خیلی ناگهانی ناپدید می شود. کریستوفر هرچه به دنبال همسر خود می گردد نمی تواند او را پیدا کند.

 

My Diggy Dog 2

 

در بازی My Diggy Dog 2 ماجراجویی شما این بار نه مثل قبل برای پیدا کردن آثار باستانی با ارزش، بلکه برای یافتن کلارا آغاز می شود. مارتی وقتی متوجه ناراحت بودن کریستوفر می شود و وقتی پی به ماجرا می برد، به تنهایی به دنبال پیدا کردن کلارا می رود تا با کمک توانایی های خود او را پیدا کند. در جستجوهای مارتی، یک نقشه پیدا می شود که مسیر ورودی یک پورتال مخفی در آن نشان داده می شود. روی این نقشه هم کلمه Heart of Space دیده می شود. او نقشه را به کریستفور داده و هر دو با یکدیگر راهی این منطقه می شوند تا وارد این پورتال شده و بتوانند کلارا را پیدا کنند. حالا شما باید در نقش مارتی، به کریستوفر کمک کنید تا در این ماجراجویی موفق باشد و بتواند همسرش را پیدا کند. برای این کار شما باید در نقاط مختلف اقدام به جستجو و حفاری کنید. ده ها چالش، تله و پازل های فکری در مسیر شما وجود دارند که فقط یک بازیکن حرفه ای می تواند از پس آن ها بر بیاید. بازی My Diggy Dog 2 با ترکیب سبک های آرکید، اکشن، ماجرایی و پازلی یک بازی چندمنظوره و بسیار سرگرم کننده است. گیم پلی بخش اصلی بازی مثل بازی های کلاسیک سبک پلتفرمر می باشد و در آن شما باید با پریدن از روی موانع و عبور از روی تله ها و حل کردن معماهای فکری، مراحل بازی را پشت سر بگذارید. My Diggy Dog 2 یک بازی خوش ساخت و سرگرم کننده است که آخرین نسخه آن همینک به همراه یک نسخه مود شده از سرورهای اندروید آماده دریافت می باشند. پس معطل نکنید و این بازی زیبا را همین حالا دانلود کنید و به کریستوفر و مارتی کمک کنید تا کلارا را پیدا کنند!

توجه : فرمت فایل نصبی اصلی بازی apks است – پس از دانلود فایل فشرده از اندروید آن ر از حالت فشرده خارج کنید و با برنامه مدیر فایل زد ارشیور روی فایل apks کلیک کنید تا نصب گردد!