دانلود Demons Never Lie 2 1.3 – بازی شیاطین هرگز دروغ نمی گویند 2


بازی اندروید, ماجراجویی, 660 2020-05-24 19:45:16

Demons Never Lie 2 v1.3 – بازی ماجرایی و خوش ساخت “شیاطین هرگز دروغ نمی گویند 2” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
انتشار نسخه کامل به صورت آنلاک شده و بدون تبلیغ
تست شده با اجرای آفلاین

Demons Never Lie 2 – شیاطین هرگز دروغ نمی گویند 2 دومین قسمت از مجموعه بازی های Demons Never Lie از استودیوی اسپانیایی Recordmedia.es می باشد که به خاطر موفقیت بسیار خوب قسمت اول ساخته و با همان ویژگی های جذاب طراحی شد. اندروید قسمت اول این بازی را به شکل انحصاری منتشر کرده بود و حالا نیز به درخواست شما تصمیم داریم تا نسخه دوم این بازی را هم به صورت کامل و آنلاک شده خدمت شما عزیزان معرفی نماییم. این بار هم به عنوان اولین وب سایت ایرانی مفتخر هستیم تا دومین قسمت از این سری بازی ها را خدمت شما ارائه کنیم تا شما بتوانید به راحتی نسخه کامل و بدون محدودیت این بازی را تجربه کنید و حسابی لذت ببرید. مثل قسمت اول، این بازی هم با نام و عنوانی مشابه یعنی Demons Never Lie 2 – Horror adventure در گوگل پلی عرضه شده است. سازنده بازی این دو بازی را با فاصله کمی از هم ارائه کرد و درواقع باید گفت که هر دو بازی از یک پروژه کلی که از Kickstarter کلید خورد ساخته و منتشر شده اند. سازنده بازی در قسمت دوم بیشتر از پیش از شخصیت پردازی های داینامیک استفاده کرده و این بار خط داستانی بازی نیز نسبت به قسمت اول تغییرات زیادی داشته که باعث شده تا طرفداران این مجموعه، قسمت دوم را نقطه عطف این سری از بازی ها بدانند. با توجه به بازخوردها و نظرات بازیکنان سراسر دنیا و همچنین نظرات مجلات معتبر، این بازی بسیار پرطرفدار است و چیزی که قسمت اول شروع کرده بود را با ویژگی ها و خصوصیت های بسیار عالی ادامه داده است. در قسمت اول بازی شما در نقش شخصی به نام John بودید که پس از اینکه جان خود را بعد از یک زندگی سخت از دست داد، از بین پیشنهاد یک فرشته برای پیوستن به گروهی موسوم به گروه روشنایی و پیشنهاد یک شیطان برای زندگی مجدد اما این بار به عنوان یک جوان و رسیدن به رویاها در ازای تسخیر شدن روح توسط شیطان می بایست یک گزینه را انتخاب می کرد!

 

Demons Never Lie 2 - Horror adventure

 

حالا در بازی Demons Never Lie 2 – Horror adventure شما در واقع قرار است ادامه قسمت اول را دنبال کنید. جایی که John تصمیم می گیرد تا پیشنهاد شیطان را انتخاب کند! به همین خاطر، او به شکل قانون تناسخ وارد جسم یک نوجوان به نام Peter می شود. حالا همان جریانات و اتفاقات ها این بار در قالب یک شخصیت دیگر مجدداً رخ می دهد. در حقیقت در قسمت دوم قرار است عواقب انتخاب شخصیت John را در یک زندگی جدید ببینیم. برخلاف تصور که John فکر می کرد اگر پیشنهاد شیطان را قبول کند و نصیب یک زندگی آرام و بی دردسر در اوج جوانی خواهد شد، اما داستان اینطور پیش نخواهد رفت و حالا این شخصیت Peter است که باید با جریانات سخت و تصمیم های عجیب رو به رو شود. در طول بازی Demons Never Lie 2 – Horror adventure یک بار دیگر شما با نیروی شیطان و البته یک نیروی معنوی پاک رو به رو می شوید. داستان هایی که در قسمت دوم وجود دارند گسترده تر و نسبتاً پیچیده تر هستند. شما باید زندگی سخت و عجیب شخصیت اصلی این قسمت را دنبال کنید و شرایط دشواری که او با آن در حال دست و پنجه نرم کردن است را مدیریت کنید! سبک و سیاق بازی درست مثل قسمت اول می باشد و از نظر گرافیکی و طراحی ها تفاوت خاصی وجود ندارد. بازی به صورت Point and Click پیگیری می شود و در طول بازی شما باید با آیتم های زیادی تعامل داشته باشید. دیالوگ های بسیاری در این بازی وجود دارند که اگر می خواهید داستان را به خوبی متوجه شوید حتماً باید آن ها را بخوانید. در مجموع باید گفت که Demons Never Lie 2 – Horror adventure حقیقتاً یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده با داستانی حیرت انگیز و متفاوت است که توانسته امتیاز فوق العاده 4.9 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد. اندروید این بازی را به صورت آنلاک و کامل تهیه کرده و شما دوستان و علاقه مندان به بازی های ماجرایی را به دانلود این اثر هنری شگفت انگیز دعوت می کند.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.recordmedia.demonsneverliecap2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.