Krystopia: A Puzzle Journey 2020.10.15 - بازی پازل کریستوپیا اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 555 2020-10-21 02:30:10

Krystopia: A Puzzle Journey v2020.10.15 – بازی پازلی و سرگرم کننده “کریستوپیا” برای اندروید
ارائه نسخه کامل (Full) بازی برای اولین بار در ایران توسط اندروید
تست شده با اجرای آفلاین

Krystopia: A Puzzle Journey – کریستوپیا: یک سفر پازلی عنوانی از یک بازی فوق العاده زیبا، متفاوت و بسیار خوش ساخت از دسته بازی های پازل و فکری است که به صورت رایگان توسط استودیوی سوئدی Antler Interactive عرضه و توسعه یافته است. این بازی یکی از بازی های مجموعه Krystopia می باشد که اولین بار برای پلتفرم PC منتشر شده بود اما مدتی بعد نسخه موبایلی و پورت شده ی آن نیز برای سیستم عامل اندروید توسعه پیدا کرد. اندروید مثل همیشه که سعی کرده طیف وسیعی از ژانرهای مختلف بازی ها را پوشش دهد، این بار نیز به عنوان اولین وب سایت ایرانی اقدام به تهیه و انتشار این بازی برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی کرده است. قابل ذکر است که این بازی در حالت عادی به صورت رایگان در گوگل پلی در دسترس قرار گرفته اما این نسخه محدود و ناقص می باشد. نسخه آماده شده در اندروید نسخه خریداری شده و فول آنلاک این بازی می باشد و شما می توانید بدون دغدغه و به صورت کامل و بدون محدودیت این بازی بسیار زیبا را دانلود و تجربه کنید. قبل از اینکه بیشتر به معرفی این بازی بپردازیم ابتدا بهتر است بگوئیم که Krystopia: A Puzzle Journey یک بازی بسیار خوش ساخت و حرفه ای است که توسط برترین منتقدین صنعت بازی های موبایلی از جمله AndroidCentral ، TapSmart و Pocket Gamer موفق به کسب عنوان Game of the Week شده و به محض انتشار توجه خیلی از مخاطبین را به خود جلب کرد.

 

Krystopia: A Puzzle Journey

 

بازی Krystopia: A Puzzle Journey یک بازی ترکیبی از ژانرهای مختلف پازلی است و به نوعی یک بازی در سبک اتاق فرار می باشد که داستانی انحصاری و جالب دارد. ساختار کلی این بازی بسیار مجذوب کننده است. این ساختار در کنار گرافیک خوب و ایده های چالش برانگیز باعث شده تا این بازی حقیقتاً جزو برترین بازی های این سبک باشد. در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی مجموعه بازی های کریستوپیا یعنی Nova Dune هستید. Nova یک کاوشگر است که با سفر و گشت و گذار در سیارات جدید، به دنبال کشف رازهای جدید است. این بار او به یک سیاره مرموز به نام Krystopia سفر کرده که پیش تر از سمت آن سیگنال هایی نامفهوم دریافت کرده بود. او تصمیم می گیرد تا به این سیاره ناشناخته سفر کرده و آن را بررسی کند. وقتی Nova به این سیاره می رسد متوجه می شود که این سیاره محل زندگی یک تمدن قدیمی بوده اما در حال حاضر اثری از آن ها نیست. حالا او باید سعی کند مدارک و سرنخ های مختلف مربوط به این تمدن را پیدا کرده و در عین حال برای نجات دادن جان خود تلاش کند چرا که او در این سیاره گیر افتاده و به نوعی در یک هزارتوی معمایی گم شده است. در طول بازی Krystopia: A Puzzle Journey شما باید ده ها پازل و معمای فکری و منطقی را حل کنید تا به بخش های دیگر بازی بروید. به Nova کمک کنید تا بتواند رازهای نهفته موجود در سیاره کریستوپیا را کشف کرده و معماهای چالش برانگیز آن را حل کند. این بازی دارای انواع و اقسام پازل های مختلف با مکانیزم های گوناگون است که می تواند حسابی طرفداران بازی های فکری را سرگرم کرده و به چالش بکشد. در ادامه قادر هستید تا این بازی به صورت تست شده و کامل از اندروید دریافت کنید و یک سفر ماجراجویی و پازلی را تجربه کنید!

توجه: این بازی فقط روی دستگاه های arm64-v8a با حداقل اندروید 8.0 قابل نصب و اجرا است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.svrvive.krystalquest2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.