Warface: Global Operations 3.8.1 - بازی اکشن - شوتر "چهره جنگ" اندروید!


بازی اندروید, اکشن, 1247 2023-06-29 20:30:14

Warface GO: FPS gun games, PvP v3.8.1 – بازی اکشن آنلاین “چهره جنگ” برای اندروید
یک بازی خوش ساخت و بسیار گرافیکی در سبک شوتر اول شخص
تست شده با اجرای آنلاین

Warface: Global Operations – چهره جنگ: عملیات های جهانی نام یک بازی بسیار جذاب و خوش ساخت از استودیوی مطرح My.com B.V. کشور هلند سازنده آثاری همچون American Dad! Apocalypse Soon ، Merge World Above و Bombastic Brothers – Top Squad می باشد که به صورت رایگان با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای عرضه شده است. اندروید همزمان با انتشار نسخه جدید و بروزرسانی بزرگ این بازی، تصمیم گرفت تا آن را به محض آماده سازی و بعد از بررسی های لازم در اختیار شما دوستان قرار داده و شما را با یک بازی جذاب، آنلاین و اکشن دیگر از سبک رقابت های FPS آشنا کند. بازی Warface که در گوگل پلی به نام کامل Warface: Global Operations – Combat PvP Shooter عرضه شده، سنگین ترین پروژه شرکت My.Com B.V. می باشد که نزدیک به یک سال و نیم برای توسعه آن زمان گذاشته شده بود و بالاخره بعد از مدت ها انتظار، در چهارماهه اول سال 2020 شاهد عرضه شدن این بازی بودیم. Warface: Global Operations – Combat PvP Shooter دقیقاً در رقابت با بازی های معروفی مثل Call of Duty: Mobile و Battle Prime Online ساخته و طراحی شده و هدف اصلی این شرکت حضور در میدان رقابت بازی های معروف سبک FPS Online بوده است. برای این کار My.com B.V. با استودیوهای مختلفی از جمله WhaleKit برای ساخت این بازی همکاری داشته تا کیفیت نهایی این اثر قابل رقابت با بزرگ های این حوزه باشد. نتیجه کار خیلی خوب و حرفه ای بوده و باید گفت که تلاش های این شرکت بازی سازی تا حد زیادی به ثمر نشسته و باید گفت که حالا بازی Warface: Global Operations – Combat PvP Shooter یکی از برترین بازی های موبایلی سبک اکشن و آنلاین می باشد. اگرچه در این بازی تقلیدهای بسیار زیادی از بازی CoD: Mobile شده و شکل و شمایل آن نیز از روی بازی Call of Duty: Modern Warfare کپی برداری شده، اما باید گفت که در مجموع این بازی ویژگی های خیلی خوبی دارد که در کمتر بازی های موبایلی دیگری شاهد آن ها بوده ایم.

برخی از ویژگی های بازی Warface: Global Operations – Combat PvP Shooter اندروید :

  • گرافیک و طراحی های بسیار عالی در سطح بازی های کنسولی
  • مدل سازی های سه بعدی و پرجزئیات
  • قابل اجرا به صورت 60 فریم بر ثانیه و تجربه یک گیم پلی بسیار داینامیک و روان
  • سبک بازی های اکشن اول شخص شوتر (First Person Shooter)
  • رقابت های کاملاً آنلاین با دیگر بازیکنان سراسر جهان
  • وجود انواع مدهای بازی مثل Team Deathmatch ، Capture Flag و غیره
  • وجود چندین نقشه متفاوت در کشورهای مختلف
  • امکان خرید انواع سلاح ها در دسته بندی های گوناگون همچون مسلسل، تک تیرانداز، شات گان، کلت و غیره
  • وجود انواع آیتم های جانبی و تجهیزات نظامی
  • قابلیت ارتقاء و شخصی سازی سلاح ها در چندین بخش مختلف
  • امکان خرید و آنلاک کردن شخصیت های متفاوت
  • امکان سفارشی سازی شخصیت بازی با خرید آیتم های متعدد
  • دارای تنظیمات و گزینه های گوناگون در بخش Options
  • سرورهای قدرتمند و تعداد بازیکنان زیاد

بازی Warface: Global Operations – Combat PvP Shooter اگرچه هنوز در سطح Call of Duty: Mobile نیست، اما پتانسیل بالایی در این بازی وجود دارد که باعث می شود تا بدون شک این بازی جزو برترین های این سبک قرار بگیرد. بازی گیم پلی بسیار طبیعی، چالش برانگیز و حرفه ای دارد و فاکتورهای زیادی در این گیم پلی واقع گرایانه نقش داشته اند. این مسئله به این معنی است که بازی وارفیس یک بازی کاملاً تاکتیکال و حرفه ای بوده و مخاطبین آن مسلماً بازیکنان سطح بالا و گیمرهای کاربلد سبک FPS هستند. اندروید بعد از تست های لازم، این بازی را برای شما عزیزان تدارک دیده تا به راحتی آن را دانلود و تجربه کنید. با بیشتر از 1 میلیون دانلود در کمتر از یک ماه، این بازی موفق به کسب امتیاز 4.3 از 5.0 شده است. خوشبختانه به خاطر تعداد زیاد بازیکنان، شما برای اجرای رقابت ها در این بازی نیاز نیست که مدت زیادی صبر کنید. توصیه می کنیم نگاهی به ویدئوی تریلر و تصاویر اسکرین شات بازی انداخته و سپس آخرین نسخه آن را به صورت تست شده از اندروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی :

  1. این بازی برای اجرا به اینترنت های پرسرعت با پینگ مناسب نیاز دارد.
  2. جهت اجرای بدون مشکل بازی توصیه می کنیم از دستگاه های نسبتاً قدرتمند استفاده کرده تا در طول بازی با لگ و افت فریم رو به رو نشوید.
  3. در حال حاضر سرورهای بازی بدون نیاز به هیچ گونه ابزار خاصی برای کاربران ایرانی در دسترس است.
  4. به جز دیتای دانلود شده از اندروید، در اولین اجرا ممکن است اطلاعات جانبی دیگری هم از داخل بازی دریافت شوند.
  5. مثل خیلی دیگر از بازی های همین سبک، برای بازی Warface نیز هیچ نسخه مود شده ای وجود ندارد و این بازی قابل هک کردن نیست.

 

Warface: Global Operations – First person shooter

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.my.warface.online.fps.pvp.action.shooter را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل