Million Lords 5.0.0 - بازی استراتژی 4X چندنفره «ارباب‌های میلیونی» اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 1902 2023-07-27 20:30:32

Million Lords: Kingdom Conquest v5.0.0 – آپدیت بازی استراتژیکی “ارباب های میلیونی” برای اندروید
یک عنوان خوش ساخت و رقابتی با سبکی جدید و متفاوت
تست شده با اجرای آنلاین

Million Lords: Kingdom Conquest – ارباب های میلیونی: پیروزی پادشاهی یک بازی جالب و سرگرم کننده از دسته بازی های استراتژیکی استودیوی فرانسوی MILLION VICTORIES می باشد. این بازی در واقع اولین بازی رسمی این استودیو به شمار می رود و با اینکه این اولین پروژه این توسعه دهنده است اما باید گفت که ساختار مناسب و سبک و سیاق جالبی که Million Lords: Kingdom Conquest دارد باعث شده تا خبری از آماتور بودن و مسائلی از این قبیل در میان نباشد. اندروید مفتخر است که اعلام کند اولین وب سایت در بین تمام وب سایت های ایرانی است که این بازی را تهیه، بررسی و منتشر نموده است. به نقل از سازنده بازی، تمرکز اصلی بازی Million Lords: Kingdom Conquest روی بخش نبردها و مبارزات سهمگین آن است. نگرش جالب و جدید دیگری که در این بازی دیده می شود برای رقابت با دیگر عناوین رایج سبک استراتژیکی است. در این رویکرد، خبری از انتظارهای طولانی برای ارتقاء ساختمان ها و زمان زیاد صرف کردن برای ساخت ارتش ها و نیروها نیست و به جای آن این استودیو سعی کرده تا این بازی را بیشتر از اینکه یک عنوان خشک و تکراری استراتژیکی باشد، به یک بازی تاکتیکال، نقش محور و اکشن تبدیل کند که همگی آن ها در قالب یک بازی مدیریتی و استراتژیکی گردآوری شده اند و به همین خاطر باید گفت که بازی ارباب های میلیونی نسبت به خیلی از بازی های دیگر سبک استراتژی متمایز است.

 

Million-Lords

 

در Million Lords: Kingdom Conquest شما به دنیایی افسانه ای و خیالی سفر می کنید. جایی که شخصیت های اصلی و قهرمانان آن نه انسان ها و نه هیولاها، بلکه حیواناتی از گربه سانان مثل شیر، پلنگ، ببر و … می باشند. قبل از اینکه بخواهید این بازی را شروع کنید می توانید شخصیت قهرمان خود را بسازید و آن را با شخصی سازی های مختلف انحصاری کنید! در بازی Million Lords: Kingdom Conquest می توانید مثل خیلی دیگر از بازی های استراتژیکی یک کلن بسازید و یا به کلن دیگران بپیوندید و در رقابت های گروهی و عظیم شرکت کنید. حقیقتاً این بخش از بازی جذابیت های زیادی دارد و شما می توانید در آن حسابی سرگرم شوید. سازندگان این بازی برای افزایش جذابیت آن کارها و اقدامات جالبی کرده اند. یکی از این اقدامات برگزاری مسابقات ماهانه یا فصلی می باشد که در آن هر بازیکنی که بتواند امتیاز بیشتری دریافت کند به عنوان “ارباب” معرفی می شود. همچنین باید گفت که بخش های مختلف داخل نقشه این بازی می توانید آیتم ها و دستاوردهای متعددی دریافت کرده و از آن ها در روند پیروزی خود بهترین استفاده ممکن را ببرید. در مجموع باید گفت که Million Lords: Kingdom Conquest یک بازی فانتزی و خیلی خوش ساخت در سبک استراتژیکی است که رویکردهای متفاوتی که دارد آن را نسبت به خیلی از بازی های هم رده اش جذاب تر کرده است. از بخش دانلود باکس اندروید می توانید خیلی راحت و سریع آخرین نسخه این بازی را دانلود و روی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید. فراموش نکنید که نظر خودتان راجع به این بازی را برای ما و کاربران اندرویدی در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

نکته: سرورهای بازی ممکن است برای برخی از آی پی های ایرانی مسدود باشد؛ در این صورت قبل از اجرای بازی آی پی خود را تغییر دهید.