My Tizi World 6.8 - بازی آموزشی-کودکانه "دنیای چندمنظوره" اندروید + مود


بازی اندروید, کودکانه, 2971 2022-03-25 02:30:09

My Tizi World v6.8 + Mod – بازی آموزشی و مدیریتی “دنیای چندمنظوره” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

My Tizi World – دنیای چندمنظوره که با نام کامل My Tizi World – Play Ultimate Town Games for Kids توسط استودیوی هندی IDZ Digital Private Limited عرضه شده است، یک بازی کودکانه و سرگرم کننده در سبک آموزشی (Educational) با المان های مدیریتی می باشد که به صورت رایگان برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده و همینک آخرین نسخه رسمی آن به همراه نسخه مود شده و دیتایش از سرورهای اندروید آماده دانلود می باشد. این بازی از نوع بازی های سبک Pretend Play بوده و مخاطبین آن صرفاً کودکان هستند. بازی های سبک Pretend Play که معروف ترین آن ها عبارت اند از My Talking Tom و یا Bubbu – My Virtual Pet نوعی بازی های کودکانه و زیرمجموعه ای از بازی های آموزشی هستند که در آن بازیکنان (کودکان) در نقش والدین یا رهبر یک گروه بزرگ هستند و وظیفه دارند تا از شخصیت های داخل بازی حمایت کرده و آن ها را پرورش دهند. در حالی که ده ها بازی در این زمینه عرضه شده است و همگی آن ها شکل و شمایل تقریباً یکسانی دارند، بازی My Tizi World – Play Ultimate Town Games for Kids با ویژگی های جدید و متفاوت تری ساخته و منتشر شده است. این بار شما نه حیوانات خانگی و موجودات خیالی بامزه، بلکه انسان ها از چندین دوره مختلف را مدیریت کرده و قرار است آن ها را به تکامل برسانید.

 

My Tizi World - Play Ultimate Town Games for Kids

 

در My Tizi World – Play Ultimate Town Games for Kids شما در مجموع در 7 شهر مختلف از جمله شهر پارینه سنگی (Stone Age Town) ، شهر حیوانات (Animal Town) ، کلونی فضایی (Space) ، سرزمین جادویی و افسانه ای (Fairly Land) ، قلعه شاهزاده (Princess Castle) ، شهر تیزی (Tizi City) و شهر دزدان دریایی (Pirate Town) می بایست با انسان های مختلف سر و کار داشته و شخصیت های متعددی را مدیریت کنید. شما در طول این بازی به مکان های مختلفی سفر کرده و با شرایط گوناگونی رو به رو خواهید شد. در My Tizi World – Play Ultimate Town Games for Kids بیشتر از 300 کاراکتر متفاوت وجود دارند که شما می توانید تک تک آن ها را آنلاک کرده و به شخصی سازی هرکدام بپردازید. به گفته سازندگان بازی، My Tizi World – Play Ultimate Town Games for Kids یک عنوان آموزشی و مناسب برای سنین بین 6 الی 8 سال می باشد. کودکان با انجام این بازی به نوعی با مسئولیت پذیری های مهم آشنا می شوند و در عین یادگیری چیزهای مختلف، حسابی سرگرم شده و همچنین خلاقیت خود را نیز شکوفا می کنند. شما در طول این بازی می توانید به ماجراجویی های متنوعی بپردازید و با تکامل و شخصی سازی شخصیت های این بازی، مدت ها سرگرم شوید. اندروید آخرین نسخه تست شده این بازی را به همراه یک نسخه مود شده و دیتای آن جهت دانلود به صورت رایگان آماده سازی کرده است. پس اگر می خواهید این بازی زیبا را تجربه کنید، همین حالا آن را از سرورهای اندروید دانلود کنید و به جمع 1 میلیون بازیکن دیگری که My Tizi World – Play Ultimate Town Games for Kids را از گوگل پلی دریافت کرده اند بپیوندید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی:

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.iz.world.pretend.play.life.my.princess.games.town.city.house.wonder.doll را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.