Guns and Spurs 2 1.2.5 - بازی اکشن جهان باز تفنگ ها و تیغه ها 2"+ مود


بازی اندروید, اکشن, 1248 2022-04-21 19:30:15

Guns and Spurs 2 v1.2.5 + Mod – بازی اکشن و هیجان انگیز “تفنگ ها و تیغه ها 2” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Guns and Spurs 2 – تفنگ ها و تیغه ها 2 نام دومین قسمت از سری بازی های Guns and Spurs در سبک اکشن و جهان باز (Open World) می باشد که از سوی استودیوی یونانی Sakis25 به شکل رایگان در گوگل پلی عرضه شد. اندروید همزمان با انتشار این بازی در گوگل پلی آخرین نسخه رسمی آن را تهیه و بعد از بررسی های لازم آن را به همراه یک نسخه مود شده و فایل دیتا جهت دانلود فراهم سازی کرده است. سری بازی های Guns and Spurs با اقتباس از عناوین انقلابی و محبوبی همچون سری بازی های Red Dead Redemption در کنسول های بازی و همچنین بازی معروف West Gunfighter در اندروید ساخته و پرداخته شده اند چرا که اغلب ویژگی های موجود در این بازی ها از روی عناوین نام برده الگوبرداری شده است. Guns and Spurs 2 به دنبال موفقیت قسمت اول ساخته شد. با اینکه این بازی حجم چندان زیادی هم ندارد، اما حقیقتاً باید گفت که ساختار کلی آن خیلی خوب و حرفه ای بوده است. در این بازی شما یک بار دیگر در نقش یک گاورچران و یک تفنگدار در دنیای غرب وحشی هستید که مأموریت های زیادی داشته و داستان های مختلفی را دنبال می کند. داستان در مورد شخصیت اصلی بازی یعنی مردی به نام Jack Lane است. جک یک آدمکش دستمزد بگیر (Bounty Hunter) می باشد و با سفر به نقاط خطرناک سرزمین غرب وحشی، به سراغ پیدا کردن و دستگیر کردن متهمین می رود.

 

Guns and Spurs 2

 

در طول بازی Guns and Spurs 2 شما قرار است به شهری سفر کنید که خلافکاران و تبهکاران در آن رفت و آمد زیادی دارند. این شهر محل مناسبی برای یک شکارچی دستمزد بگیر مثل جک می باشد. پس او به این شهر می رود تا با شکار کردن و دستگیر کردن مجرمان فراری، پولدار شود! وظیفه اصلی شما در طول این بازی قبول کردن این کارها و دنبال کردن و پیدا کردن مجرمان تحت تعقیب است. شما در خیلی از این مراحل می بایست با گنگ های بزرگی در افتاده و آن ها را نابود کنید اما شخصی که تحت تعقیب است را باید زنده نگه داشته و با کمک طناب او را ببندید و به پشت اسب بی اندازید و سپس او را تحویل کلانتر شهر داده تا مزد خود را دریافت کنید. در بازی Guns and Spurs 2 مراحل و مأموریت های فرعی مثل مسابقات اسب سواری نیز وجود دارد. گرافیک بازی اگرچه خیلی پرجزئیات نیست، اما دقت بالا در طراحی اجزای محیط و مدل سازی های کاملاً سه بعدی این بازی را حسابی جذاب و در سطح بازی های کنسولی کرده است. گیم پلی بازی هم از نمای سوم شخص دنبال می شود. شما می توانید بدوید یا اسب سواری کنید. بازی Guns and Spurs 2 به صورت جهان باز دنبال می شود و شما قادر هستید تا در اطراف شهر به گشت و گذار بپردازید و چیزهای جدید کشف کنید. با کسب پول از انجام مأموریت ها می توانید از قسمت فروشگاه آیتم های مختلفی مثل سلاح های بهتر یا لباس های متنوع خریداری کنید. اگر از علاقه مندان به بازی های سبک وسترن هستید، Guns and Spurs 2 را از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه اش را از اندروید دانلود نمایید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.frozenlakegames.GnS2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل