Recontact London 1.1.2 - بازی پازل "تماس مجدد با لندن" اندروید + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 668 2020-05-15 01:30:43

Recontact London 1.1.2 + Mod – بازی فکری تماس مجدد با لندن برای اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود [پول بی نهایت] به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Recontact London – تماس مجدد با لندن عنوان یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی Recontact Digital Arts برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. Recontact London یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین و البته متفاوت ترین بازی های حال حاظر مارکت اندروید است که می تواند پایه گذار عصر جدیدی از گیمینگ باشد. Recontact در سبک کاراگاهی و معمایی است که اولین بار با بازی Recontact Istanbul:Eyes Of Sky در شهر استانبول ارائه شد و اینبار با بازی Recontact London در شهر لندن ارائه شده است. این بازی جوایز بسیاری دریافت کرده است و بدون شک تجربه شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. Recontact London فعلاً در وضعیت Early Access یا دسترسی زودهنگام است. بعضی استودیو های بازی سازی که نیازمند بودجه هستند بازی های خودشان را به این شکل عرضه می کنند. به این ترتیب هم گیمر ها می توانند با بازی آشنا شوند و هم استودیو های بازی سازی می توانند مبالغ دریافتی خودشان را دوباره روی بازی سرمایه گذاری کنند و به طور مثال آن را بیشتر توسعه دهند و یا محتوای جدید به آن اضافه کنند. در حالی که این کار یک ریسک محسوب می شود و می تواند برای یک بازی به فاجعه تبدیل شود، Recontact London توانسته با ارائه یک گیم پلی فوق العاده یا بهتر بگوییم خارق العاده توجه گیمر ها را به خود جلب کند و مورد استقبال قرار بگیرد. اولین چیزی که در این بازی توجه تان را به خودش جلب می کند واقعگرایانه بودن و به کارگیری تحسین برانگیز واقعیت افزوده در بازی است.

 

Recontact London

 

اما کاری که باید در بازی Recontact London انجام دهید بسیار ساده است. در هر بخش از بازی اتفاقی در شهر لندن رخ می دهد که شما باید به عنوان یک کاراگاه سایبری سعی کنید اتفاقات را در دوربین های مدار بسته و تصاویر ماهواره ای دنبال کنید و با دسترسی به فایل های مختلف جزئیات را بررسی کنید و سعی کند کیس ها را حل کنید. اسناد، ویدیو ها، و سرنخ های مختلف در قالب پازل ها و معما ها ارائه می شوند و شما باید بتوانید آنها را در کنار یکدیگر قرار دهید تا کیس ها را حل کنید. در ابتدای بازی وارد یک بخش آموزشی می شوید که در قالب فایل ویدیویی نکاتی را در خوص بازی به شما آموزش می دهد. البته با وجود عبور از بخش آموزشی هم ممکن است به دلیل نا آشنا بودن قوانین بازی در ابتدا با مشکل مواجه شوید و کمی سردرگرم شوید اما رفته رفته که در بازی پیش روی کنید زیر و بم بازی را پیدا می کنید و می توانید کیس ها را حل کنید. کیس ها در ابتدا آسان هستند اما در ادامه دشوار تر می شوند و چالشی در سطح جدید را برای شما به ارمغان می آورند. خوشبختانه همانند بیشتر بازی های پازل و فکری امکان استفاده از راهنما هم در بازی فراهم شده است و این راهنما ها در قالب منابع مختلف می توانند در حل کردن کیس ها مفید واقع شوند. شایان ذکر است این راهنما ها یا منابع محدود هستند و باید به صورت بهینه و به دقت مورد استفاده قرار بگیرند. هرچقدر بتوانید سریع تر کیس ها را حل کنید می توانید یک امتیاز و رکورد از خودتان ثبت کنید و در لیدربورد گوگل پلی رتبه ای را به خود اختصاص دهید. روی هم رفته این بازی چه از بعد فنی و چه از بعد گیم پلی دارای ویژگی های مثبت زیادی است و در مجموع می توانیم نمره خوبی برای آن لحاظ کنیم. به لطف طراحی کم نظیر مراحل، امکان دسترسی به تعداد زیادی معما و پازل با مکانیزم های جدید برای شما وجود دارد که می تواند مدت ها سرگرم تان کند. از این رو،‌ تیم اندروید قصد دارد بازی Recontact London را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید نسخه اصلی این بازی را به همراه نسخه مود شده اش و فایل دیتا از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه v1.1.2 :

* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.recontactgame.recontact را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل