Through the Darkest of Times 1.0.12 - بازی استراتژیکی-ماجرایی اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 797 2021-05-01 01:30:25

Through the Darkest of Times v1.0.12 – بازی ماجرایی و استراتژیکی “سخت ترین دوران” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 7.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Through the Darkest of Times – سخت ترین دوران بازی جالب و بسیار تحسین برانگیزی از استودیوی مطرح HandyGames آلمان، در سبک استراتژیکی با المان های ماجراجویانه و داستانی است که با قیمت نسبتاً زیاد 7.99 دلار در گوگل پلی به انتشار رسیده است. این بازی ابتدا در فروشگاه استیم برای کامپیوترها خانگی (ویندوز) عرضه شد و خیلی زود توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کرد تا جایی که توانست امتیاز بسیار عالی 9 از 10 را در فروشگاه استیم به خود اختصاص دهد. این بازی خیلی زود به یکی از عناوین محبوب در سبک استراتژی تبدیل شد و توانست مخاطبین خیلی بیشتری جذب کند. همین مسئله باعث شد تا HandyGames تصمیم بگیرد تا این بازی را برای سیستم عامل های موبایلی از جمله سیستم عامل اندروید نیز توسعه دهد. مفتخرانه اعلام می داریم که اندروید اولین وب سایت ایرانی عرضه کننده نسخه کامل و خریداری شده بازی Through the Darkest of Times برای سیستم عامل اندروید می باشد. با ما در معرفی این بازی همراه باشید. بازی Through the Darkest of Times داستانی از یک گروه مقاومت در بحبوحه قدرت گیری حزب نازی در دهه 40 میلادی را بازگو می کند. شما در نقش لیدر یک گروه مقاومت آلمانی هستید. این گروه متشکل از مردم عادی از دین، مذهب و اقلیت های مختلف از جمله مسیحی کاتولیک، یهودی و حتی کمونیست ها می باشد و هدف همگی آن ها یک چیز است! آزادی! وقایع این بازی از جریانات و رخدادهای تاریخی که در سال های 1932 الی 1935 رخ داده الگوبرداری شده است.

 

Through the Darkest of Times

 

در Through the Darkest of Times شما باید به طور مخفیانه علیه اقدامات نازی ها ایستادگی کنید و با انجام مأموریت های مختلف، نقشه های دشمن را نقش بر آب کنید. شما در ابتدای بازی یک حزب کوچک از چند عضو اصلی هستید و در طول بازی وظیفه دارید تا با دیوارنویسی ها، پخش کردن شعارها، جمع آوری اطلاعات و متوقف کردن نقشه های دشمن، گروه خود را بزرگ تر کرده و دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید. به نقل از سازنده بازی، جریانات Through the Darkest of Times درست طبق چیزی که در تاریخ رخ داده است روایت می شود. این یعنی شما قرار نیست در این بازی بر نازی ها غلبه کنید اما مأموریت های شما اولویت های مهمی از جمله نجات جان ده ها انسان بی گناه می باشد. اگر نیروهای ارتش و خبرچی های نازی متوجه نقشه ها و فعالیت های شما شوند، جان اعضای گروه به خطر می افتد. در طول بازی Through the Darkest of Times شما باید مراحل متعددی را دنبال کنید و کارهای زیادی که به شما محول شده را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. این مراحل و مأموریت ها به شکل استراتژیکی و تاکتیکال دنبال می شوند و از این لحاظ باید گفت کلیت روند بازی به شکل عناوین استراتژیکی است. در بخش های زیادی از این بازی شما همچنین باید با تدابیر خود، انتخاب ها و تصمیماتی را بگیرید که در روند خط داستانی تأثیرگذار خواهد بود. بازی “سخت ترین دوران” با گرافیک و استایل های سبک نوآر (Noir) طراحی شده و حس و حال بسیار جذاب و کلاسیکی به بازیکن منتقل می کند. بازی سخت ترین دوران تا به حال موفق شده تا امتیاز 4.3 از 5.0 را به دست بیاورد. در ادامه می توانید آخرین نسخه این بازی را به صورت تست شده از اندروید دریافت کنید.

توجه : در نسخه مود بازی morale های قفل شده باز گردیده اند.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.hg.ttdotm را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل