Kingdom Two Crowns 1.1.15 - بازی ماجرایی پادشاهی: دو تاج + مود


بازی اندروید, استراتژیک, 1829 2022-03-18 02:45:10

Kingdom Two Crowns + Mod – بازی بسیار ماجرایی و تحسین برانگیز “پادشاهی: دو تاج” برای اندروید
نسخه خریداری شده معمولی با قیمت 9.99 دلار + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Kingdom Two Crowns – پادشاهی: دو تاج دنباله ای از بازی محبوب و پرطرفدار Kingdom: New Lands و دومین قسمت از سری بازی های Kingdom می باشد که در سبک تلفیقی ماجرایی، نقش آفرینی و استراتژیکی تولید و توسعه داده شده و در دسته بازی های شبیه سازی (Simulation) عرضه شده است. این بازی هم مثل قسمت اول، با قیمت 9.99 دلار تولید و برای فروش در گوگل پلی منتشر شده است و جزو بازی های گران قیمت و پرمیوم به حساب می رود. سری بازی های Kingdom محصولی از استودیوی خلاق Raw Fury می باشند. این استودیوی سوئدی، به ساخت بازی های پرمیوم و گران قیمت در سبک ماجرایی شهرت دارد و تا کنون چندین بازی بسیار پرمخاطب از جمله Kathy Rain ، Whispers of a Machine ، Dandara و Bad North: Jotunn Edition را برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه کرده است که می توانید با کلیک روی نام هر کدام، به صفحه مربوط به آن بازی بروید و آخرین نسخه کامل و خریداری شده آن ها را از سرورهای اندروید دانلود کنید. وب سایت اندروید مفتخر است که اعلام کند همزمان با انتشار بازی Kingdom Two Crowns، در اسرع وقت بعد از بررسی های لازم آخرین نسخه خریداری شده و پولی این بازی را برای شما عزیزان تهیه کرده و همینک اقدام به انتشار آن به صورت تست شده می نماید. اندروید همچنین یک نسخه مود شده مجزا از این بازی نیز برای شما عزیزان در نظر گرفته است تا دوستانی که مایل به دانلود این بازی به صورت مود شده (پول بی نهایت) هستند، این فرصت را داشته باشند تا بدون نیاز به جستجوی بیشتر این نسخه را از همین مطلب دریافت کنند.

 

Kingdom-Two-Crowns

 

بازی Kingdom Two Crowns یک عنوان پیکسلی در سبک side-scrolling micro strategy است که ابتدا برای پلتفرم PC منتشر شده بود، همانطور که اشاره شد دنباله ای غیرخطی از بازی Kingdom: New Lands می باشد که البته به ماجرایی متفاوت می پردازد و داستان آن یک محتوای جدید می باشد. در این بازی شما در نقش یک پادشاه هستید که تصمیم دارد تا قلمرو پادشاهی خود را که بعد از هجوم سنگین دشمنان به تباهی کشیده شد مجدداً بازسازی کرده و حتی بهتر از قبل آن را گسترش و توسعه دهد. شما باید بخش های مختلف قلمرو خود را بسازید، از نیروهای مختلف کمک بگیرید، به نقاط گوناگون بروید و گشت و گذار کنید، چیزهای جدید کشف کنید و از مرزهای خود در برابر حمله دشمنان دفاع کنید. اما نکته اصلی این بازی که در نام آن نیز نشان داده شده این است که شما در این سرزمین ها تنها نیستید و یک پادشاهی دیگر هم در سرزمین های مجاور وجود دارد که فرمانراویی شبیه به شما دارد. در Kingdom Two Crowns شما باید با مشارکت با پادشاه دیگر، همکاری متفاوتی ایجاد کنید و با کمک یکدیگر، سرزمین های از دست رفته این منطقه را بازسازی کنید و ماجراهای بازی را دنبال کنید. اما چیزی که بازی Kingdom Two Crowns را به یک عنوان هیجان انگیز تبدیل می کند این است که شما می توانید این بازی را نه فقط به شکل یک نفره، بلکه به صورت دو نفره به از طریق Split-screen انجام دهید. بازی Kingdom Two Crowns یک سرگرمی متفاوت و جذاب برای شما خواهد بود. پس این بازی را از دست ندهید و همین حالا آخرین ورژن آن را به شکل خریداری شده و کامل از سرورهای سریع اندروید دانلود نمایید. قابل ذکر است که Kingdom Two Crowns تا به امروز موفق به کسب امتیاز 4.5 از 5.0 شده است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.rawfury.kingdom2crowns را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.