Men In Black: Galaxy Defenders 500062 - مردان سیاه پوش + مود


بازی اندروید, اکشن, 828 2020-12-03 02:30:38

Men In Black: Galaxy Defenders v500062 + Mod – بازی اکشن جذاب “مردان سیاه پوش” برای اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (جان بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Men In Black: Galaxy Defenders – مردان سیاه پوش: مدافعان کهکشان نام بازی رسمی سری فیلم های محبوب و اکشن Men In Black می باشد که قسمت اول آن در سال 1997 با بازی ویل اسمیت تولید و به سینماهای جهان راه پیدا کرد و بعد از آن تا سال 2019 سه فیلم اصلی دیگر نیز از این مجموعه ساخته شد. حالا بعد از بیش از 20 سال از انتشار اولین قسمت این فیلم، کمپانی صاحب امتیاز این مجموعه یعنی کمپانی Columbia Pictures که زیرمجموعه ای از کمپانی SONY می باشد تصمیم به عرضه یک بازی موبایلی از این عنوان کرده است. مسئولیت ساخت، توسعه و انتشار این بازی بر عهده استودیوی Sony Pictures Television می باشد. اندروید نیز مثل همیشه و همزمان با انتشار این بازی در گوگل پلی، آخرین نسخه رسمی و تست شده آن را تهیه و به همراه نسخه ای مود شده از آن برای دانلود فراهم سازی کرده است تا شما علاقه مندان به بازی های اکشن و سری فیلم های مردان سیاه پوش بتوانید بازی جالب و خوش ساخت آن را روی دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید. Men In Black: Galaxy Defenders تنها بازی رسمی FPS از این مجموعه در موبایل ها و تبلت های هوشمند می باشد که مستقیماً زیر نظر خود کمپانی سونی طراحی و توسعه داده شده است. این بازی دارای سه بخش اصلی Campaign , Boss Battles و PvP می باشد. در این بازی شما ماجرای اصلی داستان سری فیلم های مردان سیاه پوش را تجربه می کنید و در نقش قهرمانان و مأموران ویژه این مجموعه برای نجات بشریت و کره زمین تلاش خواهید کرد.

 

Men In Black: Galaxy Defenders

 

در بازی Men In Black: Galaxy Defenders داستان به هجوم بزرگ موجودات بیگانه به زمین مربوط می شود. هزاران کشتی فضایی از سمت کهشکان ها به زمین آمده و صدها هزار نیرو از ارتش بیگانگان به کشورهای مختلف روی زمین حمله ور شده و قصد نابودی زمین و بشریت را دارند. شما در نقش یک سازمان امنیتی خاص به نام مردان سیاه پوش (Men In Black) هستید و وظیفه شما تأمین امنیت پرونده های حساس و عجیب مثل همین پرونده است. پس سلاح خود را بردارید و برای مقابله با بزرگترین تهدیدی که بشریت تا کنون با آن رو به رو شده است اقدام کنید. انواع و اقسام موجودات بیگانه و وحشی در انتظار شما هستند پس باید با آمادگی تمام به سراغ آن ها بروید. بازی Men In Black: Galaxy Defenders گرافیک و طراحی هایی کنسولی و خیره کننده دارد! جزئیات گرافیکی این بازی بسیار زیاد و آنقدر عالی و حرفه ای است که شاید در اولین نگاه نتوان متوجه تفاوت این بازی با یک بازی کنسولی شد. سبک گیم پلی بازی از نوع بازی های FPS یا اول شخص شوتر است. شما می توانید با انتخاب و خرید سلاح های مختلف و آینده نگرانه، برای تقابل با دشمنان خود را آماده کنید. به جز سلاح های اصلی، انواع آیتم های جانبی از جمله قابلیت Slow Time نیز در این بازی وجود دارد که با کمک آن می توانید زمان را کند کنید تا حرکت سریع دشمنان را آرام کرده و هدف گیری بهتری داشته باشید. کلیت بازی به این صورت است که با شروع مراحل شما می بایست با هدف گیری سریع و دقیق، دشمنان را مورد هدف قرار دهید. متأسفانه امکان حرکت به اطراف وجود ندارد و شما فقط می توانید با زوم کردن روی سلاح خود به سمت دشمنان شلیک کنید. اگر به دنبال یک بازی گرافیکی و بسیار هیجان انگیز در سبک اکشن هستید، بازی مردان سیاه پوش را از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه رسمی آن را از اندروید دانلود کرده و یک گیم پلی شگفت انگیز و زیبا را تجربه کنید.

نکته: بازی برای اجرا به اینترنت نیاز دارد. هیچ دیتای جداگانه ای برای بازی عرضه نشده است و در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات باشد این دیتا از داخل بازی دانلود می شوند.