Over G: Modern Air Combat 2.2.1 - بازی اکشن جنگنده های پیشرفته


بازی اندروید, اکشن, 1021 2020-05-04 01:30:18

Over G: Modern Air Combat v2.2.1 – بازی اکشن و جنگی “جنگنده های پیشرفته” برای اندروید + دیتا
یک بازی رقابتی و بسیار هیجان انگیز در سبک نبرد جت های جنگی
تست شده با اجرای آنلاین

Over G: Modern Air Combat – جنگنده های پیشرفته یک بازی فوق العاده مهیج و پرتنش در سبک جنگ جت ها و جنگنده های مدرن از دسته عناوین اکشن و جنگی می باشد که به صورت رایگان با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای توسط استودیوی هنگ کنگی Superjoy LLC تولید و عرضه شده است. اندروید، همزمان با انتشار این بازی در گوگل پلی، اقدام به تهیه و آماده سازی آخرین نسخه آن به عنوان اولین وب سایت ایرانی در سطح وب کرده است و شما عزیزان و طرفداران بازی های اکشن و جنگی به خصوص بازی های مربوط به جنگ های هوایی را دعوت می کند تا یک بازی بسیار خوش ساخت و چالش برانگیز را از سرورهای سریع سایت دانلود کنید و حسابی لذت ببرید! همانطور که می دانید، سبک بازی های نبردهای هوایی (Air Combat) یکی از محبوب ترین سبک ها در بین بازی های ویدئویی، به ویژه عناوین موبایلی است و تا به امروز ده ها بازی خوش ساخت و حرفه ای در همین سبک تولید و برای سیستم عامل های موبایلی از جمله اندروید منتشر شده اند که از قضا تقریباً همه آن ها نیز بازخوردهای بسیار جالبی داشته اند. بازی اکشن Over G: Modern Air Combat نیز بدون تردید یکی از همین بازی هاست که ویژگی های تکراری اما بسیار جذابی دارد. کلیت بازی، طراحی ها و سبک و سیاق گیم پلی بازی Over G: Modern Air Combat چیز جدیدی نیست و اگر در این زمینه بازی های دیگر را تجربه کرده باشید، متوجه می شوید که این بازی یک عنوان انحصاری و متفاوت نیست؛ اما با این حال باید گفت که ساختار جذاب و ماهیت اکشن این بازی باعث نمی شود تا تکراری بودن سبک آن را نقطه ضعفش بدانیم.

 

Over G: Modern Air Combat

 

بازی Over G: Modern Air Combat در حقیقت با الگوبرداری از بازی قدیمی Over G Fighters که در سال 2006 توسط کمپانی یوبی سافت منتشر شده بود ساخته شده و به نوعی نسخه موبایلی آن است. اگرچه استودیوی Superjoy کوچک ترین اشاره ای به این موضوع نداشته، اما نام و ماهیت و شکل و شمایل کلی این بازی گویای همه چیز است. Over G: Modern Air Combat به نبرد بسیار هیجان انگیز و حرفه ای جنگنده های هوایی مربوط می شود. شما باید سوار بر جت حرفه ای و پیشرفته خود، در آسمان ها با دشمنان مقابله کنید و برای نابود کردن آن ها و پیروز شدن در رقابت ها تلاش کنید. این بازی کاملاً آنلاین است و به جز بخش ابتدایی آن که یک بخش آموزشی است، دیگر رقابت های آن همگی بازی های رقابتی و آنلاین می باشند. این بازی دارای دو بخش اصلی مبارزات 1 به 1 و مبارزات گروهی 2 به 2 می باشد. مثل هر بازی مشابه دیگر، در ابتدا شما یک جنگنده سطح پایین و معمولی دارید و با انجام رقابت ها و کسب پول از هر پیروزی، می توانید برای خرید جنگنده های قوی تر و بهتر تلاش کنید. در این بازی 27 نوع مدل از جنگنده های واقعی که با دقیق ترین جزئیات طراحی شده اند وجود دارد. شما قادر هستید تا هر جنگنده را به صورت جداگانه در چندین سطح ارتقاء دهید. Over G: Modern Air Combat گرافیک مثال زدنی و بسیار جذابی دارد که با توجه به حجم کلی آن بسیار تحسین برانگیز است. اگر از دوست داران بازی های اکشن و جنگی در این سبک هستید، پیشنهاد می کنیم Over G: Modern Air Combat را از دست نداده و همین حالا آخرین نسخه رسمی آن را به صورت تست شده و رایگان از اندروید دانلود نمایید.

نکات تکمیلی:

  1. بازی Over G: Modern Air Combat کاملاً آنلاین می باشد.
  2. در حال حاضر سرورهای اصلی بازی برای کاربران ایرانی در دسترس است اما در صورتی که موفق به انجام بازی نشدید، ابتدا IP خود را تغییر دهید.
  3. برای این بازی هیچ نسخه مود شده ای وجود ندارد.
  4. برای داشتن بهترین تجربه، از یک اینترنت پرسرعت که پینگ مناسبی دارد استفاده کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.superjoy.ef5 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.