دانلود AVA - Tarot Card Game 0.9.5 - بازی تفننی-کارتی "آوا" اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 542 2020-05-02 01:30:38

AVA – Tarot Card Game v0.9.5 – بازی تفننی و کارتی “آوا” برای اندروید به همراه دیتا
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 0.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

AVA – Tarot Card Game – آوا: بازی کارتی تاروتی یک بازی کارتی و پازلی از دسته بازی های تفننی و بازی های هوش (Brain Games) می باشد که در قالب یک بازی پولی با قیمت 1 دلار تولید و عرضه شده است. این بازی را استودیوی سوئیسی Stardust GmbH توسعه داده و برای سیستم عامل های موبایلی از جمله اندروید به انتشار رسانده است. AVA – Tarot Card Game یک بازی منتخب می باشد که تا کنون برنده چندین جایزه از جشنواره های گوناگون شده است. این بازی به نقل از سازندگان، یک افسانه خیالی و تاریخی را بازگو می کند. AVA – Tarot Card Game یک عنوان هنری و متفاوت در قالب یک بازی چندمنظوره است. سبک اصلی این بازی از نوع تاروت که پیشینه ای تاریخی و کلاسیک در کشورهای اروپای مرکزی از جمله آلمان، فرانسه و ایتالیا دارد می باشد. تاروت به نوعی بازی های کارتی گفته می شود که در قرن 15 میلادی رواج زیادی پیدا کردند. تاروت ها در قرن 18 آنقدر محبوب و معروف شدند که به زمینه پیشگویی و آینده نگری نیز وارد شدند و به یکی از ابزارهای اصلی خیلی از پیشگویان مبدل شدند. به همین خاطر است که از ابتدا تا کنون، بازی های کارتی و ورقی تاروت همیشه حس و حالی افسانه ای و جادویی داشتند. استودیوی Stardust GmbH از این مورد در ساخت یک بازی ویدئویی بهره گرفته و می خواهد بازیکنان و مخاطبان خود را بیشتر با این مقوله آشنا کند. جالب است بدانید که این بازی های کارتی اگرچه به ظاهر منسوخ شده هستند، اما هنوز هم در خیلی از جمع های دوستانه در اروپا بازی می شوند و حتی کولکسیون جذابی از این کارت های کلاسیک و قدیمی وجود دارد که با قیمت های بسیار زیادی خرید و فروش می شوند.

 

AVA - Tarot Card Game

 

در بازی AVA – Tarot Card Game شما در نقش راوی داستان، باید شخصیت اصلی بازی که زنی جوان و یک پرنسس است را همراهی کنید و داستان او را دنبال کنید. داستان این شخصیت فراز و نشیب های زیادی دارد و درک کامل آن، کمی پیچیده و معمایی به نظر می رسد. در واقع این شما هستید که در این بازی با انتخاب و استفاده از کارت ها، سرنوشت پروتاگونیست بازی را رقم می زنید. AVA – Tarot Card Game تلفیقی از یک بازی پازلی و هوش با شکل و شمایل کارتی است. هر مرحله از بازی آوا با نقاشی هایی هنری و کلاسیک همراه است که به نوعی بازگوی ماجراهای آن بخش از بازی هستند. شما می توانید کارت های بازی را با چرخاندن تغییر داده و شکل آن ها و تصویرشان را عوض کنید و به همین شکل ماجراهای جالب بازی را به دست خودتان رقم زده و دنبال کنید. در بازی AVA – Tarot Card Game می توانید یک کالکشن از کارت هایی که به دست می آورید جمع آوری کنید و در مراحل و پازل های بعدی از آن ها استفاده کنید. در مجموع باید اینطور گفت که بازی آوا یک عنوان منحصر به فرد است که در سبک و ژانر خود به نوعی بی همتا است. با انجام این بازی برخلاف اغلب بازی های کارتی که داستان خیلی خاصی ندارند، شما به دنیایی ماجرایی و داستانی وارد شده و با شخصیت آن همراه می شوید. AVA – Tarot Card Game همینک به صورت خریداری شده و کامل از سرورهای سریع اندروید آماده دریافت شده اند.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی ch.stardust.ava را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل