Area F2 1.0.60 - بازی اکشن فوق العاده گرافیکی و تاکتیکی "منطقه اف 2


بازی اندروید, اکشن, 716 2020-04-29 01:30:27

Area F2 v1.0.60 – بازی اکشن و حرفه ای “منطقه اف 2” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه جهانی و نهایی بازی بدون نیاز به کد دعوت
تست شده با اجرای آنلاین

Area F2 – منطقه اف 2 عنوانی بسیار جذاب و هیجان انگیز در سبک اکشن از نوع بازی های شوتر اول شخص (First Person Shooter) می باشد که بعد از چند ماه از انتشار نسخه آزمایشی، بالاخره نسخه نهایی آن منتشر و در گوگل پلی عرضه شد. تا پیش از این، اجرای این بازی فقط با کد دعوت ممکن بود که خیلی از سایت های ایرانی دیگر حتی بدون توجه به این مسئله اقدام به انتشار بازی کردند و صدها مگابایت حجم اینترنت کاربران به همین خاطر هدر رفت. اما اندروید مثل همیشه و طبق روال ثابت، برای اولین بار در بین تمامی سایت های ایرانی نسخه کامل، بدون مشکل و 100% تست شده این بازی را تهیه و بعد از بررسی های لازم خدمت شما عزیزان معرفی می نماید تا با خیال راحت نسخه نهایی و کامل Area F2 را دانلود و روی دستگاه خود نصب کنید. بازی Area F2 توسط شرکت بازی سازی هنگ کنگی Qookka Games ساخته و توسعه داده شده است و به صورت رایگان به انتشار رسیده است اما بخش های زیادی از این بازی با قابلیت پرداخت درون برنامه ای کار می کنند و شما برای خرید آیتم های فروشگاه داخل بازی نیاز به پرداخت پول واقعی دارید. البته این بازی آنقدرها هم از نوع P2W یا Pay to Win (خرج کردن در ازای پیشرفت و کسب پیروزی در بازی) نیست و بیشترین اولویت Area F2 مهارت های نبرد و تاکتیک های بازیکنان است. در اولین روزهای معرفی بازی Area F2 به خاطر شباهت های بسیار زیادی که این بازی با عنوان معروف Rainbow Six Siege داشت، خیلی از کاربران حتی وب سایت های نقد و بررسی بازی ها نیز مدعی شدند که این بازی، نسخه موبایلی Rainbow Six Siege است. اما سازنده بازی یعنی استودیوی Qookka Games کوچک ترین اشاره ای در این مورد نکرده و از طرفی هم کمپانی یوبی سافت سازنده و صاحب امتیاز بازی Rainbow Six چنین خبری را تأیید نکرده است. اما چه این مسئله واقعیت داشته باشد یا نه، نمی توان تقلید زیاد بازی Area F2 از Rainbox Six Siege را کتمان کرد و باید گفت که عملاً این بازی یک نسخه موبایلی از Rainbox Six Siege می باشد.

برخی از ویژگی های بازی Area F2 اندروید :

  • گرافیک مثال زدنی با جزئیات بسیار زیاد
  • طراحی های سه بعدی و حرفه ای در سطح بازی های کنسولی
  • گیم پلی فوق العاده حرفه ای، داینامیک و تاکتیکال
  • تخریب پذیری های واقع گرایانه و فیزیکی
  • سبک اکشن از نوع مبارزات Close-Quarter Battles یا نبردهای نزدیک
  • امکان ایفای نقش به عنوان دو تیم مختلف (گروه آبی یا مهاجم و گروه قرمز یا مدافع)
  • وجود بیش از 20 نوع شخصیت با ظاهر و قابلیت های منحصر به فرد
  • امکان خرید و استفاده از انواع و اقسام سلاح ها در کلاس های متنوع
  • وجود ده ها نوع آیتم گوناگون مثل نارنجک، فلش گرنید، UAV، ماشین های کنترل از راه دور و غیره
  • امکان ارتقاء بخش ها و آیتم های گوناگون
  • دارای بخش مدیریتی جالب و تکامل یافته برای شخصی سازی و سفارشی کردن
  • امکان اتصال از طریق اکانت گوگل یا فیسبوک برای ذخیره سازی پروفایل
  • وجود سرورهای مختلف در قاره های گوناگون
  • امکان کاهش یا افزایش گرافیک
  • وجود تنظیمات مختلف برای تغییر کنترلرها و بخش های دیگر

Area F2 به ادعای سازنده بازی، اولین بازی موبایلی تاریخ در سبک CQB یا همان Close-Quarter Battles می باشد. اگر پیش از این با سری بازی های Rainbox Six به ویژه نسخه Siege آشنا بوده باشید، حتماً متوجه شباهت و الگوبرداری های بازی منطقه اف 2 از این عنوان می شوید. با این حال باید گفت که این اولین بازی تاکتیکی و بسیار حرفه ای در سطح بازی های کنسولی برای موبایل است که در چنین سبکی عرضه شده است. در Area F2 خبری از جنگ های شلوغ در میدان های نبرد، انفجارهای مهیب و یا رقابت هایی مثل Team Deathmatch نیست. در این بازی باید با تاکتیک و استراتژی های نبرد، درست همان کاری را کنید که موظف به انجامش هستید. پس اگر به دنبال یک بازی پر زد و خورد و پر رفت و آمد هستید، شاید بهتر است به سراغ بازی های دیگری مثل Battle Prime یا Call of Duty: Mobile بروید. اندروید همزمان با انتشار نسخه نهایی و جهانی این بازی در گوگل پلی، به سرعت آن را تست و بررسی کرده و همینک آخرین نسخه کامل آن را برای دانلود به صورت رایگان خدمت شما عزیزان ارائه نموده است. بازی Area F2 بیشتر از 1 میلیون دانلود تنها در کمتر از یک ماه به ثبت رسانده و موفق به دریافت امتیاز 4.5 از 5.0 شده است.

نکات تکمیلی :

  1. این بازی کاملاً آنلاین می باشد و برای اجرای آن به یک اینترنت پرسرعت و باثبات نیاز دارید.
  2. تا به این لحظه، سرورهای بازی برای آی پی های ایرانی قابل دسترس می باشند اما در صورتی که قادر به اتصال به سرورها نبودید، ابتدا آی پی خود را تغییر دهید و مجدداً تلاش کنید.
  3. سرور Europe به خاطر نزدیکی با ایران و پینگ کمتر، بهترین سرور برای اتصال بازیکنان ایرانی است.
  4. این بازی همراه با یک دیتای نسبتاً حجیم عرضه شده است اما آپدیت های داخلی بازی می بایست از خود بازی دریافت شوند.
  5. برای بازی Area F2 مثل خیلی دیگر از بازی های مشابه، هیچ نسخه مود شده ای وجود ندارد.
  6. به خاطر گرافیک بالا و جزئیات زیاد، توصیه می شود این بازی را فقط روی دستگاه های قدرتمند اجرا نمایید. البته از بخش تنظیمات می توانید گرافیک بازی را کاهش یا افزایش دهید اما در مجموع بهتر است برای تجربه بدون مشکل، از نصب این بازی روی دستگاه های ضعیف خودداری کنید.

 

Area F2

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.qookka.areaf2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل