I, The One 3.31.28 - بازی اکشن - مبارزه‌ای من قهرمان هستم! اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 2932 2023-07-16 02:30:07

I, The One – Action Fighting Game v3.31.28 + Mod – بازی اکشن و مبارزه ای “من قهرمان هستم” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت بعد از مرحله اول بازی) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

I, The One – Action Fighting Game – من قهرمان هستم عنوانی از یک بازی بسیار جالب و طنزآمیز در سبک اکشن از دسته بازی های مبارزه ای می باشد که به شکل رایگان توسط استودیوی CASUAL AZUR GAMES سازنده عناوین تفننی محبوبی مثل Stack Ball – Blast through platforms تولید و منتشر شده است.  اندروید مفتخرانه اعلام می دارد که اولین وب سایت ایرانی منتشر کننده این بازی در سطح وب می باشد. ما همچنین نسخه ای مود شده نیز این بازی عرضه کرده ایم تا بتوانید آن را به صورت نامحدود نیز تجربه کنید. بازی I, The One – Action Fighting Game در حقیقت یک عنوان تفننی و ترکیب شده با ژانر اکشن و مبارزه ای است که در آن شما به میدان های نبردی می روید که مشت و لگد در آن حرف اول را می زند. در این میدان های نبرد خبری از سلاح های گرم نیست و شما باید از مهارت های مبارزه ای و رزمی خودتان برای مقابله با رقبا استفاده کنید. سبک و سیاق بازی تفننی و کژوآل است اما المان های آن مثل بازی های اکشن، نیاز به مهارت های خاصی دارد. کار شما در I, The One – Action Fighting Game این است که در رقابت هایی که در انتظار شماست، بهترین عملکرد خود را نشان دهید. این بازی دارای دو بخش اصلی است. یکی بخش تمرینی و بخش دوم بخش مبارزات اصلی می باشد. در بخش تمرینی، حریف های شما ثابت هستند و شما می توانید در این بخش با تمرین کردن، نحوه ضربه زدن به دشمنان را یاد بگیرید. اما در بخش دوم حریف های شما نیز متحرک بوده و به سمت شما حمله ور خواهند شد. بنابراین شاید بهتر باشد کمی در بخش تمرینی وقت بگذرانید تا کلیت بازی را یاد بگیرید؛ در غیر این صورت این بازی برای شما خیلی چالش برانگیز خواهد بود.

 

I, The One - Action Fighting Game

 

در بازی I, The One – Action Fighting Game یک هدف اصلی وجود دارد و آن هم ناک اوت کردن رقبا با پرت کردن آن ها از پلتفرم به بیرون می باشد. همه مراحل یا بهتر است بگوئیم نقشه های بازی، روی یک پلتفرم ثابت و مثل پشت بام خانه ها برگذار می شوند. این یعنی شما در یک زمین مبارزه که دور تا دور آن باز است باید به مبارزه بپردازید. هدف اصلی شما باید این باشد که رقبای خود را به سمت پرتگاه کشانده و با ضربات حساس، آن ها را به بیرون پرتاب کنید! آخرین بازیکنی که در پلتفرم باقی بماند و دیگر بازیکنان را از صفحه به بیرون پرت کرده باشد برنده می باشد. در I, The One – Action Fighting Game قابلیتی جالب و تصاعدی وجود دارد که باعث می شود روند بازی هیجان بیشتری به خود بگیرد. شما با هر ضربه کارآمد به رقبا، یک امتیاز دریافت می کنید. با دریافت امتیازهای بیشتر که به شکل اعداد بالای سر هر بازیکن نشان داده می شوند، می توانید نیرو، سرعت و استقامت بیشتری کسب کنید. به همین خاطر حتی یک لحظه هم نباید از حمله کردن به دشمنان غافل شوید. البته در بازی I, The One – Action Fighting Game دفاع کردن و فرار از حملات رقبا نیز بسیار مهم است. با کسب پول از ضرباتی که به دشمنان می زنید، می توانید شخصیت های بهتری خریداری کنید. برای رفتن به مراحل بالاتر، می بایست امتیازی مخصوص به دست بیاورید که این امتیاز فقط با کسب پیروزی در مراحل ابتدایی بازی شامل شما می شود. بازی I, The One – Action Fighting Game بسیار جذاب، خوش ساخت و سرگرم کننده است که اگرچه گرافیک خیلی خاصی ندارد اما طراحی ها و مدل سازی های آن کاملاً سه بعدی می باشد. همچنین باید گفت که این بازی جذاب حجم بسیار کمی دارد و برای اجرا نیازی به دستگاه های قدرتمند ندارد. پس معطل نکنید و همین الان آخرین نسخه این بازی را از اندروید دانلود کنید به قهرمان بزرگ این مبارزات تبدیل شوید!

نکته: برخلاف ادعای سازنده مبنی بر اینکه این بازی یک بازی آنلاین PvP است، اما این بازی کاملاً آفلاین می باشد و تمام بازیکنان موجود در این بازی هوش های مصنوعی و ربات هستند.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل