Ace Attorney: Dual Destinies 1.00.02 - بازی ماجراجویی وکیل عالی


بازی اندروید, ماجراجویی, 528 2020-04-28 01:45:13

Ace Attorney: Dual Destinies Full v1.00.02 – بازی ماجراجویی فوق العاده وکیل مدافع اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 20 دلار و امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی – معرفی برای اولین بار در ایران
تست شده با اجرای آفلاین

Ace Attorney: Dual Destinies بازی جدید و متفاوت با داستان و ساختی منحصر به فرد در سبک بازیهای ماجراجویی از استودیوی مطرح CAPCOM CO., LTD برای اندروید است که ساعاتی قبل با قیمت 20 دلار در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم آن را برای اولین بار در ایران معرفی کنیم و برای بار دیگر شما دوستداران بازیهای ماجراجویی با داستان و ساخت خاص را به وجد بیاوریم! سری بازیهای Ace Attorney کمپانی کپکام از جمله آثار محبوب کنسول‌های نینتندو DS و نینتندو 3DS به شمار می روند. بازی Apollo Justice: Ace Attorney از این سری سال گذشته برای اندروید منتشر شد و آن را هم همزمان با انتشار توسط سازنده حضورتان معرفی کردیم و با استقبال خوبی روبرو شد و دنباله این بازی یعنی Phoenix Wright: Ace Attorney – Dual Destinies ساعت ها قبل برای اندروید عرضه شده است! وقایع بازی Phoenix Wright: Ace Attorney – Dual Destinies یک سال پس از Apollo Justice رخ می دهند و در آن، بازیکن در نقش سه شخصیت فینیکس رایت، آپولو جاستیس و آتنا سایکس بازی می کند ؛ هدف شما در این بازی اثبات بی گناهی موکل تان است؛ به طوری که در قسمت هایی از این اثر باید به دنبال پیدا کردن مدارک و شواهد باشید و در قسمت هایی هم با حضور در دادگاه، از موکل خود دفاع کنید! اگر به دنبال یک بازی ماجراجویی خاص هستید به هیچ وجه Ace Attorney: Dual Destinies را از دست ندهید!

 

Ace Attorney: Dual Destinies

 

بازی Ace Attorney: Dual Destinies تا به امروز +10.000 فروش داشته است و این رقم عالی است و توانسته امتیاز خوب 4.6 از 5.0 را نیز کسب کند که هم اکنون ما در اندروید برای اولین بار در ایران ان را به همراه دیتا حضور شما عزیزان معرفی کرده ایم که در اصل نسخه خریداری شده و کامل بازی است و بدون مشکل برروی همه دستگاه های اندرویدی نصب و اجرا میشود! از ویژگی های کلی بازی Ace Attorney: Dual Destinies می توان به مواردی چون تبدیل شدن به یک وکیل عالی رتبه و حل پرونده ها ؛ بررسی صحنه های جرم و جنابت برای پیدا کردن مدارک مختلف ؛ نابود کردن دروغ و حل و فصل اختلافات بین کلمات شاهد و شواهد ؛ رسیدگی به پرونده ها و نجات موکل خود از اتهامات فوری ؛ حضور شخصیت های جالب و دوست داشتنی ؛ طراحی فوق العاده بازی با گیم پلی خاص و به طور کلی گیم پلی اعتیاداورش اشاره کرد! شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی این بازی فوق العاده را مشاهده کرده و سپس در صورت تمایل ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.

تغییرات نسخه ی v1.00.02 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی jp.co.capcom.gyakusai5en را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید!





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل