Fastlane 3D : Street Fighter 1.0.14 - بازی اکشن-مسابقه ای اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 638 2020-06-08 19:45:23

Fastlane 3D : Street Fighter v1.0.14 + Mod – بازی اکشن و مسابقه ای “لاین پرسرعت” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Fastlane 3D : Street Fighter – لاین پرسرعت سه بعدی: مبارز خیابانی یک بازی سرگرم کننده و کاملاً اکشن از دسته بازی های مسابقه ای و ماشین سواری است که به وسیله استودیوی YOULOFT GAMES کشور چین به شکل رایگان توسعه یافته و برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده است. اندروید همزمان با انتشار نسخه جدید این بازی در گوگل پلی و به درخواست شما عزیزان، اقدام به تهیه این بازی جهت معرفی و عرضه به شکل رایگان نموده و آخرین ورژن این بازی را به همراه نسخه مود شده ای از آن برای دانلود به صورت تست شده آماده سازی کرده است. این استودیوی بازی سازی قبلاً با نام Potting Mob معروف بود که از ابتدای سال 2020، نام رسمی این شرکت به YOULOFT GAMES تغییر پیدا کرده است. بازی های دیگری مثل Dead Spreading:Survival ، Crashing Escape ، Planet Overlord و Tales Rush از جمله دیگر عناوین ساخته شده توسط این توسعه دهنده هستند. Fastlane 3D : Street Fighter یک بازی متفاوت و جذاب در سبک مسابقه ای است که با المان های اکشن و خشونت آمیز تلفیق شده تا یک بازی هیجان انگیز را ارائه کند. در این بازی که از روی بازی های معروفی مثل Table Top Racing ، Cyberline Racing و Crash of Cars الگوبرداری شده است، شما باید با یک ماشین جنگی پا به خیابان ها و جاده ها گذاشته و هر چیزی که در مسیر شما وجود دارد را نابود کنید. برای این کار شما می توانید از سلاح های مرگباری بهره بگیرید که هر چیزی که در جلوی شما ظاهر شد را منفجر کنید!

 

Fastlane 3D : Street Fighter

 

در بازی Fastlane 3D : Street Fighter همانطور که حدس زدنش نیز راحت است، بخشی برای خرید و ارتقاء ماشین ها به نام گاراژ وجود دارد. این بخش آیتم های زیادی را در خود جای داده و شما می توانید ماشین های مختلفی را در آن خریداری کنید و یا در بخش ارتقاء، ماشین های خود را تا چندین مرحله قوی و مجهزتر کنید. سلاح های گوناگونی در بازی Fastlane 3D : Street Fighter وجود دارند که شما قادر هستید از آن ها برای افزایش قدرت تخریب ماشینتان استفاده کنید. اما کلیت این بازی صرفاً روی همین مسئله متمرکز نیست و مثل خیلی از بازی های سبک ترافیک، این بازی هم نیاز به مهارت رانندگی دارد. اما از جایی که بخش اصلی Fastlane 3D : Street Fighter به شلیک و تخریب پذیری و انفجار خلاصه شده است، شاید بخش ماشین سواری آن زیاد به چشم نیاید. در مجموع باید گفت که بازی Fastlane 3D : Street Fighter برای علاقه مندان به این سبک از بازی ها جذابیت دارد و شاید برای کسانی که به دنبال یک بازی ماشینی معمول هستند خیلی سرگرم کننده نباشد. گرافیک بازی ساده است اما جزئیات خوبی دارد و در کنار گیم پلی سرگرم کننده، ترکیب جالبی رقم زده است. بازی لاین پرسرعت، همچنین صداگذاری ها و موسیقی های متن مهیجی نیز دارد که تأثیرپذیری هیجان بازی را افزایش داده اند. سازنده بازی با ارائه یک ویدئوی تریلر معرفی، بخشی از گیم پلی این بازی را به نمایش درآورده است که شما نیز می توانید آن را از بخش مربوطه در اندروید مشاهده کنید و سپس در صورت تمایل آن را از دانلود باکس دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.0.14 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی ggpl.ssbk.jtfc را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل