Barbie Dreamhouse Adventures 14.0 - ماجراجویی خانه رویایی باربی


بازی اندروید, شبیه سازی, 12577 2021-01-26 20:32:24

Barbie Dreamhouse Adventures + Mod – بازی ماجراجویی های خانه رویایی باربی اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (فول-کامل) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Barbie Dreamhouse Adventures – ماجراجویی های خانه رویایی باربی عنوان یک بازی سبک شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Budge Studios برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی یاد شده پیش از این هم باز های موفقی برای گیمر ها ارائه کرده و کارنامه خوبی دارد که از میان آنها می توان به مجموعه Thomas & Friends اشاره کرد. بازی پیش رو هم یکی دیگر از بازی های خوش ساخت و موفق این استودیو بازی سازی است که برای اثبات آن تنها کافی است به مارکت اندروید سر بزنیم و ببینیم که این بازی بیش از 10.000.000 بار توسط گیمر ها از سراسر جهان دانلود شده است. بدون شک چنین استقبالی اتفاقی نیست و نشان از محبوبیت بالای این بازی در میان گیمر ها است. از لحاظ گیم پلی این بازی یک ماجراجویی تمام عیار است و خط داستانی آن شما را در نقش یک باربی قرار می دهد که با دوستان خود در خانه ای رؤیایی ماجراهای جالبی را تجربه خواهد کرد. ساختار بازی به صورت مرحله ای است و در هر مرحله از شما خواسته می شود ماموریت های مختلفی را به عنوان اهداف بازی انجام دهید. این ماموریت ها معمولاً در قالب فعالیت های روزانه در خانه، محیط کار، اجتماع،‌ و … هستند.

 

Barbie Dreamhouse Adventures

 

به عنوان مثال در بازی Barbie Dreamhouse Adventures می توانید با دوستان باربی ملاقات کنید، برای باربی حیوانات خانگی خریداری کنید، در مهمانی های دورهمی شرکت کنید، لباس های فشن خریداری کنید، با خریداری کاغذ دیواری های رنگارنگ و انواع و اقسام وسایل دکوری اتاق های خانه را تزئین کنید، با دیجی ها، ورزشکار ها، پزشک ها، نوازنده های موسیقی، معلم های رقص و بسیاری شخصیت های دوست داشتنی دیگر ملاقات کنید و تجربه ای خارق العاده از یک بازی شبیه سازی داشته باشید. از لحاظ بصری و طراحی گرافیکی این بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و تقریباً اتمسفر بازی Sims را القا می کند. در طراحی هنری کاراکتر ها و محیط بازی به جزئیات توجه ویژه ای شده است و ترکیب رنگ های شاد و افکت ها جذابیت های بازی را دو چندان کرده اند. از لحاظ صداگذاری این بازی بسیار خوب عمل کرده است و صدای کاراکتر ها و موسیقی های مختلف و صدا های محیطی بسیار واقع گرایانه هستند. از لحاظ محتوایی این بازی دارای ماموریت های بسیار زیاد سرگرم کننده و متنوعی است و عمق داستانی خوبی دارد. روی هم رفته Barbie Dreamhouse Adventures یکی از بهترین بازی های مارکت اندروید است که توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را به خود اختصاص دهد. به همین دلیل تیم اندروید قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی این بازی را به همراه نسخه مود شده اش و فایل دیتا و بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.budgestudios.googleplay.BarbieDreamhouse را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل