Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloon 1.0.15 - آقای کدو تنبل 2: دیوارهای کاولون


بازی اندروید, پازل و فکری, 754 2020-05-09 02:30:22

Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloon – آقای کدو تنبل 2: دیوارهای کاولون بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای پازل – ماجراجویی است که استودیوی بازیسازی Lilith Games خالق بازیهای معروف Isoland 1-3، Abi: A Robot’s Tale، Rise of Civilizations، Art of Conquest و Zombie Trigger آن را با قیمت 2.5 دلار در گوگل پلی عرضه کرده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم در اسرع وقت آن را حضورتان معرفی کنیم و با ارائه نسخه کامل اش شما دوستداران بازی های این سبک را به وجد بیاوریم. داستان کلی بازی در مورد آقای کدو تنبل و شهر قدیمی و البته دوست داشتنی کاولون می باشد! داستان کلی بازی را اینگونه از زبان توسعه دهنده اش ترجمه می کنیم: “هنگامی که سرانجام در سال 1993 تخریب شد، شهر كوئلون Walled شهر هنگ كنگ پرجمعیت ترین مکان در این سیاره بود ؛ پنجاه هزار نفر در منطقه ای به وسعت یک بلوک شهری زندگی و کار می کردند و روز خود را به شب می رساندند. شبکه ای از سیستم های حمل و نقل ، زمخت اما کارآمد ، گذرگاه ها و ساختمان های شهر را به هم وصل کرد! امروز تمام آنچه که باقی مانده است، نگاه های ناچیز به آن موجود شگفت انگیز اسیر شده در کلیپ های روزنامه های قدیمی، فیلم های خانگی و آلبوم های عکس است. اما این شهر هنوز در خاطرات ساکنان سابق خود زنده است و در تصور طرفداران سایبرپانک در سراسر جهان …!” شاید از داستان بازی که توسط توسعه دهنده اش بیان شده چیزی نفهمیدید! تمام صحبت های توسعه دهنده در مورد شهر کاولون است ؛ شهری که در استعمار بریتانیا بوده ؛ شهری عجیب با بافت های قدیمی که پر از راز و رمز است و شما در نقش شخصیت اصلی بازی می بایست یک ماجراجویی فوق العاده برای ترتیب دادن نظم به این شهر و رساندن آن ها به یک آرزوی بزرگ و عذاب اور است که در خلال بازی با آن آشنا خواهید شد.

 

Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloon - آقای کدو تنبل 2: دیوارهای کاولون

 

بازی Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloon با دارا بودن یک گرافیک رنگارنگ دوست داشتنی، صداگذاری فوق العاده و ساخت بی نظیرش بدون شک می تواند تجربه ای متفاوت از بازیهای سبک پازل را برای تان به ارمغان بیاورد. سبک کلی بازی همانند بازیهای کمپانی بیگ فیش گیمز به صورت اشاره و کلیک صورت می پذیرد و شما در نقش آقای کدو تنبل می بایست ده ها پازل و معمای مختلف را حل کنید و تمام تلاش تان را به کار بگیرید تا اهالی این شهر را به آروزهای شان برسانید. داستان های مخفی، هیولاهای وحشتناک، رازهای گم شده و حضور در روزهای قدیمی، داستان کم نظیر و … از جمله ویژگی های کلیدی بازی Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloon اندروید است که آمده است تجربه ای متفاوت از بازیهای سبک ماجراجویی، پازل، معمایی و اشاره و کلیک را برای تان به ارمغان بیاورد. اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای این سبک ها هستید به هیچ وجه آقای کدو تنبل 2 را از دست ندهید و همین الان با مراجعه به بخش اسکرین شات های بازی تصاویر و ویدئویی از گیم پلی اش را ببینید تا بیشتر ترغیب به دانلودش شوید و در نهایت بتوانید با یک کلیک نسخه خریداری شده و کامل آن را به همراه دیتا از سرورهای اندروید با سرعت فوق العاده و مصرف اینترنت نیم بها دانلود کنید و از داشتن یک بازی خاص لذت ببرید.

تغییرات نسخه ی V1.0.15 :

* تغییراتی برای این نسخه در گوگل پلی ذکر نشده است.

 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.lilithgames.mrpumpkin2.gp را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.