دانلود Secret Files 3 1.2.7 - بازی ماجرایی "پرونده های مخفی 3" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 637 2021-10-15 02:30:44

Secret Files 3 v1.2.7 – بازی ماجرایی و فوق العاده زیبای “پرونده های مخفی 3” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 3.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Secret Files 3 – پرونده های مخفی 3 نام یک بازی جالب و سرگرم کننده در سبک ماجرایی (Adventure) در قالب یک بازی با گیم پلی Point & Click می باشد که به وسیله استودیوی مطرح و خوش نام Animation Arts Creative GmbH کشور آلمان تولید و با قیمت 3.99 دلار در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته است. این بازی سومین قسمت رسمی از مجموعه بازی های Secret Files می باشد که بعد از Secret Files 1: Tunguska  و Secret Files 2: Puritas Cordis سومین قسمت اصلی از این فرانچایز است. البته این مجموعه، بازی های فرعی دیگری نیز مثل Secret Files Sam Peters دارد. مثل قسمت های قبلی، بازی پرونده های مخفی 3 نیز چندین سال پیش برای کامپیوترهای خانگی منتشر شده بود و بعد از چند سال، توسعه دهندگان آن تصمیم به بازسازی نسخه موبایلی آن کرده اند. جالب است بدانید که به ادعای سازندگان، حتی گرافیک کلی نسخه موبایلی بازی Secret Files 3 از نسخه اصلی که در سال 2012 منتشر شده بود نیز بیشتر است و گرافیک و جزئیات طراحی ها در این نسخه بازسازی و اصلاح شده اند و کاملاً HD می باشند. اندروید باری دیگر و با افتخار اعلام می کند که اولین سایت ایرانی منتشر کننده این بازی برای اندروید در سطح وب می باشد و شما عزیزان می توانید خیلی راحت و سریع این بازی را از سرورهای سایت دانلود کرده و ماجراجویی جذاب و دوست داشتنی این مجموعه را دنبال کنید. رخدادهای جدید، اتفاقات تازه و داستانی متفاوت در این قسمت پیگیری می شود و برای انجام این بازی اگرچه خیلی لازم نیست که قسمت های 1 و 2 را بازی کرده باشید، اما برای درک کامل محتوای داستانی و بیشتر از آن، آشنایی کامل با شخصیت های اصلی، شاید بهتر باشد ابتدا دو قسمت اول را تجربه کنید.

 

Secret Files 3

 

خط داستانی بازی Secret Files 3 دقیقاً بعد از آخرین اتفاقات قسمت دوم شروع می شود. طبق ماجرای داستان، شخصیت اصلی بازی یعنی Nina به همراه نامزدش Max در حال برنامه ریزی برای برگذاری مراسم ازدواج خودشان هستند. اما این ماجراها از همان ابتدا رنگ و بوی عجیبی به خود می گیرد. قبل از این مراسم، Max توسط پلیس آلمان در شهر برلین دستگیر می شود. Max به سختی یک پیغام مخفی و کدگذاری شده برای Nina می فرستد تا او را به گونه ای از اتفاقات مطلع سازد. در همین حین، Nina متوجه چیزی می شود که خیلی پیچیده تر از یک دستگیری ساده است! ماجرایی عجیب و اسرارآمیز که پای انسان های باستانی را به دنیای مدرن باز می کند. به همین خاطر، شما برای حل و فصل کردن این مسائل می بایست در تاریخ سفر کنید. بازی از همان ابتدا به این مسئله می پردازد و خوشبختانه وجود کات سین های انیمیشنی مختلف بعد از هر بخش، روند داستانی بازی را به خوبی نمایش می دهد. شما با سفر در زمان، پیدا کردن سرنخ ها، انجام پازل های مختلف و سفر به بیش از 80 مکان گوناگون، می بایست راز و رمزهای بازی را کشف کنید و یک بار دیگر به کسی تبدیل شوید که بشریت را از یک تهدید بزرگ نجات می دهد. برای کشف ماجراهای جالب و هیجان انگیز Secret Files 3 می بایست خودتان شخصاً این بازی را تجربه کنید و مرحله به مرحله بازی را پشت سر بگذارید. سبک کلی بازی به شکل عناوین تلفیقی Hidden Objects و Point and Click می باشد اما بر خلاف اکثر بازی ها مشابه، گرافیک و طراحی های بازی به صورت انیمیشنی هستند. بازی Secret Files 3 با داستانی جذاب و خاص، می تواند علاقه مندان به بازی های ماجراجویانه را حسابی سرگرم کند. اگر یکی از این دسته بازیکنان هستید، تردید نداشته باشید و همین حالا این عنوان جنجالی را از اندروید دانلود و روی دیوایس اندرویدی تان نصب کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.animationarts.secretfiles3 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل