Morphite Premium 1.6 - نسخه پرمیوم بازی اکشن جذاب "مورفیت" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 972 2020-04-20 02:30:34

Morphite Premium v1.6 – نسخه پرمیوم بازی اکشن و جالب “مورفیت” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 7.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Morphite Premium – مورفیت: نسخه پرمیوم نامی از یک بازی بسیار جالب و سرگرم کننده در سبک اکشن-ماجرایی می باشد که ابتدا در قالب یک نسخه رایگان در گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید نشر پیدا کرد و سپس نسخه ای پرمیوم و کامل از آن با قیمت نسبتاً زیاد 7.99 دلار نیز در گوگل پلی منتشر شد تا بازیکنانی که مایل به تجربه نسخه رایگان به شکل کامل و بدون محدودیت هستند، بتوانند این نسخه را خریداری و تجربه کنند. البته شایان ذکر است که تفاوت های این دو نسخه بیشتر از یک محدودیت ساده است. بازی Morphite Premium ساختاری بهتر، گرافیکی بهینه تر، مراحل بیشتر و گیم پلی بهینه سازی شده تری نسبت به نسخه رایگان دارد. حتی بخش داستانی بازی نیز در این نسخه کمی تکامل یافته تر می باشد که البته سازنده بازی تمایلی به انتشار کامل داستان و لو دادن آن نداشته است. این بازی توسط شرکت بازی سازی معروف Crescent Moon Games که پیش تر بازی هایی مثل Mines of Mars ، Gears ، AXE.IO ، Runic Rampage ، Legend of the Skyfish ، Subdivision Infinity ، Ravensword: Shadowlands ، Daggerhood ، Path to Mnemosyne ، Aralon: Forge and Flame و یا Candies ‘n Curses را ساخته بود طراحی شده است. مثل همیشه، اندروید به محض انتشار این بازی و با فاصله زمانی چند ساعت، برای اولین بار در ایران نسخه خریداری شده و کامل مورفیت پرمیوم را بعد از بررسی های لازم جهت دانلود فراهم آورده است تا شما عزیزان بتوانید جزو اولین ایرانی هایی باشید که این بازی جنجالی و متفاوت را تجربه می کند!

 

Morphite Premium

 

Morphite Premium ماجرایی جالب و خیالی از یک انسان را بازگو می کند که با سفر به یک سیاره عجیب و دوردست، دنیایی خاص، متفاوت و بسیار جالب را پیدا می کند. شما در نقش شخصیت اصلی بازی که زنی جوان به نام Myrah Kale می باشد هستید. داستان بازی به آینده مربوط است. زمانی که انسان ها به سیارات دیگر سفر کرده اند و کلونی های بشر در سرتاسر کهکشان دیده می شود. اما هنوز ناشناخته های زیادی در این کهشکان بزرگ وجود دارد. Myrah Kale سوار بر سفینه فضایی خود در حال گشت و گذار در بین سیارات بود تا بتواند منابع مورد نیاز خود و کلونی اش را پیدا کند. اما خیلی زود او پا به سیاره ای ناشناخته می گذارد و این گشت و گذار معمولی حالا به مهیج ترین سفر ماجرایی میرا تبدیل خواهد شد! او وقتی به این سیاره می رسد با چیزهای عجیب و اسرارآمیز زیادی رو به رو می شود. او حتی می تواند از طریق یک پورتال خاص، گذشته خود را نیز ببیند. اما این گذشته برای اینکه به صورت کامل نمایش داده شود نیاز به ماده ای به نام مورفیت دارد. حالا Myrah Kale قصد دارد تا با سفر به سیاره های دیگر، این ماده ناشناخته را پیدا کند و گذشته خود و خانواده اش را کشف کند! در بازی Morphite Premium شما باید به شخصیت اصلی بازی کمک کنید که در این ماجراجویی های جالب و البته مخاطره آمیز موفق باشد. بازی به صورت اول شخص می باشد و تمامی طراحی ها به صورت سه بعدی هستند. اما برای طراحی های گرافیکی بازی، از سیستم طراحی های Hexagon بهره برده شده است که باعث شده این بازی بسیار بهینه باشد. اگر از دوست داران بازی های ماجرایی و آینده نگرانه هستید، بازی Morphite Premium را از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه رسمی و خریداری شده اش را از سرورهای اندروید دریافت کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.crescentmoongames.morphitepremium را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.