BETA PUBG MOBILE 1.4.0 - نسخه آزمایشی بازی پابجی موبایل اندروید


بازی اندروید, اکشن, 2018 2021-04-12 04:15:19

معرفی و عرضه نسخه بتای بازی پابجی موبایل برای اولین بار در ایران!:)

BETA PUBG MOBILE v1.4.0 – بازی اکشن گرافیکی و بی نظیر “پابجی موبایل بتا” برای اندروید
نسخه آزمایشی بازی PUBG Mobile با ویژگی ها و امکانات جدید
تست شده با اجرای آنلاین

BETA PUBG MOBILE – نسخه آزمایشی پابجی نام یکی دیگر از نسخه بازی های PUBG از کمپانی سنگاپوری Tencent Games می باشد که مثل دیگر نسخه ها به صورت رایگان توسعه داده شده است. اندروید، به محض انتشار این بازی در گوگل پلی آن را تهیه، بررسی و به منظور دانلود رایگان عرضه کرده است و آن را برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی معرفی می کند. بعد از نسخه اصلی PUBG و PUBG Lite ، استودیوی Tencent Games یک نسخه دیگر از همین بازی را برای سیستم عامل اندروید نیز منتشر کرد. این نسخه با عنوان BETA PUBG MOBILE عرضه شده است و در حقیقت نسخه آزمایشی قبل از عرضه آپدیت برای نسخه اصلی می باشد و به نوعی این بازی مخصوص توسعه دهندگان می باشد. در BETA PUBG MOBILE همان روند اصلی بازی اورجینال دیده می شود و این بازی را نباید یک نسخه فرعی یا یک نسخه کم حجم تر و متفاوت تر مثل نسخه پابجی لایت دانست. این بازی در واقع یک بستر جدید برای سازندگان است تا امکانات جدید، مدها و فصل های جدید بازی خود را در قالب یک عنوان جداگانه و مستقل در دسترس بازیکنان به خصوص بازیکنان حرفه ای، توسعه دهندگان و دیباگرها (متخصصانی که می توانند باگ ها و مشکلات بازی ها را پیدا کرده، گزارش دهند یا راه حل برطرف سازی آن را برای سازنده اصلی ارسال کنند) قرار می گیرد. اما مسلماً فقط این توسعه دهندگان و بازیکنان حرفه ای نیستند که به سراغ این نسخه می روند و بازیکنان معمولی و حتی بازیکنان کم تجربه و کاملاً آماتور بسیار زیادی نیز برای دانلود این بازی اقدام کرده اند چرا که BETA PUBG MOBILE به صورت عمومی در دسترس همه قرار دارد و این مسئله یعنی برخلاف خیلی از اپلیکیشن ها و بازی های دیگر، محدودیتی برای بازیکنان مختلف جهت دانلود این نسخه اعمال نمی کند.

 

BETA PUBG MOBILE

 

در بازی BETA PUBG MOBILE قرار است بخش های جدید، فصل های تازه و امکاناتی که نیاز به بررسی دارند معرفی و منتشر شوند. اگر پیش از این پابجی موبایل را تجربه کرده باشید، با اولین برخورد در بازی BETA PUBG MOBILE متوجه تغییرات جالب و زیاد آن می شوید. این تغییرات شامل موارد مختلفی در بخش های گوناگون بازی می شود که احتمالاً اضافه شدن یک مد جدید و حرفه ای برای رقابت با آپدیت بزرگ Call of Duty: Mobile عرضه شده است که بخشی به نام Arcade Mode – War است. این مد یک بخش جدید و مجزا است که برخلاف کلیت بازی های سبک بتل رویال، بیشتر ماهیتی تیمی و گروهی دارد. از دیگر تغییرات قابل توجه بازی BETA PUBG MOBILE اضافه شدن سلاح ها، آیتم های جدید، نقشه های جدید و لوکیشن های جدید می باشد. با این حال نمی توان گفت که BETA PUBG MOBILE یک بازی کاملاً متفاوت و مستقل است؛ چرا که گیم پلی، گرافیک و زبان طراحی های بازی همان نسخه اصلی می باشد. در این بازی باید در کنار ده ها بازیکن دیگر، به صورت آنلاین بازی کنید و برای بقاء خودتان تلاش کنید. کار شما ساده نخواهد بود و چالش های بسیاری در این بازی در انتظار شماست که پیدا کردن منابع، محافظت از خود، تعقیب و کشتار دشمنان و تلاش برای فرار از شرایط سخت بخشی از این چالش ها می باشد. BETA PUBG MOBILE به خاطر گرافیک بالا و طراحی های کنسول مانند خود، درست مثل نسخه اصلی، یکی از پرطرفدارترین بازی های موبایلی تاریخ می باشد. جالب است بدانید که این بازی تنها در چند روز توانست بیشتر از 1 میلیون بار فقط در گوگل پلی دانلود داشته باشد! این رقم به نوبه خود یک رکورد جدید می باشد که در کمتر بازی های موبایلی پیشین شاهد آن بوده ایم. اندروید مفتخرانه اعلام می کند که به عنوان اولین وب سایت ایرانی اقدام به معرفی و انتشار این بازی برای شما عزیزان می کند. همین حالا می توانید این بازی را به صورت تست شده از سرورهای سایت دریافت کنید.

نکته:

1 – این بازی صرفاً برای بازیکنان حرفه ای و توسعه دهندگان عرضه شده است و هدف از انتشار آن، معرفی بخش ها، آیتم ها و قابلیت های جدید در بازی قبل از انتشار آن ها در نسخه نهایی است. به همین خاطر این بازی یک عنوان کاملاً آزمایشی به حساب می آید و اجرا نشدن، اختلال داشتن یا دارا بودن باگ های مختلف در آن کاملاً محتمل می باشد. در نتیجه توصیه می کنیم اگر یک گیمر معمولی هستید و می خواهید این بازی را تجربه کنید، نسخه اصلی را از این لینک دانلود و نصب کنید.
2 – بازی برای اجرا به کد نیاز دارد که باید از داخل نسخه گلوبال و بخش رویدادها این کد را دریافت و وارد کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل