دانلود Endless Nightmare 1.1.1 - بازی ترسناک "کابوس بی پایان" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 996 2021-04-29 23:45:35

Endless Nightmare v1.1.1 – بازی ماجرایی بسیار ترسناک “کابوس بی پایان” برای اندروید
یک عنوان داستانی و به شدت دلهره آور در سبک آرکید با گرافیک مثال زدنی
تست شده با اجرای آفلاین

Endless Nightmare – کابوس بی پایان که نام کامل آن Endless Nightmare: 3D Creepy & Scary Horror Game می باشد، یک بازی فوق العاده زیبا و خوش ساخت در ژانر وحشت است که با یک خط داستانی زیبا و درام طراحی شده است. این بازی از دسته عناوین آرکید است اما برخلاف اغلب بازی های آرکید معمولی، یک بازی کاملاً ترسناک و دلهره آور می باشد. سازنده این بازی استودیوی هنگ کنگی 707 INTERACTIVE سازنده بازی هایی همچون Archery Elite و Soccer Mania می باشد. اندروید مفتخر است که اعلام کند اولین وب سایت ایرانی منتشرکننده این بازی در سطح اینترنت می باشد و شما می توانید همینک آن را به صورت تست شده و کامل از اندروید دانلود نمایید. Endless Nightmare ماجرایی رمزآلود، غم انگیز و البته بسیار ترسناک و پیچیده را بازگو می کند. در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی که مردی به نام James می باشد هستید. جیمز یک افسر پلیس است. او یک همسر مهربان و یک پدر دلسوز است که درست در روز تولد دخترش Aimee، وقتی به خانه باز می گردد با صحنه ای دلخراش و باورنکردنی رو به رو می شود! همسر و دختر جیمز به طرز وحشتناکی به قتل رسیده اند و تمام خانه خون آلود می باشد! جیمز که شوکه شده و این اتفاق باورش نمی شود، سراسیمه شروع به گشتن خانه برای پیدا کردن قاتل یا سرنخ می کند اما او کم کم متوجه می شود که اوضاع خیلی پیچیده تر از یک قتل ساده است! حقایق ترسناکی که در ادامه توسط جیمز کشف می شوند، منجر به ایجاد کابوس هایی بی پایان برای او خواهند شد…!

 

Endless Nightmare

 

در بازی Endless Nightmare شما باید در نقش جیمز سعی کنید از این اتفاق بسیار تلخ عبور کرده و با تمرکز روی شرایط، سعی کنید مسبب این قتل را پیدا کنید و او را به سزای اعمالش برسانید. اما خیلی زود متوجه می شوید که این مسائل و اتفاقات ترسناک تری که خواهید دید، نه به وسیله یک انسان، بلکه توسط یک نیروی اهریمنی و شیطانی رخ داده است. حالا این روح شیطانی که متوجه حضور شما شده، برای شکار کردن شما نقطه به نقطه این خانه را جستجو می کند. جیمز بعضی اوقات به ناگهان متوجه حضور این روح در خانه می شود اما اینکه تمام این اتفاقات تأثیر منفی حادثه پیش آمده است و جیمز در حال دیدن کابوسی بی پایان است مشخص نیست. شاید هم همه این اتفاقات در حال رخ دادن در دنیای واقعی هستند و موجودی ترسناک و شیطانی به خانه جیمز رخنه کرده است! هرچیزی که هست، شما باید سعی کنید از دست آن فرار کنید. کنترل شخصیت اصلی بازی درست از جایی رخ می دهد که جیمز یک بار دیگر از یک کابوس ترسناک بیدار می شود. از همین لحظه شما باید کنترل او را به عهده بگیرید و با پیدا کردن سرنخ ها و حل کردن پازل ها، راهی برای کشف حقایق پیدا کنید و سپس، برای نجات دادن جان خودتان، این محل نفرین شده را ترک کنید. اما آیا این روح به شما اجازه خواهد داد؟! در طول بازی که به شکل اول شخص دنبال می شود، شما می توانید با کمک کنترلرهای مجازی به اطراف حرکت کنید و دور و برتان را به صورت 360 درجه مشاهده کنید. روح خبیث و ترسناک بازی که در قالب یک دختر جوان چاقو به دست شما را تعقیب می کند، به محض دیدن شما به سمتتان حمله ور می شود. شما دو راه برای جان سالم به در بردن دارید. راه اول قایم شدن زیر تخت یا داخل کمد می باشد و راه دوم، پیدا کردن سلاح های مختلف برای حمله به این روح! البته این دو کار موقتی هستند و هیچ راهی برای نابود کردن این روح وجود ندارد چرا که حتی در صورتی که به او حمله کنید و او به زمین بی افتد، پس از مدتی زنده شده و مجدداً به دنبال شما خواهد آمد. ویژگی بارز بازی Endless Nightmare گرافیک بی نظیر و کاملاً سه بعدی آن می باشد که با توجه به حجم نه چندان زیاد بازی بسیار تحسین برانگیز است. این بازی فوق العاده زیبا همینک به صورت تست شده و رایگان از اندروید قابل دانلود می باشد.

نکات تکمیلی :

  1. این بازی هنوز در مرحله آزمایشی (Early Access) است و ممکن است روی همه دستگاه ها پایداری لازم را نداشته باشد.
  2. این بازی دارای صحنه های ترسناک، خشونت آمیز و دلهره آور است و انجام آن برای افراد زیر 16 سال و افرادی که مشکلات قلبی دارند یا با صحنه های وحشتناک و جامپ اسکر رابطه خوبی ندارند به هیچ وجه توصیه نمی شود.
  3. برای درک حس و حال واقعی بازی توصیه می کنیم از یک هدفون باکیفیت استفاده کنید و از صداگذاری های سه بعدی لذت ببرید!
  4. در حال حاضر برای این بازی نسخه مود شده یا کرک شده ای وجود ندارد و برخی از بخش های بازی مثل DLC آن در حال حاضر در دسترس نیستند.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل