Disney Sorcerer's Arena 26.1 - بازی استراتژی «میدان نبرد جادوگران» اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 1198 2023-08-03 20:30:14

Disney Sorcerer’s Arena v26.1 – بازی استراتژیکی و رقابتی “میدان نبرد جادوگران دیزنی” برای اندروید
یک بازی جالب و مهیج با همکاری دو کمپانی بزرگ GLU و Disney
تست شده با اجرای آنلاین

Disney Sorcerer’s Arena – میدان نبرد جادوگران دیزنی یک بازی جالب و سرگرم کننده دیگر از دنیای دیزنی با شخصیت ها و قهرمانان محبوبش می باشد که بعد از انتشار بازی هایی همچون Disney Heroes: Battle Mode در راستای نفوذ بیشتر در دنیای بازی های موبایلی ساخته و پرداخته شد. مار در اندروید تصمیم گرفتیم تا به محض انتشار این بازی در گوگل پلی، آن را بعد از اینکه به درستی تست و بررسی کردیم خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. اندروید اولین وب سایت ایرانی منتشر کننده این بازی در سطح وب می باشد. این بازی در سبک استراتژی با گیم پلی Turn-Based RPG یا نقش آفرینی نوبتی می باشد که اخیراً کمپانی های زیادی به سمت ساخت بازی در این سبک سوق داده شده اند. این سبک که اگرچه سبک خیلی جدیدی نیست، اما طی سال های اخیر رشد چشم گیری داشته و به نوعی هر کمپانی بزرگ و معتبری حداقل یک عنوان در این زمینه ساخته است. حتی این نوع از بازی ها آنقدر بزرگ شده اند که به نوعی سبک جدیدتری با عنوان Auto Chess نیز به عنوان زیرمجموعه آن ایجاد شده است. بازی های سبک Turn-Based در حقیقت ترکیبی از عناوین استراتژیکی، نقش آفرینی و کارتی هستند که در قالب یک بازی به شکل نوبتی طراحی می شوند. کمپانی دیزنی هم برای اینکه از رقبای بزرگ خود عقب نماند، با همکاری استودیوهای معتبر بازی سازی به ساخت بازی در این سبک روی آورده است. این بار این کمپانی به سراغ یکی از قدیمی ترین و حرفه ای ترین استودیوهای بازی سازی در زمینه بازی های موبایلی یعنی کمپانی GLU رفته است و با همکاری این استودیو، یک بازی جدید از شخصیت ها و قهرمانان انیمیشن ها، کارتون ها و فیلم های سینمایی دیزنی ساخته است.

 

Disney Sorcerer's Arena

 

بازی Disney Sorcerer’s Arena بازی جالبی است که در آن اکثر شخصیت های محبوب انیمیشن های دیزنی از جمله سالیوان در کارخانه هیولاها، میکی ماوس، علاءالدین و بسیاری دیگر حضور دارند. هر شخصیت ویژگی مخصوصی دارد و همه این قهرمانان در این دنیای رقابتی، برای یک چیز تلاش می کنند و آن هم تبدیل شدن به استاد جادوگران (Master Sorcerer) می باشد! شما انتخاب شده اید تا در رقابت هایی بزرگ شرکت کنید و با ساخت و مدیریت تیم انحصاری خود، به رقابت با دیگران بروید و برای تبدیل شدن به جادوگر برتر این رقابت ها تلاش کنید. ده ها شخصیت مختلف با ویژگی های کاملاً منحصر به فرد در این بازی طراحی شده اند و این یعنی هر شخصیت نقاط مثبت و ضعف مخصوص به خود را دارد. بنابراین این شما هستید که می بایست با مدیریت صحیح آن ها، یک تیم حرفه ای و همه فن حریف بسازید! درست مثل همه بازی های سبک Turn-based در بازی Disney Sorcerer’s Arena نیز شما در مقابل یک گروه از رقیب قرار می گیرید و باید به صورت نوبتی علیه دشمنان یک حمله ترتیب دهید. انتخاب اینکه با کدام قهرمان چه نوع حمله ای انجام دهید با شماست و این انتخاب ها در قالب کارت هایی که در قسمت پایین صفحه دسته بندی شده اند قابل انجام هستند. در بخش مدیریتی بازی، شما می توانید شخصیت ها و قهرمانان خود را تا چندین مرحله ارتقاء دهید و آن ها را نیرومندتر و حرفه ای تر کنید! گرافیک بازی کاملاً کارتونی و بسیار فانتزی طراحی شده است که برای هر سلیقه ای جالب می باشد. گیم پلی روان و سرگرم کننده و البته چالش برانگیز و رقابتی این عنوان می تواند مدت ها شما را سرگرم کند. این بازی زیبا ظرف مدت چند ماه از مرز بیش از 10 میلیون دانلود عبور کرد و هم اکنون امتیاز 4.0 از 5.0 را به خود اختصاص داده است. در ادامه می توانید آخرین نسخه رسمی و تست شده این بازی را به صورت رایگان از اندروید دانلود کنید و برای تبدیل شدن به بزرگترین استاد جادوگران تلاش کنید!

نکات تکمیلی :

  1. بازی Disney Sorcerer’s Arena بدون دیتای جانبی عرضه شده است و بازیکنان می بایست دیتای اصلی را که نزدیک به 110 مگابایت حجم دارد در اولین اجرا از داخل بازی دانلود کنند. به جز این دیتای اصلی، برای بارگزاری مراحل و بخش های دیگر نیز اطلاعاتی از داخل بازی دریافت خواهد شد.
  2. بازی کاملاً آنلاین بوده و هیچ نسخه مود شده ای برای آن عرضه نشده است. لطفاً از پرسیدن این سؤال در بخش نظرات خودداری کنید.
  3. سرورهای بازی برای کاربران ایرانی در دسترس نیست. بنابراین قبل از اجرا، می بایست با کمک یک وی پــی ان ابتدا آی پی خود را تغییر دهید.