دانلود GT: Speed Club 1.14.41 - بازی مسابقه ای باشگاه سرعت اندروید!


بازی اندروید, مسابقه ای, 1765 2022-08-10 01:45:11

توجه : این بازی ایرانی است و نسخه مود آن در راستای حمایت اندروید از برنامه نویس های ایرانی حذف شده است و مود بازی عرضه نخواهد شد.

GT: Speed Club – Drag Racing v1.14.41 – بازی مسابقه ای “باشگاه سرعت” برای اندروید
یک عنوان ریسینگ هیجان انگیز و محبوب برای اندروید
تست شده با اجرای آفلاین

GT: Speed Club – Drag Racing – باشگاه سرعت: مسابقات درگ نام یک بازی خوش ساخت و گرافیکی در سبک بازی های مسابقه ای (Racing) از نوع مسابقات درگ (Drag) می باشد که به صورت رایگان توسط استودیوی TOD Studio تولید و برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است. آخرین نسخه رسمی این بازی بعد از بررسی توسط اندروید تهیه و برای اولین بار در ایران خدمت شما دوستان معرفی می شود. این بازی با نام کوتاه GT: Speed Club شناخته می شود اما نام کامل آن GT: Speed Club – Drag Racing / CSR Race Car Game می باشد و همانطور که از این نام پیداست، این بازی در سبک مسابقات CSR و Drag تولید و طراحی شده است. همانطور که می دانید در سبک مسابقات Drag که البته در دنیای واقعی بسیار سخت و حرفه ای هستند، شما می بایست در رقابت هایی که غالباً به شکل دو نفره انجام می شود، با یک حریف دیگر مسابقه دهید. در این مسابقات مهارت رانندگان در تعویض دنده به موقع به چالش کشیده می شود. معمولاً در مسابقات واقعی درگ با ایجاد تغییراتی در جعبه دنده، ماشین ها را برای این نوع مسابقات آماده می کنند. GT CL Drag Racing CSR Car Game یک شبیه ساز جالب از این نوع مسابقات است که طراحی خیلی خوبی دارد. این بازی با الگوبرداری از عناوین معروف و مطرحی همچون Perfect Shift , CSR Racing , Racing Rivals و یا Nitro Nation Racing ساخته و تولید شده است. اولین، مهم ترین و تنها نکته اصلی مسابقات Drag تعویض به موقع دنده می باشد. اگر خیلی زود این کار را کنید سرعت و شتاب ماشین کاهش پیدا می کند و اگر دیر این کار را کنید، به موتور فشار زیادی وارد شده و ممکن است از کار بی افتد. برای اینکه زمان صحیح تعویض دنده را پیدا کرده و به اصطلاح یک شیفت بی نقص داشته باشید، باید دور موتور را در هر بار تعویض دنده بررسی کنید. این مسئله در خودروهای مختلف متفاوت است و می توان گفت که این مورد به نوعی نیاز به وقت گذاشتن دارد.

 

GT-Speed-Club

 

در بازی GT: Speed Club – Drag Racing سعی شده تا فرآیندهای یک مسابقه واقعی سبک درگ شبیه سازی شود. این تلاش ها نه فقط در بخش گرافیکی بازی، بلکه در بخش گیم پلی و داینامیک بودن آن نیز رعایت شده است. در بازی GT: Speed Club – Drag Racing می توانید با شرکت در مسابقات و کسب پیروزی در آن ها به کسب رتبه بهتر و کسب پول بپردازید. سپس قادر هستید تا از بخش فروشگاه بازی از بین بیش از 65 نوع ماشین اسپرت، ماشین های بهتری خریداری کرده و یا به ارتقاء ماشین های خود بپردازید. بخش ارتقاء و شخصی سازی ها در این بازی بسیار عالی طراحی شده اند. برای مثال شما قادر هستید تا خودروی خود را تیون کنید، آن را سفارشی سازی کرده و با رنگ ها و طرح های مختلف تزئین کنید و یا با کمک آیتم های متفاوت اقدام به ارتقاء قسمت های فنی ماشین کنید تا عملکرد آن در مسابقات بهبود پیدا کند. این بازی بخش مرحله ای جالبی دارد که برخلاف اکثر بازی های مشابه، یک داستان کلی نیز دارد و در آن شما باید با شخصیت اصلی بازی به سراغ رقابت با شخصیت های دیگری رفته و یکی پس از دیگری آن ها را شکست دهید. با اینکه طراحی های این بازی همگی HD و گرافیک آن جزئیات زیادی دارد، اما سازنده بازی مدعی شده که GT: Speed Club – Drag Racing با بهینه سازی های مدرنی همراه است که می توان آن را حتی روی دستگاه های ضعیف تر نیز تجربه کرد. در مجموع باید گفت که این بازی با توجه به حجم کلی و محتوای مناسبی که دارد، انتخاب خیلی خوبی برای علاقه مندان به سبک بازی های Drag می باشد. در ادامه می توانید آخرین نسخه فعلی این بازی را از اندروید دریافت کنید. با ثبت بیش از 1 میلیون دانلود در گوگل پلی، بازی GT: Speed Club – Drag Racing تا به امروز توانسته موفق به کسب امتیاز 4.5 از 5.0 شود.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل