Disney Frozen Adventures 28.0.1 - بازی ماجراجویی های فروزن + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 2512 2022-08-30 01:30:13

Disney Frozen Adventures v28.0.1 + Mod – بازی مدیریتی و پازلی جذاب “ماجراجویی های فروزن” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (جان، برف و سکه بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Disney Frozen Adventures – ماجراجویی های دیزنی فروزن نام یکی دیگر از بازی های عرضه شده از مجموعه انیمیشن های Frozen محصول کمپانی Disney می باشد که به مناسبت اکران دومین قسمت از این سری فیلم ها تولید و منتشر شد. کمپانی معتبر و مطرح Jam City سازنده بازی هایی مثل Wild Things: Animal Adventure ، Harry Potter: Hogwarts Mystery ، Vineyard Valley ، Snoopy Pop ، Solitaire Showtime ، Kitty City و یا Cookie Jam Blast مسئولیت ساخت این بازی را برعهده گرفته است. شرکت بازی سازی Jam City مستقیماً با کمپانی Disney در ساخت و انتشار این بازی همکاری و مشارکت داشته است. بازی Disney Frozen Adventures: Customize the Kingdom جزو بازی های منتخب گوگل پلی (Editor’s Choice) می باشد و سبک اصلی آن پازلی-ماجرایی است. در این عنوان شما به دنیای محبوب انیمیشن های Frozen سفر خواهید کرد و شخصیت های دوست داشتنی آن مثل Anna , Elsa و Olaf را همراهی می کنید. این بازی مثل خیلی از عناوین مشابه دیگر در دو بخش کلی دنبال می شود. بخش اول بخش پازلی بازی است که در آن باید صدها مرحله پازلی از نوع جورچین و Match 3 را انجام دهید. در این بخش هدف اصلی شما حل کردن پازل های جورچین و کنار هم قرار دادن آیتم های مشابه و یک رنگ است. این آیتم ها در این بازی به شکل الماس، یاقوت و کریستال های رنگی می باشند و شما می بایست حداقل سه مورد مشابه از آن ها را به صورت عمودی یا افقی کنار هم قرار دهید.

 

Disney Frozen Adventures: Customize the Kingdom

 

تمرکز سازندگان در بازی Disney Frozen Adventures: Customize the Kingdom تلاش برای ارائه یک گیم پلی سرگرم کننده و غنی در بخش پازل ها بوده است. اگر بتوانید بیشتر از 3 آیتم شبیه به هم را در کنار هم قرار دهید می توانید از امتیازهای ویژه که جوایز خاصی نیز به همراه دارند استفاده کنید. این جوایز نیروهایی خاص برای انجام پازل ها و حل کردن تعداد بیشتری از آیتم ها به کار برده می شوند. در هر مرحله از این بازی، شما می بایست تعداد مشخصی از الماس ها را کنار هم قرار دهید تا از صفحه پازل حذف شده و به لیست شما افزوده شوند. مراحل بازی تا جایی که همه الماس های مورد نیاز را به دست بیاورید ادامه خواهد داشت. با انجام هر مرحله از این بخش پازلی یک دانه برف (Snowflake) دریافت می کنید. در بخش دوم بازی Disney Frozen Adventures: Customize the Kingdom که یک بخش مدیریتی است، شما باید پادشاهی زیبا و افسانه ای این سرزمین را مدیریت کنید. برای خرید آیتم های گوناگون شما به همان دانه برف هایی که از بخش پازلی به دست آورده اید نیاز خواهید داشت. در این قسمت قادر هستید تا انواع و اقسام لوازم را برای این پادشاهی خریداری کرده و با طراحی دکوراسیون، این منطقه را به یک پادشاهی زیبا و مجلل تبدیل کنید! این بازی بیشتر از 5 میلیون بار در گوگل پلی دانلود داشته است و همچنین امتیاز به دست آمده توسط آن امتیاز 4.0 از 5.0 است. بعد از دیدن ویدئوی تریلر بازی و یا تصاویر اسکرین شات آن، می توانید خیلی راحت این عنوان را به صورت تست شده از اندروید دریافت کنید.

توجه : فایل فشرده مود شامل دو فایل نصبی با انضای یکسان است ؛ فایل نصبی اصلی موجود را نصب و مراحل آموزشی بازی را پشت سر بگذارید و بدون حذف آن، نسخه مود موجود را روی آن نصب کنید.