Z.O.N.A Shadow of Lemansk 3.02 - بازی اکشن ترسناک اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 677 2020-04-08 02:45:12

Z.O.N.A Shadow of Lemansk v3.02 + Mod – بازی اکشن و بسیار گرافیکی “زونا: سایه لمانسک” برای اندروید + دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (حالت GOD MOD) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Z.O.N.A Shadow of Lemansk – زونا: سایه لمانسک نام یک فرانچایز فوق العاده مهیج از استودیوی مطرح و خوش نام AGaming+ کشور اوکراین می باشد که به ساخت و انتشار بازی های ژانر ترسناک شهرت دارد. این استودیو تا کنون با عرضه ده ها بازی در این سبک، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده و در این ژانر به یکی از معتبرترین توسعه دهنده ها تبدیل شده است. ما قبلاً در اندروید بازی های زیادی از این استودیو را برای شما عزیزان معرفی کرده بودیم که برخی از مهم ترین آن ها عبارت اند از The Descent ، Slender Man Dark Forest ، Paranormal Territory ، Reporter ، The Sun: Origin و سری بازی های پرمخاطب Mental Hospital که همگی آن ها به صورت کامل در اندروید عرضه و معرفی شده اند. اما یکی از محبوب ترین و جذاب ترین مجموعه بازی های استودیوی AGaming+ مجموعه ای با نام Z.O.N.A است که شامل دو بازی اصلی می باشد. اولین قسمت از این بازی با نام Z.O.N.A Project X تولید و عرضه شد که آن را نیز خدمت شما عزیزان در اندروید معرفی و منتشر کرده بودیم. حالا در این مطلب تصمیم داریم تا یک بار دیگر و به درخواست شما عزیزان، یک بازی دیگر از این مجموعه را برای شما دوستان معرفی و آخرین نسخه خریداری شده و تست شده اش را برای دانلود فراهم سازی کنیم. این بازی Z.O.N.A Shadow of Lemansk Post-apocalyptic shooter نام دارد و ماجرایی شبیه به قسمت اول را روایت می کند. این بازی، کاملاً از روی سری بازی های معروف Metro به ویژه Metro 2033 الگوبرداری شده است و ماجرا و خط داستانی آن دقیقاً از روی بازی مترو تقلید شده است و اگر پیش از این این مجموعه بازی را تجربه کرده باشید، به سرعت متوجه این الگوبرداری یا شاید بهتر باشد بگوئیم کپی برداری خواهید شد. بازی Z.O.N.A Shadow of Lemansk با اینکه از نظر ظاهری و باطنی دقیقاً از یک بازی دیگر تقلید کرده، اما این بدین معنی نیست که بخواهیم طراحی های شگفت انگیز این بازی را کتمان کنیم! Z.O.N.A Shadow of Lemansk حقیقتاً از سطح یک بازی موبایلی بسیار بالاتر است و دقیقاً تجربه ای مثل بازی های کنسولی را برای شما فراهم می کند. این بازی به وسیله موتور بازی سازی Unity Engine ساخته شده و در ساخت آن از برترین متدهای بازی سازی استفاده شده است. امکان اجرای روان به صورت 60 فریم بر ثانیه (البته در صورتی که این قابلیت را در بخش تنظیمات فعال کنید) دقیقاً حس و حال یک بازی کامپیوتری و گرافیکی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

Z.O.N.A Shadow of Lemansk

 

داستان بازی Z.O.N.A Shadow of Lemansk به یک فاجعه انسانی مربوط می شود. فاجعه ای که در سال 2014 رخ می دهد و به دنبال آن، کل کره زمین به خاطر پخش شدن مواد رادیو اکتیو به مرز نابودی نزدیک شده و تقریباً تمام جمعیت انسان ها تحت تأثیر این فاجعه از بین می روند و یا با ساخت پناهگاه های مختلف، زندگی سختی را دنبال می کنند. این شرایط مرگبار بدون اینکه بهبود خاصی در آن حاصل شود ادامه پیدا می کند تا اینکه 20 سال از آن فاجعه می گذرد. شما در نقش یک سرباز در منطقه ای نزدیک به چرنوبیل هستید. به جز مواد رادیواکتیو که بعد از 20 سال هم هنوز در سطح کره زمین وجود دارند، تهدیدات و چالش های بسیار ترسناک تری وجود دارند. یکی از این چالش ها کاهش دمای هوا به مقدار غیر قابل تصوری می باشد و عملاً کره زمین به یک دنیای پسا آینده ای تبدیل شده است! این مسئله باعث شده تا انسان ها در زیر زمین یک کلونی بسازند و شما در نقش یکی از سربازانی هستید که از این کلونی محافظت می کند. اما چیزی در این دنیای وحشتناک وجود دارد که حتی کار را از پیش سخت تر می کند و آن هم موجوداتی ترسناک و جهش یافته هستند که حالا راه خود را به اعماق زمین و پایگاه های زیرزمینی شما پیدا کرده اند. آن ها تهدیداتی بزرگ برای شما و مردم بی گناهی که در این پناهگاه ها زندگی می کنند می باشند. شرایط بسیار سخت و طاقت فرسا است. هوای بسیار سرد، کمبود منابع غذایی و وجود هیولاهایی ترسناک که از دل تاریکی به سمت شما حمله ور می شوند باعث شده اند تا زندگی در این دنیا بسیار سخت و چالش برانگیز باشد. اما شخصیت اصلی بازی یک قهرمان است و نمی خواهد به این راحتی ها تسلیم شود! در بازی Z.O.N.A Shadow of Lemansk شما مأموریت های زیادی دارید و می بایست برای انجام آن ها جرأت زیادی داشته باشید. این بازی فوق العاده زیبا در مکان های مختلفی دنبال می شود و شما داستان ها و ماجراجویی های دراماتیک و غم انگیزی را در این بازی تجربه خواهید کرد. می توانید از انواع و اقسام سلاح ها برای مقابله با دشمنان استفاده کنید و از آیتم های جانبی مثل ماسک فیلتردار، چراغ قوه و … نیز بهره مند شوید. بازی Z.O.N.A Shadow of Lemansk Post-apocalyptic shooter با گرافیک مثال زدنی و فوق العاده حرفه ای خود می تواند یک ماجراجویی اکشن و ترسناک بسیار جذاب را برای شما به ارمغان بیاورد. پس اگر به دنبال یک هیجان بالا هستید و می خواهید یک بازی خوش ساخت، اکشن و ترسناک را تجربه کنید، به هیچ وجه Z.O.N.A Shadow of Lemansk را از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه آن را به صورت تست شده و رایگان از اندروید دانلود کنید.

تغییرات نسخه ی v3.02 :

* بهبود عملکرد بازی در بعضی از دستگاه ها
* رفع مشکلات و باگ ها

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.agaming.zonashadowoflemansk را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.